eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ i osób przebywających w PID



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ i osób przebywających w PID

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ i osób przebywających w PID

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba33177-0c3b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyzywienia osób zatrzymanych w PDOZ oraz osób przebywających w PID

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-139/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Usługa wyżywienia osób przebywających w PID Bielsko – Biała
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 42777,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Będzin
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 52951,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Bielsko – Biała
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 58506,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Bytom
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 56284,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Dąbrowa Górnicza
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 36284,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Gliwice
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 44618,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Jastrzębie Zdrój
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23229,17 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Katowice
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 133506,94 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Lubliniec
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11145,83 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Racibórz
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 26840,28 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Rybnik
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 57951,39 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Tychy
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 45451,39 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Zabrze
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 44618,06 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Zawiercie
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 55868,06 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ Żywiec
Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004 r. L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).
Zamawiający:
• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
• wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy pracowników przygotowujących posiłki, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp,
• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Pzp,
• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 14062,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 1 nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 2 nie została złożona żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 3 nie została złożona żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 4 nie została złożona żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 5 nie została złożona żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 6 nie została złożona żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 7 nie została złożona żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 8 nie została złożona żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Catering Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942598912

7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

AN-KA Logistik Service Sp. z o.o. - realizacja części zamówienia polegająca na transporcie posiłków

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103612,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31306,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31306,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31306,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Catering Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942598912

7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

AN-KA Logistik Service Sp. z o.o. - realizacja części zamówienia polegająca na transporcie posiłków

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103612,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67594,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67594,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67594,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Catering Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942598912

7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

AN-KA Logistik Service Sp. z o.o. - realizacja części zamówienia polegająca na transporcie posiłków

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10361,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 12 nie została złożona żadna oferta.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 13 nie została złożona żadna oferta.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 14 nie została złożona żadna oferta.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 15 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin rozpoczęcia realizacji usługi od dnia 01.06.2024 r.
Wartość umowy 103612,50 zł., w tym:
zadanie 9 - 12037,50 zł.
zadanie 10 - 28987,50 zł.
zadanie 11 - 62587,50 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.