Og³oszenie z dnia 2023-09-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00347593/01 - Og³oszenie z dnia 2023-08-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Trening interpersonalny” – szkolenie wyjazdowe w ramach projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna Uczelni.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25643 19 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Trening interpersonalny” – szkolenie wyjazdowe w ramach projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna Uczelni.”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59594e15-36a6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00380423
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00313530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 Organizacja szklenia Trening interpersonalny (komunikacja w dydaktyce) „Doskona³o¶æ dydaktyczna uczelni”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie zamówienia sfinansowane zostanie ze ¶rodków projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna Uczelni.” (nr POWR.03.04.00-00-PO23/21) zadanie 2.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00347593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.63.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 127680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wyjazd wraz z treningiem interpersonalnym do o¶rodka oddalonego od siedziby Uczelni o co najmniej 300 km, aby odleg³o¶æ umo¿liwia³a pe³ne uczestnictwo w szkoleniu i zachêca³a do pozostania na ca³ym szkoleniu. O¶rodek powinien umo¿liwiæ ró¿ne rodzaje aktywno¶ci w otoczeniu jêzyka obcego. S± to warunki sprzyjaj±ce poszerzeniu zakresu relacji interpersonalnych Uczestników i integracji grupy. Jêzyk obcy wyeliminuje chêæ wychodzenia poza grupê szkoleniow± a ró¿ne rodzaje aktywno¶ci zwiêksz± mo¿liwo¶ci doboru metod i znalezienia innowacyjnych dróg dla wspólnych relacji interpersonalnych. Trening interpersonalny zak³ada 3 dni szkolenia (2 noclegi), a we¼mie w nim udzia³ grupa 32 pracowników UPH (nauczycieli akademickich).
Trening bêdzie zrealizowany w dniach 02-04.09.2023r. w liczbie 24 godzin szkolenia i 4 godzin praktycznych w grupach dzielonych ze wzglêdu na rodzaje aktywno¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przesuniêcia terminu wykonania.
Trening interpersonalny (wyjazdowy z noclegami) ma na celu opuszczenie przez uczestników tzw. „strefy komfortu” w sta³ym ¶rodowisku i umo¿liwi zastosowanie metody modelowania sytuacji w ró¿nych aktywno¶ciach (fizyczna, artystyczna, naukowo-badawcza, analityczna), która pozwoli na szybsze i skuteczniejsze osi±gniêcie planowanych efektów.
Szkolenie zakoñczy siê uzyskaniem certyfikatu treningu interpersonalnego.
Cena zawiera szkolenie uczestników, noclegi, ubezpieczenie, wy¿ywienie oraz materia³y szkoleniowe.
2. Wykonawca zapewni osoby prowadz±ce trening interpersonalny oraz dostêp do aktywno¶ci na terenie o¶rodka. Wykonawca zapewni uczestnictwo w zajêciach szkoleniowych komunikacji w dydaktyce.
3. Wykonawca zorganizuje ca³y wyjazd czyli:
a) zabezpieczy transport z Siedlec do o¶rodka spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego i powrót do Siedlec. Autobus musi byæ przygotowany na transport 32 osób z mo¿liwo¶ci± zabrania toreb i walizek podró¿nych, posiadaæ klimatyzacjê.
b) W czasie treningu interpersonalnego wykonawca zabezpieczy wy¿ywienie w postaci trzech posi³ków w ci±gu dnia tj. ¶niadania w postaci sto³u szwedzkiego, które bêdzie sk³ada³o siê z: wêdlin, serów, warzyw, pieczywa, mas³a, mleka, soków herbaty i kawy; obiadu w postaci: dwóch dañ czyli zupy i drugiego dania miêsnego/wegetariañskiego z ziemniakami, makaronem lub kasz± oraz soku lub wody; kolacji równie¿ w postaci: dania gor±cego miêsnego/wegetariañskiego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wêdlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa. Wy¿ywienie w postaci trzech posi³ków bêdzie obowi±zywa³o przez 2 dni, a podczas podró¿y zapewniony zostanie suchy prowiant oraz kolacja w dniu przyjazdu i ¶niadanie w dniu powrotu. Jedna z kolacji powinna mieæ charakter uroczystego eventu, maj±cego na celu integracjê Uczestników. Ponadto wy¿ywienie uwzglêdni szczególne zalecenia dietetyczne dla osób o szczególnych potrzebach.
c) Wykonawca pokryje wszystkie koszty zwi±zane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowego hotelu, w pokojach dwuosobowych z ³azienk± i dostêpem do wi-fi.
d) Wykonawca zabezpieczy realizacjê szkolenia komunikacja w dydaktyce (trening interpersonalny) przez co najmniej 2 osoby prowadz±ce. Osoby prowadz±ce winny posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze oraz posiadaæ minimum 2-letnie do¶wiadczenie w realizacji treningu interpersonalnego dla osób doros³ych i liczba przeprowadzonych szkoleñ nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 6.
e) Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wizyty studyjnej od nieszczê¶liwych wypadków na okres podró¿y i pobytu w o¶rodku.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu programu szkolenia przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ug.
5. Firma ma posiadaæ do¶wiadczenie w organizacji wyjazdowych szkoleñ.
6. Wszelkie koszty zwi±zane z wy¿ywieniem i noclegami kierowców oraz kadry szkoleniowej ponosi wykonawca.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 80224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Ragan Biuro Turystyczne Gaudeamus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945-126-28-76
7.3.3) Ulica: Pl. Szczepañski 8 lok. 206
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-011
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
jakie przetargi wygra³a firma
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z zastrze¿eniem poni¿szego punktu.
2. Sugerowana data wykonania us³ugi: 02 - 04.09.2023 r.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawê mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postêpowanie.
- Rozbudowa systemów bezpieczeñstwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych, sypkich, str±czkowych, sojowych do Zak³adu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw ¶wie¿ych, owoców oraz ziemniaków do Zak³adu Karnego w Siedlcach"
- Us³uga pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek bêd±cych na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artyku³ów mleczarskich oraz t³uszczy do Zak³adu Karnego w Siedlcach"
wiêcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przedmiotem zamówienia jest us³uga przygotowania i dostarczania posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Us³uga cateringu - przygotowanie i dowóz posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Ko¶cielnej
- "Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków dla dzieci z oddzia³ów przedszkolnych i uczniów Szko³y Podstawowej nr 404 w Warszawie przy ul. Cyklamenów 28 na okres od 02.01.2025r. do 31.12.2025r."
- Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków dla dzieci z Przedszkola z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 86 mieszcz±cego siê przy ul. Krupniczej 3 w Warszawie na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Szkolenia nauczycieli Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawê do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.