eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskPrzebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żłobikowskiego 4/2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-315

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876422700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4834b492-14df-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4834b492-14df-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016890/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i budowa kotłowni gazowych w 5 budynkach użyteczności publicznej w Lipsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1268607,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji dotyczącej przebudowy istniejącej kotłowni na kotłownię gazową i kotłownię opalaną paliwem stałym wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Lipsku przy ul. Szkolnej 1, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 710/5, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych oraz demontażowych i technologicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45000000-7 - Roboty budowlane

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 976284,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji dotyczącej przebudowy i budowy kotłowni gazowych, w 4 budynkach użyteczności publicznej, w tym:
Zadanie 1 - Budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 60 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku, przy ul. Żłobikowskiego 4/2, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 558, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
Zadanie 2 - Budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 30 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku przy ul. Kościelnej 3, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 428, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
Zadanie 3 - budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 60 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipsku przy ul. Stolarska 21, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 280, 0001 obręb miasto Lipsk wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.
Zadanie 4 - budowa instalacji kotłowni gazowej do mocy 30 kW wraz z instalacją gazową zewnętrzną i wewnętrzną w budynku Twórczego Ośrodka Lokalnej Aktywności przy ul. Rynek 2, 16-315 Lipsk, nr geod. działki 586, 0001 obręb miasto Lipsk oraz demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z szeregiem prac budowlanych przystosowawczych i technologicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 584103,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: San-Serwis Dariusz Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050360136

7.3.3) Ulica: Akacjowa 10

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664581,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664581,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: San-Serwis Dariusz Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050360136

7.3.3) Ulica: Akacjowa 10

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664581,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.