eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukowskoDowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290

1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134674015

1.5.8.) Numer faksu: 134674466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bukowsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f315b5-32b4-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059076/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2024/2025, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ES.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Bukowsko do Zespołu Szkół w Bukowsku i Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie w roku szkolnym 2024/2025.
1. Zakres usług obejmuje wykonywanie przewozu uczniów dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących min 29, wg następujących zasad:

2.1. Autobus nr 1/ZS w Pobiednie/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.1.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Wolica, Zboiska, Pobiedno.
2) Dudyńce, Pobiedno
2.1.2. Odwóz uczniów – 2 kursy dziennie:
1) Pobiedno, Zboiska, Wolica;
2) Pobiedno, Dudyńce;

2.2. Autobus nr 2 /ZS w Bukowsku/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.2.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko;.
2) Tokarnia, Bukowsko.
2.2.2. Odwóz uczniów – 4 kursy dziennie:
1) Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików – 2 kursy o różnych godzinach;
2) Bukowsko, Tokarnia – 2 kursy o różnych godzinach;

2.3. Dodatkowe kursy - do 500 km w okresie realizacji zamówienia – średnio 50 km miesięcznie realizowane w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, obejmujące np. przewóz uczniów na zajęcia pozalekcyjne, zawody sportowe, udział uczniów w projektach organizacyjnych do których przystąpiły szkoły itp.
3. Termin wykonywania usługi – od 1 września 2024 do 30 czerwca 2025 r.
4. Szczegółowy rozkład jazdy dla każdego Zespołu Szkół zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy. W uzgodnieniu z dyrektorami szkół.
5. Zamawiający zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sanoku.
1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 20 osób;
2.1. w okresie od 1 września 2024 do 30 czerwca 2025 r.
2.1.1. trasa dzienna:
Dowóz: Wola Sękowa, Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko, Wolica, Dudyńce, Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego)
Odwóz: Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego), Dudyńce, Wolica, Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików, Wola Sękowa;
2.2. szacunkowa liczba dzieci niepełnosprawnych uprawnionych do przewozu 9,
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy, po uzgodnieniu z dyrektorem SOSW w Sanoku
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rymanowie
1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 8 osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim, wg następujących zasad:
2.1. w okresie od 1 września 202 do 31 sierpnia 2025 r. – placówka nieferyjna z przerwą czterotygodniową w okresie wakacji);
2.1.1. trasa dzienna
Dowóz: Pobiedno, Nadolany, Rymanów
Odwóz: Rymanów, Nadolany, Pobiedno
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy i uzgodnieniu z dyrektorem OREW w Rymanowie.
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198369 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MARKOS Łukasz Markowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871840433

7.3.3) Ulica: Pomorska 26

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122920,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MARKOS Łukasz Markowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871840433

7.3.3) Ulica: Pomorska 26

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56883,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56883,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Dorota Ziemlańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841514812

7.3.3) Ulica: Roweckiego 33

7.3.4) Miejscowość: Rymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-480

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.