eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukowskoDowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290

1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134674015

1.5.8.) Numer faksu: 134674466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f315b5-32b4-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059076/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bukowsko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bukowsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://pzp.bukowsko.pl . Szczegółowa instrukcja dla wykonawców stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
7.2. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
7.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
7.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej pod adresem https://pzp.bukowsko.pl
7.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
7.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
7.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
7.9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@bukowsko.pl
7.10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@bukowsko.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. poz. 2452).
7.11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bukowsko.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
29.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bukowsko, 38-505 Bukowsko 290, tel. 13 4674015, faks 13 4674466;
29.1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Krzysztofa Szałankiewicza, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bukowsko.pl, tel. 13 4674015;
29.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
29.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
29.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
29.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
29.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
29.2. posiada Pani/Pan:
29.2.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
29.2.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
29.2.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
29.2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
29.3. nie przysługuje Pani/Panu:
29.3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
29.3.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
29.3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
29.4. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ES.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Bukowsko do Zespołu Szkół w Bukowsku i Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie w roku szkolnym 2024/2025.
1. Zakres usług obejmuje wykonywanie przewozu uczniów dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących min 29, wg następujących zasad:

2.1. Autobus nr 1/ZS w Pobiednie/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.1.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Wolica, Zboiska, Pobiedno.
2) Dudyńce, Pobiedno
2.1.2. Odwóz uczniów – 2 kursy dziennie:
1) Pobiedno, Zboiska, Wolica;
2) Pobiedno, Dudyńce;

2.2. Autobus nr 2 /ZS w Bukowsku/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.2.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko;.
2) Tokarnia, Bukowsko.
2.2.2. Odwóz uczniów – 4 kursy dziennie:
1) Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików – 2 kursy o różnych godzinach;
2) Bukowsko, Tokarnia – 2 kursy o różnych godzinach;

2.3. Dodatkowe kursy - do 500 km w okresie realizacji zamówienia – średnio 50 km miesięcznie realizowane w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, obejmujące np. przewóz uczniów na zajęcia pozalekcyjne, zawody sportowe, udział uczniów w projektach organizacyjnych do których przystąpiły szkoły itp.
3. Termin wykonywania usługi – od 1 września 2024 do 30 czerwca 2025 r.
4. Szczegółowy rozkład jazdy dla każdego Zespołu Szkół zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy. W uzgodnieniu z dyrektorami szkół.
5. Zamawiający zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sanoku.
1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 20 osób;
2.1. w okresie od 1 września 2024 do 30 czerwca 2025 r.
2.1.1. trasa dzienna:
Dowóz: Wola Sękowa, Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko, Wolica, Dudyńce, Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego)
Odwóz: Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego), Dudyńce, Wolica, Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików, Wola Sękowa;
2.2. szacunkowa liczba dzieci niepełnosprawnych uprawnionych do przewozu 9,
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy, po uzgodnieniu z dyrektorem SOSW w Sanoku
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rymanowie
1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 8 osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim, wg następujących zasad:
2.1. w okresie od 1 września 202 do 31 sierpnia 2025 r. – placówka nieferyjna z przerwą czterotygodniową w okresie wakacji);
2.1.1. trasa dzienna
Dowóz: Pobiedno, Nadolany, Rymanów
Odwóz: Rymanów, Nadolany, Pobiedno
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy i uzgodnieniu z dyrektorem OREW w Rymanowie.
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na zasadach określonych w pkt 10 SWZ, oraz spełniają określone poniżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
9.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
9.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
9.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm. ) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

9.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
9.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
1) sprzęt:
część 1
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnymi technicznie
i dopuszczonymi do ruchu dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących co najmniej 29 każdy. Każdy pojazd musi spełniać następujące wymagania:
− dopuszczony do przewozu osób,
− posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,
− być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
− spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
część 2
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym technicznie
i dopuszczonym do ruchu pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 20. Pojazd musi spełniać następujące wymagania:
− dopuszczony do przewozu osób,
− posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,
− być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem
fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
− spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
część 3
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym technicznie
i dopuszczonym do ruchu pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającym: min. 8 miejsc siedzących , w tym 1 miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim.
Pojazd musi spełniać następujące wymagania:
− dopuszczony do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie – dowóz osób niepełnosprawnych),
− mieć możliwość montażu fotelików dostosowanych do wzrostu i stopnia niepełnosprawności dziecka,
− posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,
− posiadać specjalistyczną windę lub rampę, lub podjazd dla wózka inwalidzkiego,
− posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu,
− być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
− spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.

10. Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę:
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia podczas każdego przewozu dzieci niepełnosprawnych – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół i placówek oświatowych oraz nie figurująca w Rejestrze Sprawców przestępstw na tle seksualnym.
10.1. Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności:
Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu; W trakcie wykonywania czynności związanych
z opieką, ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu:
13.1.1. zezwolenie lub licencja,
13.1.2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Forma:
Podmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli wykaz został sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje – odpowiednio
wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
14.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie o którym mowa w projekcie umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.bukowsko.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.