Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320421/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku przy ul. Św. Floriana w miejscowości Sulimów gm. Siechnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://siechnice.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja parku przy ul. Św. Floriana w miejscowości Sulimów gm. Siechnice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55da9961-22ce-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009486/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Rewitalizacja parków w pozostałych miejscowościach Gminy Siechnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.40.2022.M.S.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja parku znajdującego się przy ulicy: Św. Floriana w Sulimowie o powierzchni około 8 574 m2. Zadanie nie obejmuje zbiornika wodnego (stawu) zlokalizowanego w obrębie parku. Rewitalizację parku wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie i z podziałem na zadania opisane poniżej.
Zamawiający zwraca uwagę, że przedmiotem zamówienia jest tylko część prac objętych dokumentacją projektową, w szczególności zadanie obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze, w tym porządkowanie terenu z wycinką i utylizacją krzewów
2) Budowę alejek parkowych
3) Instalację małej architektury
4) Zabezpieczenie fragmentu muru stanowiącego pozostałość ogrodzenia parku
5) Budowę drewnianej kładki dla pieszych nad rowem odprowadzającym wodę ze stawu parkowego
6) Posadzenie drzew
7) Budowę oświetlenia parkowego.
Efektem zadania będzie zrewitalizowanie parku, poprzez jego ponowne zagospodarowanie w celu udostępnienie tego miejsca odwiedzającym. Osiągnięte to zostanie poprzez budowę alejek parkowych urządzenie terenów zieleni i wbudowanie elementów małej architektury. W ramach zadania zrealizowane będą następujące prace ujęte w kolejne etapy:
Etap 1:
1. Prace przygotowawcze, w szczególności:
roboty pomiarowe
zabezpieczenie drzew na okres robót
plantowanie mechaniczne gruntu rodzimego
ręczne ścinanie i karczowanie krzaków
wywiezienie i utylizacja odpadów
2. Budowa alejek parkowych, w szczególności:
korytowanie trasy alejek
wywiezienie i utylizacja odpadów
wykonanie obrzeży stalowych
wykonanie warstw podbudowy i około 858 m2 nawierzchni
3. Budowa kładki dla pieszych nad rowem
4. Instalacja oświetlenia parkowego.
Etap 2:
1. Instalacja małej architektury, w szczególności:
wykonanie fundamentów pod elementy małej architektury
z wywozem i utylizacją odpadów z wykopów
dostawa i montaż 16 sztuk ławek parkowych
dostawa i montaż 6 sztuk koszy na odpady
dostawa i montaż 3 sztuk koszy na odchody zwierząt
dostawa i montaż 3 sztuk tablic informacyjnych (treść informacji na tablicę przedstawi Zamawiający)
dostawa i montaż 8 sztuk stojaków na rowery.
2. Nasadzenia zieleni, w szczególności:
przygotowanie terenu pod nasadzenia
wywóz i utylizacja odpadów po przygotowaniu terenu
posadzenie 6 sztuk drzew
ściółkowanie obszaru nasadzeń.
Wykonawca sporządzi geodezyjną dokumentację powykonawczą.
Utrzymanie gwarancyjne przedmiotu zamówienia w okresie 5 lat (60 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru, z wyłączeniem utrzymania zieleni, na którą obowiązuje 24-miesięczna gwarancja.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do SWZ oraz STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU KRZESZOWSKI MACIEJ KRZESZOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821987307
7.3.3) Ulica: LEŚNA 17
7.3.4) Miejscowość: UCIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 58-211
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU KRZESZOWSKI Maciej Krzeszowski
jakie przetargi wygrała firma
PPHU KRZESZOWSKI Maciej Krzeszowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- WYBÓR DOSTAWCY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Ziemskiej w Siechnicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w podziale na zadania.
- Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
- Przebudowa ul. Grafitowej w Radwanicach
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.