eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GolinaPrzebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 24081 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb9897a2-12a8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000069/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w m.Rosocha w gm. Golina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 754360,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha na terenie gminy Golina na odcinku o długości 948 m i szerokości 4,0m.
Teren, na którym planuje się wykonanie prac budowlanych obejmuje działkę numer 100, obręb Rosocha, jednostka ewidencyjna Golina obszar wiejski.
Dla ww. odcinka drogi zaprojektowano następujące rodzaje konstrukcji nawierzchni:
KONSTRUKCJA JEZDNI:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o wymaganiach jak dla KR2 - gr. 5cm
Podbudowa zasadnicza:
- Podbudowa górna z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie, zawartość ziaren przekruszonych lub łamanych C90/3 - gr. 8cm
- Podbudowa dolna z kruszywa kamiennego łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, zawartość ziaren przekruszonych lub łamanych C90/3 - gr. 12cm
- Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - gr. 10 cm
- Podłoże gruntowe, pod podbudowę zasadniczą należy uzyskać moduł E2>80MPa
KONSTRUKCJA POBOCZA:
- Warstwa z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm
- Podłoże gruntowe
KONSTRUKCJA ZJAZDU:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o wymaganiach jak dla KR2 - gr. 5cm
- Podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 20cm
- Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - gr. 10 cm= Podłoże gruntowe
2. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt. 1 obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie koryta,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnie,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe,
- roboty porządkowe,
- zabezpieczenie istniejących odcinków linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi
Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót inwentaryzacji powykonawczej,
2) ustanowienie kierownika budowy,
3) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
6) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
7) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie
z przeznaczeniem,
8) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
9) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację,
10) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego
i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp.,
11) ubezpieczenie budowy,
12) zabezpieczenie dróg podczas wykonywania robót przez odpowiednie oznakowanie.
3. W ramach zadania należy wykonać aktualizacje elektronicznej ewidencji dróg wraz z fotorejestracją w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu RoadMan oraz aplikacji LP-Portal na licencji firmy Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie. Lehmann + Partner Polska Spółka z o.o.; 62-500 Konin, ul. Marii Dąbrowskiej 8; Tel. +48 63 246 74 45 wew. 41. Aktualizacja ewidencji musi obejmować cały odcinek referencyjny przebudowywanej drogi oraz zwierać wszystkie elementy znajdujące się w pasie drogowym. Fotorejestracja pasa drogowego musi być wykonana w dowiązaniu do systemu referencyjnego posiadanego przez Zamawiającego, zdjęcia sekwencyjne z pięciu kamer o rozdzielczości min. 2452 x 1840.
4. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji projektowej” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 728015,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1340273,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 728015,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANO – USŁUGOWA ,,EKO-BUD” S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891523802

7.3.4) Miejscowość: LISEWO 2B

7.3.5) Kod pocztowy: 62-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 728015,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.