eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoWymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc870b91-2718-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc870b91-2718-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042363/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139175,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi.

Przedmiot zamówienia obejmuje prace budowlane wykonywane wewnątrz i na zewnątrz budynku:
- zabezpieczenie terenu realizacji robót budowlanych,
- rozbiórka części pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej – karpiówki,
- rozbiórka części obróbek blacharskich w tym rynien i rur spustowych,
- rozbiórka części łat drewnianych,
- rozbiórka pieca kaflowego na poddaszu,
- naprawa fragmentu podłogi drewnianej na poddaszu,
- wykonanie pełnej kontroli stanu krokwi dachowych wraz z ewentualną wymianą części krokwi,
- przemurowanie fragmentu komina,
- wykonanie nowego łacenia dachowego wraz z montażem membrany dachowej,
- dostawa i montaż wyłazu dachowego przy kominie,
- wykonanie pokrycia dachowego,
- wykonanie obudowy z desek fragmentów okapowych – odtworzenie obecnego układu desek,
- wykonanie obróbek blacharskich w tym rynien i rur spustowych,
- wymiana elementów konstrukcyjnych daszku dwuspadowej lukarny dachowej
- wymurowanie ścian, zamurowanie otworów drzwiowych, wykonanie tynku cem.-wap. oraz wykonanie powłoki malarskiej na całej połaci ściany,
- wykonanie otworów drzwiowych, osadzenie nadproży oraz dostawa i montaż drzwi,
- wykonanie otworu w stropie drewnianym oraz montaż schodów opuszczanych wraz z klapą- umożliwiających dostęp do kondygnacji poddasza.
- wykonanie prac malarskich i odtworzeniowych w przypadku uszkodzeń,
- zapewnienie nadzoru ornitologa i chiropterologa przy wykonywaniu prac,
- montaż budek dla ptaków oraz nietoperzy,
- uporządkowanie terenu budowy.

UWAGA:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać dodatkowo poniższe roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej dotyczące pomieszczenia nr 3 na parterze budynku:
- Wykonawca zobowiązany jest do wypięcia instalacji oświetleniowej i gniazd z pokoju nr 3 (obecnie zasilanej z prywatnej instalacji), wykonania nowego zasilania z części należącej do Inwestora (np. z pomieszczenia WC) oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej (1 punkt oświetleniowy + 5 punktów gniazd),
- przewody poprowadzić podtynkowo, uzupełnić oraz naprawić tynki, a także wykonać warstwę malarską.
- roboty elektryczne należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

Załączony przedmiar robót należy traktować poglądowo, stanowi jedynie pomoc do sporządzenia oferty.


Szczegółowy zakres ww. robót określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.