Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252707/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodzenia Przedszkola Samorządowego oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Strykowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 7198002
1.5.8.) Numer faksu: 42 7198193
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ogrodzenia Przedszkola Samorządowego oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Strykowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9384ce-0531-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie ogrodzenia: Przedszkola Samorządowego w Strykowie oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Strykowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2023.JZ.PZP.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach etapu projektowania Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.Dokumentacja budowlana (projektowa) winna obejmować w szczególności:
- inwentaryzację istniejącej zieleni,
- plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaj i zakres robót (m.in. rzut na mapie do celów lokalizacyjnych, rozwinięcia przedstawiające ogrodzenie, bramę, furtki, rozwiązanie narożników i zakończeń ogrodzenia),
- przedmiar robót w układzie kosztorysowym.
a) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
b) Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy.
c) Opracowania rozwiązań wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Przedszkola Samorządowego przy ul. Jana Pawła II 7 w zakresie wymiany ogrodzenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia oraz przeprowadzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację prowadzonego postępowania i wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót oraz przy aktywnej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Część I – Ogrodzenie Przedszkola Samorządowego w Strykowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 158050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach etapu projektowania Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.Dokumentacja budowlana (projektowa) winna obejmować w szczególności:
- inwentaryzację istniejącej zieleni,
- plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaj i zakres robót (m.in. rzut na mapie do celów lokalizacyjnych, rozwinięcia przedstawiające ogrodzenie, bramę, furtki, rozwiązanie narożników i zakończeń ogrodzenia),
- przedmiar robót w układzie kosztorysowym.
a) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
b) Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy.
c) Opracowania rozwiązań wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 2
w Strykowie przy ul. Targowej 21 w zakresie wymiany ogrodzenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia oraz przeprowadzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację prowadzonego postępowania i wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót oraz przy aktywnej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Część II – Ogrodzenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Strykowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 168200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194401,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194401,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Marek Piotr Szpruch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321425296
7.3.3) Ulica: ul. Długa 6
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MAREK PIOTR SZPRUCH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MAREK PIOTR SZPRUCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194401,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206886,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Marek Piotr Szpruch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321425296
7.3.3) Ulica: ul. Długa 6
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MAREK PIOTR SZPRUCH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MAREK PIOTR SZPRUCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206886,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.