Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331408/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOWALU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000691375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskowal@zskowal.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskowal.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dd1485b-2d13-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd1485b-2d13-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00176230/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu, w tym:
Projektor multimedialny – 1 szt., Ekran projekcyjny – 1 szt., Wizualizer – 2 szt., Tablica interaktywna – 1 szt., Drukarka laserowa ze skanerem i kserokopiarką – 2 szt., Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym Office i dostępem do internetu o wysokich parametrach – 2 szt., Szafy na pomoce dydaktyczne – 4 szt., Regały z półkami na materiały dla uczniów – 4 szt., Biurko i krzesło dla nauczyciela – 2 szt., Stanowiska dla uczniów – ławki 2-osobowe – 15 szt., Stanowiska dla uczniów – krzesła – 30 szt., Stanowisko komputerowe dla uczniów 1-osobowe – 15 szt., Stanowisko komputerowe dla uczniów – krzesła – 30 szt., Stanowisko komputerowe dla uczniów – 15 szt., Element systemu nawigacji satelitarnej i telematyki/urządzenie bazowe do telematyki i monitoringu pojazdów rolniczych – 1 szt., Oprogramowanie (oprogramowanie będzie wgrane na wszystkie komputery, jako element systemu nawigacji satelitarnej i telematyki – 9 szt., Elementy systemów nawigacji satelitarnej i telematyki/urządzenie elektroniczne, pozwalające identyfikować maszyny rolnicze bez ingerencji operatora maszyn – 9 szt., Elementy systemów nawigacji satelitarnej i telematyki – urządzenie elektroniczne, pozwalające identyfikować pracowników w pojeździe – 9 szt., Elementy systemów nawigacji satelitarnej i telematyki – ekspander wejść cyfrowo-analogowych – 9 szt., Elementy instalacji pojazdów wraz z ISOBUS – 1 szt., Oprogramowanie symulujące pracę pojazdów oraz maszyn silnikowych i ich diagnostykę – 1 szt., Modele, przekroje i atrapy maszyn, urządzeń i pojazdów (schematy, tablice) – 10 szt., Schematy elektryczne pojazd + maszyna (tablice) – 10 szt., Narzędzia i przyrządy pomiarowe, mierniki elektryczne – 5 szt., Dokumentacje techniczne urządzeń i maszyn uwzględniające schematy elektryczne (broszury) – 20 szt., Mikroskop warsztatowy – 2 szt., Fantom do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej – 1 szt., Fantom model do udrażniania dróg oddechowych – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Miejscem dostaw jest miejscowość: Kowal.
Zastosowane w specyfikacji bądź w jej załącznikach określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Jeżeli dokumentacja stanowiąca opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z ustawą Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
22111000-1 - Podręczniki szkolne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297649 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688860,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323726 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp Servis Marek Sipak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781683681
7.3.3) Ulica: Myśliwiec 140
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323726,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- Uzupełnienie wyposażenia pracowni specjalistycznych w ZSM1 w pomoce dydaktyczne.
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.