Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00316307/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn
w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Wilczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366016049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelińska
1.5.2.) Miejscowość: Wilczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632683032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.jasinski@wilczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wilczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-798487ee-0dcd-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczynw roku szkolnym 2024/2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-798487ee-0dcd-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00313870/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.KO.260.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 478703,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych – przedszkola i szkół prowadzonych na terenie Gminy Wilczyn, dla których Gmina Wilczyn jest zobowiązana zapewnić bezpłatny transport w roku szkolnym 2024/2025, obejmujący:
1) Świadczenie usług przewozowych uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Wilczyn, tj. do Szkoły Podstawowej w Wilczynie, Szkoły Podstawowej w Kaliskach z siedzibą w Dębówcu, Szkoły Podstawowej w Bieli i Gminnego Przedszkola w Wilczynie. Świadczenie usług polegać będzie na dowozie uczniów w godzinach porannych i odwozie uczniów po zajęciach szkolnych. Orientacyjny plan dowozów i odwozów przedstawiony jest w załączniku nr 10 do niniejszej SWZ. Koszt dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych po dziennym wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca pokrywa ze środków własnych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
zmiany trasy, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu,
lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach,
wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę.
Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany.
Szczegółowe godziny przewozów zostaną ustalone z dyrektorami szkół po opracowaniu planów lekcyjnych na rok szkolny 2024/2025. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych
w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych.
Dowóz uczniów do szkoły w godzinach porannych odbywać się będzie na trzech różnych trasach, natomiast odwóz po zajęciach na dwóch trasach.
W związku z tym do wykonania przedmiotowego zamówienia w godzinach porannych niezbędne będą niezbędne będą 3 autobusy (1 minimum 45 miejsc oraz 2 autobusy minimum 33 miejsca każdy), natomiast do odwozu uczniów po zajęciach niezbędne będą 2 autobusy (1 minimum 45 miejsc oraz 1 minimum 33 miejsca).
Faktyczna ilość kilometrów w ciągu dnia oraz ostateczne godziny dowozu i odwozu dzieci oraz miejscowości zostaną ustalone w/g harmonogramu uwzględniającego godziny przyjazdu i odjazdu opracowanego na podstawie planu zajęć w szkołach.
Przewozy odbywać się będą 5 dni w tygodniu z wyłączeniem: sobót, dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i wakacji.
W przypadku awarii autobusu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus zastępczy.
Orientacyjna dzienna ilość km dowozu i odwozu wynosi około 600 km.
Orientacyjna ilość km dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 wynosi około 110 000 km.
Orientacyjny plan dowozów i odwozów stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
2) W każdym autobusie Wykonawca musi zapewnić opiekuna dzieci dowożonych, sprawującego opiekę nad dziećmi w trakcie dowozów.
3) Przewozy nie mogą by realizowane jako kursy otwarte.
4) W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający wymaga aby Wykonawca podstawił pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 60 minut.
5) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do:
zapewnienia, aby w okresie zimowym pojazdy dowożące uczniów były ogrzewane a latem klimatyzowane;
dyspozycyjności w uzasadnionych przypadkach, tj. np.: uroczystości szkolne, rekolekcje, itp.;
zapewnienia, aby pojazdy były sprawne technicznie przez cały okres trwania umowy
i gwarantowały maksimum bezpieczeństwa osób przewożonych – stan techniczny pojazdów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych;
utrzymania pojazdów w należytym porządku i czystości;
zapewnienia, aby pojazdy były wyposażone w gaśnicę i apteczkę;
oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosownie do charakteru świadczonych usług;
posiadania opłaconego ubezpieczenia OC i NW przez cały okres trwania umowy na wszystkich uczestników przejazdu.
świadczenia usług przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2024 poz. 502).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA PAWEŁ WALERIAŃCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651773143
7.3.4) Miejscowość: PIOTRKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.