eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław"Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynku A w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy 42 kWp"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynku A
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy 42 kWp”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilona.dabrowska@przytezni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynku A
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy 42 kWp”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d14d1a-1116-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynku A w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy 42 kWp ”

Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji ko-niecznych do właściwego przygotowania oferty i zawarcia umowy. Kontakt telefoniczny – Pan Tadeusz Zieliński 669 100 681.

2. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. uzyskanie dla instalacji fotowoltaicznej, na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiają-cego, rozszerzenia posiadanych przez Zamawiającego warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA z zachowaniem układu antywypływowego energii ,
2. opracowanie dokumentacji wykonawczej instalacji fotowoltaicznej w 3 egz. i uzgodnienie jej w niezbędnym zakresie z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), Strażą Pożarną i Zamawiającym,
3. przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i utrzymanie miejsca wykonywania przedmiotu umowy, z zachowaniem ciągłości pracy obiektów sanatoryjnych,
4. montaż instalacji fotowoltaicznej na istniejącej konstrukcji dachu budynku A, oraz na nowo zamontowanej konstrukcji ściany południowej tego budynku,
5. podłączenie instalacji fotowoltaicznej do istniejącej sieci elektroenergetycznej Zamawiającego wraz z jej uruchomieniem i wykonaniem wymaganych pomiarów, o których mowa w ust. 4,
6. monitoring pracy instalacji fotowoltaicznej,
7. wykonanie zabezpieczeń przeciwporażeniowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych instalacji fotowoltaicznej,
8. wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej,
9. wykonanie pełnych testów produktywności instalacji fotowoltaicznej po jej uruchomieniu oraz te-stów kontrolnych przed upływem gwarancji,
10. aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego instrukcji współpracy ruchowej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) wraz z jej uzgodnieniem z Operatorem,
11. opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej wraz z wymaganiami konserwacji eksploatacyjnej.

3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z uwzględnieniem bezpieczeństwa kuracjuszy i personelu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125795,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WP ENERGY Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932624954

7.3.3) Ulica: Stanisławie 4

7.3.4) Miejscowość: Stanisławie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.