Og³oszenie z dnia 2023-09-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00411310/01 - Wynik z dnia 2023-09-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy miêsa i wêdlin dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chopina 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalbialogard.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy miêsa i wêdlin dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d56589d1-4bd6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00381826
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d56589d1-4bd6-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ¶rodkiem do komunikacji elektronicznej jest
Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ
i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do
przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów ........ pozosta³a tre¶æ znajduje siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz.
z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o., 78-200 Bia³ogard,
ul. Chopina 29, e-mail: sekretariat@rcm24.pl, tel. +48 94 3113724, w imieniu której dzia³a Prezes RCM, zwany dalej „RCM” lub
„Administrator”;
2) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Dariusz Florek, kontakt z Inspektorem pod adresem poczty elektronicznej email:
iod@szpitalbialogard.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê sprzêtu medycznego,
pierwszego wyposa¿enia bloku operacyjnego, pomieszczeñ diagnostycznych oraz oddzia³ów szpitalnych w ramach zadania pn.
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
b) prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
c) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której
dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez
Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników w
zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku
Prawo Zamówieñ Publicznych;
d) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO,
np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez
Administratora, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami
Administratora;
4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy
publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo
Zamówieñ Publicznych;
Dalsza czê¶æ w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P/N/11/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy miêsa i wêdlin na potrzeby kuchni Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Miêso
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131100-6 - Produkty miêsno-wêdliniarskie
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena – maksymalnie 60 pkt
Kryterium Ceny (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcê w ofercie przetargowej. Cenê w ofercie nale¿y podaæ w PLN. Sposób przyznania punktów w kryterium ‘’cena’’:
C= C_min/C_badana x 60
C – punktacja w kryterium cena
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród z³o¿onych, wa¿nych ofert
Cbadana – cena badanej oferty
Termin p³atno¶ci (T) – maksymalnie 40 pkt
Termin p³atno¶ci Punktacja
7 dni 0 pkt
14 dni 20 pkt
30 dni 40 pkt
Ocena koñcowa oferty:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów podanych kryteriach. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta (w danej czê¶ci), zostanie obliczona wg ni¿ej podanego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie
C – przyznana liczba punktów za cenê
T – przyznana liczba punktów za termin p³atno¶ci
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶citakiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaINNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Bia³ogardzkiego O¶rodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzys³aw-Podborsko.
- Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: "PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH"
- Sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz oleju napêdowego ON do pojazdów i sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Zarz±du Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodz±cych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych zlokalizowanych na terenie miasta Bia³ogard w podziale na V czê¶ci
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdañsku z podzia³em na 7 czê¶ci"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomy¶lu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH, NA RZECZ ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROC£AWIU
- Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej w Jedliczu, Samorz±dowego Przedszkola w Jedliczu i Zespo³u Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespo³u Szkó³ Rolniczych im. W. Witosa w Ostro¿anach na 2025 rok
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.