Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279793/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żłobikowskiego 4/2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-315
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876422700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4834b492-14df-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4834b492-14df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016890/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1268607,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji dotyczącej przebudowy istniejącej kotłowni na kotłownię gazową i kotłownię opalaną paliwem stałym wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Lipsku przy ul. Szkolnej 1, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 710/5, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych oraz demontażowych i technologicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 976284,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji dotyczącej przebudowy i budowy kotłowni gazowych, w 4 budynkach użyteczności publicznej, w tym:Zadanie 1 - Budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 60 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku, przy ul. Żłobikowskiego 4/2, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 558, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
Zadanie 2 - Budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 30 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku przy ul. Kościelnej 3, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 428, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
Zadanie 3 - budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 60 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipsku przy ul. Stolarska 21, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 280, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
Zadanie 4 - budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 30 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Twórczego Ośrodka Lokalnej Aktywności przy ul. Rynek 2, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 586, 0001 obręb miasto Lipsk oraz demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 584103,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: San-Serwis Dariusz Sitko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050360136
7.3.3) Ulica: Akacjowa 10
7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-020
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664581,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664581,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: San-Serwis Dariusz Sitko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050360136
7.3.3) Ulica: Akacjowa 10
7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-020
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664581,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.