Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347884/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23f2e61f-2186-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f2e61f-2186-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040924/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup oprogramowania do inwentaryzacji, monitorowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa zasobom IT
1.2.3 Zakup systemu tworzenia, magazynowania i zarządzania kopiami bezpieczeństwa
1.2.4 Zakup urządzeń sieciowych z aktualnymi pakietami zabezpieczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Masłów” realizowana w ramach Konkurs Grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” (Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OiSO.271.25.2024.TH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Zakup oprogramowania do inwentaryzacji, monitorowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa zasobom ITOprogramowanie posiada budowę modułową, składa się co najmniej z Serwera Zarządzającego, Konsoli Administracyjnej oraz Agentów (Klientów). Komunikacja pomiędzy modułami programu nawiązywana jest przy użyciu protokołu szyfrowanego. Moduły Agentów (Klientów) pracujące w trybie usługi systemowej systemu operacyjnego są odpowiedzialne za zarządzanie komputerem klienckim, zbieranie danych oraz przesyłanie danych do serwera. System musi umożliwić bezproblemową i stabilną obsługę co najmniej 50 Agentów (Klientów) jednocześnie. Konsola Administracyjna przeznaczona jest do zarządzania całym systemem, w formie w pełni funkcjonalnej aplikacji internetowej (webowej) lub programu zainstalowanego na komputerze osoby odpowiedzialnej za administrowanie siecią. Serwer Zarządzający jest odpowiedzialny za nadzorowanie, utrzymywanie komunikacji i wymianę danych. Komponenty systemu (Agent (Klient), Konsola i Serwer) mają funkcjonalność automatycznej aktualizacji poprzez bezpieczne połączenie. System zawiera mechanizmy automatycznej konserwacji zgodnie z harmonogramem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 19226,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Zakup systemu tworzenia, magazynowania i zarządzania kopiami bezpieczeństwaSprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2023 r.
System powinien być dostarczony w ramach rozwiązania sprzętowego z zainstalowanymi i skonfigurowanymi wszystkim usługami, niezbędnymi do pracy systemu.
Rozwiązanie musi spełniać minimalne poniższe wymagania sprzętowe:
a) Obudowa rack rozmiar: maksymalnie 2U
b) Pamięć RAM: minimum 32 GB DDR4
c) Przestrzeń dostępna na przechowywanie danych: minimum 40 TB
d) Osobne dyski SSD M.2 nVME działające w RAID1 w celu instalacji warstwy oprogramowania i systemu operacyjnego,
e) Redundantne zasilanie,
f) Określone przez Zamawiającego interfejsy sieciowe,
g) Gwarancja NBD on-premise o czasie trwania analogicznym do trwania wsparcia technicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
42965100-9 - System zarządzania magazynami
48822000-6 - Serwery komputerowe
48610000-7 - Systemy baz danych
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 264450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Zakup urządzeń sieciowych z aktualnymi pakietami zabezpieczeń1) Urządzenie klasy UTM z pakietem zabezpieczeń – 1 szt.
System bezpieczeństwa realizuje wszystkie wymienione poniżej funkcje sieciowe i bezpieczeństwa niezależnie od dostawcy łącza. Poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa mogą być zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej muszą być zapewnione niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym. Dla wszystkich funkcji systemu musi być dostarczony dokument potwierdzony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora o gotowości świadczenia usług wsparcia w języku polskim oraz bezpłatnej obsługi procesu wymiany uszkodzonego urządzenia.
System realizujący funkcję Firewall zapewnia pracę w jednym z trzech trybów: Routera z funkcją NAT, transparentnym oraz monitorowania na porcie SPAN.
System umożliwia budowę minimum 2 oddzielnych (fizycznych lub logicznych) instancji systemów w zakresie: Routingu, Firewall’a, IPSec VPN, Antywirus, IPS, Kontroli Aplikacji. Powinna istnieć możliwość dedykowania co najmniej 4 administratorów do poszczególnych instancji systemu.
System wspiera protokoły IPv4 oraz IPv6 w zakresie:
• Firewall.
• Ochrony w warstwie aplikacji.
• Protokołów routingu dynamicznego.
2) Przełącznik sieciowy - Switch – 2 szt.
W ramach postępowania wymaganym jest dostarczenie elementów systemu niezbędnych do zbudowania bezpiecznej infrastruktury dostępowej. Poszczególne elementy systemu muszą zostać dostarczone w postaci komercyjnych platform sprzętowych lub programowych. Wykonawca musi dostarczyć 2 sztuki rozwiązania o poniższych parametrach.
W ramach rozbudowy istniejącego systemu, której celem jest rozszerzenie mechanizmów bezpieczeństwa o warstwę dostępową, wymaganym jest dostarczenie przełącznika oraz innych elementów funkcjonalnych o następujących parametrach:
Parametry fizyczne platformy
• Wymiary urządzenia muszą pozwalać na montaż w szafie rack 19", obudowa nie może być wyższa niż 1U.
• Zasilanie AC 230V.
• Maksymalny pobór mocy: 60 W.
• Minimalny zakres temperatury pracy: 0-45ᵒC.
Interfejsy sieciowe - wymagania minimalne:
a) Wymaganym jest aby przełącznik dysponował niezależnymi interfejsami sieciowymi (nie dopuszcza się portów typu combo) w ilości:
• 48 porty GE RJ-45.
• 4 porty 10 GE SFP+.
3) Punkt dostępowy Access Point – 3 szt.
Urządzenie musi być tzw. cienkim punktem dostępowym zarządzanym z poziomu kontrolera sieci bezprzewodowej.
a) Obudowa urządzenia musi umożliwiać montaż na suficie lub ścianie wewnątrz budynku i zapewniać prawidłową pracę urządzenia w następujących warunkach klimatycznych:
• Temperatura 0–50°C,
• Wilgotność 5–90%.
b) Urządzenie musi być dostarczone z elementami mocującymi. Obudowa musi być fabrycznie przystosowana do zastosowania linki zabezpieczającej przed kradzieżą i być wyposażone w złącze typu Kensington.
c) Urządzenie musi być wyposażone w trzy niezależne moduły radiowe pracujące w podanych poniżej pasmach i obsługiwać następujące standardy:
• 2.4 GHz 802.11b/g/n,
• 5 GHz 802.11a/n/ac/ax,
• Skaner 2.4GHz i 5GHz
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
31214100-0 - Przełączniki
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 50676,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18886,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18886,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18886,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552061116
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18886,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5751906703
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50676,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50676,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50676,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Point sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182009897
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50676,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 2 - Umowa UG.149.2024
Część 3 - Umowa UG.150.2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Rozbudowa posiadanej infrastruktury sieci LAN
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Cyberbezpieczny samorząd.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.