Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262051/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych masą na gorąco oraz remonty cząstkowe emulsją i grysem na terenie Gminy Oleśnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych masą na gorąco oraz remonty cząstkowe emulsją i grysem na terenie Gminy Oleśnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c6ad9e-e766-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043499/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remonty dróg gminnych i wewnętrznych masą na gorąco oraz remonty cząstkowe emulsją i grysem na terenie Gminy Oleśnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1181032,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie remontów cząstkowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Oleśnica w roku 2023 z podziałem na zadania:1) remonty cząstkowe mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco o głębokości ubytków od 4-6cm (średnia gr. 5cm), w szacunkowej ilości 1000 m2, obejmujące:
a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
c) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
d) posmarowanie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2,
e) wypełnienie ubytku masą oraz zagęszczenie z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni,
f) posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego.
2) remonty cząstkowe wykonywane za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu patchera, w szacunkowej ilości 200 Mg, obejmujące:
a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu patchera,
c) uporządkowanie, usunięcie z nawierzchni jezdni luźnych ziaren kruszywa po remoncie.
Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania robót, zwanej „zleceniem jednostkowym”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 192250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej dz. nr 371, 372 ul. Turkusowa w m. Smardzów. Remont składa się z 2 odcinków. Założono wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącymi nawierzchniami, wykonanie warstwy profilująco-wyrównawczej z AC16W w ilości 125kg/m2 oraz warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4cm - 1 197,75 m2.Zakres prac obejmuje:
- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącą nawierzchniami,
- dokładne oczyszczenie nawierzchni drogowej z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2
- wykonanie warstwy profilująco-wyrównawczej z AC16W w ilości 125 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 9 cm na szerokości 0,5 m,
- uporządkowanie terenu po pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 162672,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej dz. nr 374, 351 w m. SokołowiceRemont składa się z 4 odcinków. Dwa pierwsze od strony DK25 wymagają wymiany istniejących podbudów. Założono wykonanie 15 cm stabilizacji C1,5/2,0 oraz podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm, warstwy wiążącej z AC16W gr. 5 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4 cm. Na dwóch pozostałych odcinkach założono wykonanie nakładki bitumicznej z AC11S gr. 5 cm - 1 384,50 m2
Zakres prac obejmuje:
- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącą nawierzchniami,
- wykonanie 15 cm stabilizacji C1,5/2,0 oraz podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 15 cm (dotyczy dwóch pierwszych odcinków od strony DK25),
- dokładne oczyszczenie nawierzchni drogowej z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z AC16W gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 9 cm na szerokości 0,5 m,
- uporządkowanie terenu po pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 235791,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej dz. nr 404/55 w m. Boguszyce. Remont składa się remontu zjazdu (AC16W gr. 5cm+AC11S gr. 4cm) oraz remontu nawierzchni wzdłuż kanalizacji deszczowej i innych miejsc występowania zastoin wodnych (AC11S gr. 6cm) - 292,62m2.Zakres prac obejmuje:
- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącą nawierzchniami,
- wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
- wykonanie remontu zjazdu z AC16W gr. 5cm+AC11S gr. 4 cm,
- dokładne oczyszczenie nawierzchni drogowej z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2,
- wykonanie remontu nawierzchni wzdłuż kanalizacji deszczowej i innych miejsc występowania zastoin wodnych z AC11S gr. 6 cm,
- uporządkowanie terenu po pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 45103,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej dz. nr 235, 238/2 w m. Sokołowice (Gęsia Górka). Założono wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącymi nawierzchniami, wykonanie warstwy profilująco-wyrównawczej z AC16W w ilości 125 kg/m2 oraz warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm. Dodatkowo należy wykonać elementy odwodnienia – wykonanie ścieku, studzienki ściekowej o śr. 500 z osadnikiem. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 650 m2.Zakres prac obejmuje:
- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącą nawierzchniami,
- wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem gruzu - wykopy pod konstrukcję jezdni, wykopy pod korytka przejazdowe, wykopy pod pobocza, wykop pod wpust KD, wykop pod przykanalik,
- wykonanie ław betonowych i ścieku z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm -korytko ściekowe drogowe-przejazdowe 15x40x33,
- wykonanie studzienki ściekowej o śr. 500 z osadnikiem wraz z kanałem z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm,
- dokładne oczyszczenie nawierzchni drogowej z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2,
- wykonanie warstwy profilująco-wyrównawczej z AC16W w ilości 125 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm na szerokości 0,75 m,
- uporządkowanie terenu po pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 129437,46 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej G102171D z drogą wewnętrzną w m. ZimnicaZałożono wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącymi nawierzchniami, Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 o gr. 15 cm, oraz podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm, warstwy wiążącej z AC16W gr. 5 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4 cm o powierzchni około 684,81 m2. Wykonanie utwardzonych poboczy z mieszanki 0/31,5 oraz destruktu z frezowania gr. 10 cm. Dodatkowo należy wykonać elementy odwodnienia – Zaprojektowano przebudowę istniejącej kanalizacji. Studnie D1 i D2 należy wykonać z prefabrykowanych elementów o śr. 1000 mm, kolektor należy wykonać z rur PVC lub PP o średnicy 315 mm.
Zakres prac obejmuje:
- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek na połączeniu z istniejącą nawierzchniami,
- wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem gruzu - wykopy pod konstrukcję jezdni, wykopy pod pobocza, wykop pod kanalizację deszczową KD, wykop pod przykanaliki
- wykonanie ław betonowych,
- wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm wraz z kanałem z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm,
- wykonanie studzienek ściekowych o śr. 500 z osadnikiem i syfonem wraz z kanałem z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm,
- dokładne oczyszczenie nawierzchni drogowej z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
- skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2,
- wykonanie warstwy wiążącej z AC16W gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 i destruktu o gr. 20 cm na szerokości 0,75 m,
- uporządkowanie terenu po pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 415778,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Damian Wojtkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-100-12-41
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 59
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN WOJTKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN WOJTKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski Sp. K.-A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-204-22-09
7.3.4) Miejscowość: Sokołowice 109
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOBUD INWESTYCJE PIOTR SCHABIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
BIOBUD INWESTYCJE PIOTR SCHABIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 3 nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 4 nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski Sp. K.-A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-204-22-09
7.3.4) Miejscowość: Sokołowice 109
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.