eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubrzaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. „Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBRZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 73

1.5.2.) Miejscowość: Lubrza

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 4074650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubrza.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57ef7596-2191-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. „Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ef7596-2191-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053898/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348818

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: V.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. „Budowa Publicznego Przedszkola przy Publicznej Szkole Podstawowej w Lubrzy”.

2.2 Kredyt zaciągnięty zostanie w latach:
1) W roku 2024 na kwotę 1 375 000,00 zł. (słownie: jeden milion trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100),
2) W roku 2025 na kwotę 1 375 000,00 zł. (słownie: jeden milion trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
2.3. Waluta kredytu PLN.
2.4. Okres kredytowania od 25 czerwca 2024 roku do 31 grudnia 2029 roku.
2.5. Spłata kredytu: spłata kapitału w 20 ratach kwartalnych w terminach i kwotach:

Rok 2025:
1) 12 500,00 zł - 31 marca 2025 roku
2) 12 500,00 zł - 30 czerwca 2025 roku
3) 12 500,00 zł - 30 września 2025 roku
4) 12 500,00 zł - 31 grudnia 2025 roku
___________________________________
50 000,00 zł Razem 2025 rok

Rok 2026:
1) 125 000,00 zł - 31 marca 2026 roku
2) 125 000,00 zł - 30 czerwca 2026 roku
3) 125 000,00 zł - 30 września 2026 roku
4) 125 000,00 zł - 31 grudnia 2026 roku
___________________________________
500 000,00 zł Razem 2026 rok

Rok 2027:
1) 150 000,00 zł - 31 marca 2027 roku
2) 150 000,00 zł - 30 czerwca 2027 roku
3) 150 000,00 zł - 30 września 2027 roku
4) 150 000,00 zł - 31 grudnia 2027 roku
___________________________________
600 000,00 zł Razem 2027 rok

Rok 2028:
1) 200 000,00 zł - 31 marca 2028 roku
2) 200 000,00 zł - 30 czerwca 2028 roku
3) 200 000,00 zł - 30 września 2028 roku
4) 200 000,00 zł - 31 grudnia 2028 roku
___________________________________
800 000,00 zł Razem 2028 rok

Rok 2029:
1) 200 000,00 zł - 31 marca 2029 roku
2) 200 000,00 zł - 30 czerwca 2029 roku
3) 200 000,00 zł - 30 września 2029 roku
4) 200 000,00 zł - 31 grudnia 2029 roku
___________________________________
800 000,00 zł Razem 2029 rok


RAZEM 2 750 000,00 ZŁ

2.6. Odsetki spłacane będą w ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od 30 czerwca 2024 roku.
2.7. Oprocentowanie kredytu: kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za który odsetki są naliczane.
2.8. Oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym. Marża powinna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.9. Oprocentowanie naliczane miesięcznie od aktualnego stanu zadłużenia.
2.10. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny „In blanco” wraz z deklaracją wekslową.
2.11. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, tj. bez naliczania dodatkowych opłat i prowizji.
2.12. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, tj. bez naliczania dodatkowych opłat i prowizji.
2.13. Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczności założenia rachunku przez Gminę u Wykonawcy.
2.14. Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej oraz żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606631,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606631,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606631,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Prudniku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550006879

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Prudnik

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606631,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.