Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275721/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00284062/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00290321/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji w Radomiu ul. 11 Listopada 37/592.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-194fb0a3-0c16-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275721/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 459608,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest – „Wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 – w obiekcie czynnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w
1) załączniku nr 2 - umowa,
2) w załączniku nr10 – STWiOR
3) w załączniku nr 11 – Zestawienie stolarki okiennej KMP Radom
Nazwy i kody zamówienia według wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
1. OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
-Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1609),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2022r. poz.1225),
- obmiary,
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym,
2. Zakres robót :
1. Wykonanie robót zgodnie z przedmiarami i STWIOR.
Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy.
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:
A. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarami i STWIOR.
B. Wykonanie robót towarzyszących.
C. Przekazanie dokumentacji powykonawczej
Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
- organizacji robót budowlanych,
- zabezpieczenia interesów osób trzecich,
- ochrony środowiska,
- warunków bezpieczeństwa pracy
Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia.
Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie - organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Zamawiającego.
3. SPOSÓB WYCENY OFERTY
Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w SWZ, realizowanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów.
Oferentom biorący udział w postępowaniu zaleca się przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej pomieszczeń w których przewidziana jest wymiana okien, dokonując sprawdzenia wymiarów otworów okiennych w naturze.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją według SWZ jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy.
Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane
i bezusterkowo odebrane roboty.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych .
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), ), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż nie ma takiej możliwości ze względu na zakres robót, których dotyczy postępowanie (nie dotyczy).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o realizację przedmiotowego zamówienia zapewnił aby w przypadku umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zabezpieczenia należytego wykonania umowy podwykonawca lub dalszy podwykonawca wniósł przed zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719189,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719189,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Remontowe „BUDREM” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591110095
7.3.3) Ulica: ul. Witosa 80
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - REMONTOWE "BUDREM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - REMONTOWE "BUDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719189,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.