eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowalDostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOWALU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000691375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskowal@zskowal.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskowal.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dd1485b-2d13-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd1485b-2d13-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00176230/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu, w tym:
Projektor multimedialny – 1 szt., Ekran projekcyjny – 1 szt., Wizualizer – 2 szt., Tablica interaktywna – 1 szt., Drukarka laserowa ze skanerem i kserokopiarką – 2 szt., Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym Office i dostępem do internetu o wysokich parametrach – 2 szt., Szafy na pomoce dydaktyczne – 4 szt., Regały z półkami na materiały dla uczniów – 4 szt., Biurko i krzesło dla nauczyciela – 2 szt., Stanowiska dla uczniów – ławki 2-osobowe – 15 szt., Stanowiska dla uczniów – krzesła – 30 szt., Stanowisko komputerowe dla uczniów 1-osobowe – 15 szt., Stanowisko komputerowe dla uczniów – krzesła – 30 szt., Stanowisko komputerowe dla uczniów – 15 szt., Element systemu nawigacji satelitarnej i telematyki/urządzenie bazowe do telematyki i monitoringu pojazdów rolniczych – 1 szt., Oprogramowanie (oprogramowanie będzie wgrane na wszystkie komputery, jako element systemu nawigacji satelitarnej i telematyki – 9 szt., Elementy systemów nawigacji satelitarnej i telematyki/urządzenie elektroniczne, pozwalające identyfikować maszyny rolnicze bez ingerencji operatora maszyn – 9 szt., Elementy systemów nawigacji satelitarnej i telematyki – urządzenie elektroniczne, pozwalające identyfikować pracowników w pojeździe – 9 szt., Elementy systemów nawigacji satelitarnej i telematyki – ekspander wejść cyfrowo-analogowych – 9 szt., Elementy instalacji pojazdów wraz z ISOBUS – 1 szt., Oprogramowanie symulujące pracę pojazdów oraz maszyn silnikowych i ich diagnostykę – 1 szt., Modele, przekroje i atrapy maszyn, urządzeń i pojazdów (schematy, tablice) – 10 szt., Schematy elektryczne pojazd + maszyna (tablice) – 10 szt., Narzędzia i przyrządy pomiarowe, mierniki elektryczne – 5 szt., Dokumentacje techniczne urządzeń i maszyn uwzględniające schematy elektryczne (broszury) – 20 szt., Mikroskop warsztatowy – 2 szt., Fantom do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej – 1 szt., Fantom model do udrażniania dróg oddechowych – 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Miejscem dostaw jest miejscowość: Kowal.
Zastosowane w specyfikacji bądź w jej załącznikach określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Jeżeli dokumentacja stanowiąca opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z ustawą Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

22111000-1 - Podręczniki szkolne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297649 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688860,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323726 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp Servis Marek Sipak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781683681

7.3.3) Ulica: Myśliwiec 140

7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323726,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.