eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze"Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b6436b5-0b7f-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6436b5-0b7f-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035303/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 "Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/09/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136271,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu (Apteka Szpiatala) Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakiecie nr 1 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe.
2. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych części, pakiet nr 1 oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. W przypadku stwierdzenia braków w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo ilościowy) m.in. nazwa handlowa produktu, nr katalogowy, załącznik nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 223 ust.1 i oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp. – jeżeli podanie takowych informacji jest wymagane w załączniku.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Ilość towaru określona w SWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie towary o wartości nie łącznej wartość netto Umowy określonej w § 4 ust. 1. (wzór umowy) W przypadku niższej niż 50% określonym w zdaniu poprzednim, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście należycie zrealizowane dostawy zgodne z Umową.
6. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.poz.974 t.j) – jeżeli dotyczy
7. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2022.poz.2301 tj..) – jeżeli dotyczy
8. W celu prawidłowego oznakowania wyrobu medycznego, producent powinien umieścić na opakowaniu/etykiecie wyrobu następujące informacje: nazwę lub nazwę handlową wyrobu, wyrażenie, wyrażenie „wyrób medyczny” [lub symbol zharmonizowany], znak CE z numerem jednostki notyfikowanej (jeżeli dotyczy), nazwę i adres producenta, informacje niezbędne do zidentyfikowania wyrobu, w przypadku gdy nie jest to dla użytkownika oczywiste, należy umieścić przewidziane przez producenta zastosowanie wyrobu, numer serii lub numer seryjny wyrobu poprzedzony wyrazami NUMER SERII lub NUMER SERYJNY, lub też równoważny symbol zharmonizowany, w zależności od przypadku, nośnik kodu UDI, w przypadku gdy nie podano daty, do której można bezpiecznie używać wyrobu – datę produkcji, informacje o wszelkich mających zastosowanie specjalnych warunkach przechowywania lub obsługi, jeżeli wyrób jest przeznaczony do jednorazowego użytku – informację o tym fakcie [lub symbol zharmonizowany], ostrzeżenia lub informacje o koniecznych środkach ostrożności, na które należy natychmiast zwrócić uwagę użytkownika wyrobu lub innej osoby, w przypadku wyrobów składających się z substancji lub mieszanin substancji, które są przeznaczone do wprowadzenia do ciała ludzkiego przez otwór ciała lub do podania na skórę i które są wchłaniane przez organizm ludzki lub miejscowo rozpraszane w organizmie ludzkim – ogólny skład jakościowy wyrobu oraz informacje ilościowe dotyczące głównego składnika lub głównych składników odpowiedzialnych za osiągnięcie zasadniczego przewidzianego działania.
9. W przypadku wyrobów sterylnych: oznaczenie pozwalające na rozpoznanie opakowania jako opakowania sterylnego; informację, że wyrób jest w stanie sterylnym; metodę sterylizacji; opis wyrobu; miesiąc i rok produkcji; zalecenie, by sprawdzić w instrukcji używania, co należy zrobić w przypadku uszkodzenia lub niezamierzonego otwarcia opakowania sterylnego przed użyciem wyrobu
10. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów w celu dokonania badania zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem.
11. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
12. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym - (Załącznik nr 2).
13. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stornach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazuje oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
17. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówieni jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się takie, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zaproponowane pozycje równoważne lub wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań Zamawiającego ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141128-3 - Igły do szycia

4.5.5.) Wartość części: 88635,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu (Apteka Szpiatala) Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakiecie nr 2 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe.
2. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych części, pakiet nr 2 oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. W przypadku stwierdzenia braków w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo ilościowy) m.in. nazwa handlowa produktu, nr katalogowy, załącznik nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 223 ust.1 i oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp. – jeżeli podanie takowych informacji jest wymagane w załączniku.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Ilość towaru określona w SWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie towary o wartości nie łącznej wartość netto Umowy określonej w § 4 ust. 1. (wzór umowy) W przypadku niższej niż 50% określonym w zdaniu poprzednim, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście należycie zrealizowane dostawy zgodne z Umową.
6. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.poz.974 t.j) – jeżeli dotyczy
7. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2022.poz.2301 tj..) – jeżeli dotyczy
8. W celu prawidłowego oznakowania wyrobu medycznego, producent powinien umieścić na opakowaniu/etykiecie wyrobu następujące informacje: nazwę lub nazwę handlową wyrobu, wyrażenie, wyrażenie „wyrób medyczny” [lub symbol zharmonizowany], znak CE z numerem jednostki notyfikowanej (jeżeli dotyczy), nazwę i adres producenta, informacje niezbędne do zidentyfikowania wyrobu, w przypadku gdy nie jest to dla użytkownika oczywiste, należy umieścić przewidziane przez producenta zastosowanie wyrobu, numer serii lub numer seryjny wyrobu poprzedzony wyrazami NUMER SERII lub NUMER SERYJNY, lub też równoważny symbol zharmonizowany, w zależności od przypadku, nośnik kodu UDI, w przypadku gdy nie podano daty, do której można bezpiecznie używać wyrobu – datę produkcji, informacje o wszelkich mających zastosowanie specjalnych warunkach przechowywania lub obsługi, jeżeli wyrób jest przeznaczony do jednorazowego użytku – informację o tym fakcie [lub symbol zharmonizowany], ostrzeżenia lub informacje o koniecznych środkach ostrożności, na które należy natychmiast zwrócić uwagę użytkownika wyrobu lub innej osoby, w przypadku wyrobów składających się z substancji lub mieszanin substancji, które są przeznaczone do wprowadzenia do ciała ludzkiego przez otwór ciała lub do podania na skórę i które są wchłaniane przez organizm ludzki lub miejscowo rozpraszane w organizmie ludzkim – ogólny skład jakościowy wyrobu oraz informacje ilościowe dotyczące głównego składnika lub głównych składników odpowiedzialnych za osiągnięcie zasadniczego przewidzianego działania.
9. W przypadku wyrobów sterylnych: oznaczenie pozwalające na rozpoznanie opakowania jako opakowania sterylnego; informację, że wyrób jest w stanie sterylnym; metodę sterylizacji; opis wyrobu; miesiąc i rok produkcji; zalecenie, by sprawdzić w instrukcji używania, co należy zrobić w przypadku uszkodzenia lub niezamierzonego otwarcia opakowania sterylnego przed użyciem wyrobu
10. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów w celu dokonania badania zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem.
11. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
12. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym - (Załącznik nr 2).
13. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stornach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazuje oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
17. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówieni jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się takie, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zaproponowane pozycje równoważne lub wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań Zamawiającego ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe

4.5.5.) Wartość części: 24877,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu (Apteka Szpiatala) Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakiecie nr 3 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe.
2. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych części, pakiet nr 3 oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. W przypadku stwierdzenia braków w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo ilościowy) m.in. nazwa handlowa produktu, nr katalogowy, załącznik nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 223 ust.1 i oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp. – jeżeli podanie takowych informacji jest wymagane w załączniku.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Ilość towaru określona w SWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie towary o wartości nie łącznej wartość netto Umowy określonej w § 4 ust. 1. (wzór umowy) W przypadku niższej niż 50% określonym w zdaniu poprzednim, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście należycie zrealizowane dostawy zgodne z Umową.
6. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.poz.974 t.j) – jeżeli dotyczy
7. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2022.poz.2301 tj..) – jeżeli dotyczy
8. W celu prawidłowego oznakowania wyrobu medycznego, producent powinien umieścić na opakowaniu/etykiecie wyrobu następujące informacje: nazwę lub nazwę handlową wyrobu, wyrażenie, wyrażenie „wyrób medyczny” [lub symbol zharmonizowany], znak CE z numerem jednostki notyfikowanej (jeżeli dotyczy), nazwę i adres producenta, informacje niezbędne do zidentyfikowania wyrobu, w przypadku gdy nie jest to dla użytkownika oczywiste, należy umieścić przewidziane przez producenta zastosowanie wyrobu, numer serii lub numer seryjny wyrobu poprzedzony wyrazami NUMER SERII lub NUMER SERYJNY, lub też równoważny symbol zharmonizowany, w zależności od przypadku, nośnik kodu UDI, w przypadku gdy nie podano daty, do której można bezpiecznie używać wyrobu – datę produkcji, informacje o wszelkich mających zastosowanie specjalnych warunkach przechowywania lub obsługi, jeżeli wyrób jest przeznaczony do jednorazowego użytku – informację o tym fakcie [lub symbol zharmonizowany], ostrzeżenia lub informacje o koniecznych środkach ostrożności, na które należy natychmiast zwrócić uwagę użytkownika wyrobu lub innej osoby, w przypadku wyrobów składających się z substancji lub mieszanin substancji, które są przeznaczone do wprowadzenia do ciała ludzkiego przez otwór ciała lub do podania na skórę i które są wchłaniane przez organizm ludzki lub miejscowo rozpraszane w organizmie ludzkim – ogólny skład jakościowy wyrobu oraz informacje ilościowe dotyczące głównego składnika lub głównych składników odpowiedzialnych za osiągnięcie zasadniczego przewidzianego działania.
9. W przypadku wyrobów sterylnych: oznaczenie pozwalające na rozpoznanie opakowania jako opakowania sterylnego; informację, że wyrób jest w stanie sterylnym; metodę sterylizacji; opis wyrobu; miesiąc i rok produkcji; zalecenie, by sprawdzić w instrukcji używania, co należy zrobić w przypadku uszkodzenia lub niezamierzonego otwarcia opakowania sterylnego przed użyciem wyrobu
10. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów w celu dokonania badania zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem.
11. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
12. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym - (Załącznik nr 2).
13. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stornach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazuje oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
17. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówieni jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się takie, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zaproponowane pozycje równoważne lub wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań Zamawiającego ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 6534,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu (Apteka Szpiatala) Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakiecie nr 4 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe.
2. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych części, pakiet nr 4 oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. W przypadku stwierdzenia braków w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo ilościowy) m.in. nazwa handlowa produktu, nr katalogowy, załącznik nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 223 ust.1 i oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp. – jeżeli podanie takowych informacji jest wymagane w załączniku.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Ilość towaru określona w SWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie towary o wartości nie łącznej wartość netto Umowy określonej w § 4 ust. 1. (wzór umowy) W przypadku niższej niż 50% określonym w zdaniu poprzednim, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście należycie zrealizowane dostawy zgodne z Umową.
6. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.poz.974 t.j) – jeżeli dotyczy
7. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2022.poz.2301 tj..) – jeżeli dotyczy
8. W celu prawidłowego oznakowania wyrobu medycznego, producent powinien umieścić na opakowaniu/etykiecie wyrobu następujące informacje: nazwę lub nazwę handlową wyrobu, wyrażenie, wyrażenie „wyrób medyczny” [lub symbol zharmonizowany], znak CE z numerem jednostki notyfikowanej (jeżeli dotyczy), nazwę i adres producenta, informacje niezbędne do zidentyfikowania wyrobu, w przypadku gdy nie jest to dla użytkownika oczywiste, należy umieścić przewidziane przez producenta zastosowanie wyrobu, numer serii lub numer seryjny wyrobu poprzedzony wyrazami NUMER SERII lub NUMER SERYJNY, lub też równoważny symbol zharmonizowany, w zależności od przypadku, nośnik kodu UDI, w przypadku gdy nie podano daty, do której można bezpiecznie używać wyrobu – datę produkcji, informacje o wszelkich mających zastosowanie specjalnych warunkach przechowywania lub obsługi, jeżeli wyrób jest przeznaczony do jednorazowego użytku – informację o tym fakcie [lub symbol zharmonizowany], ostrzeżenia lub informacje o koniecznych środkach ostrożności, na które należy natychmiast zwrócić uwagę użytkownika wyrobu lub innej osoby, w przypadku wyrobów składających się z substancji lub mieszanin substancji, które są przeznaczone do wprowadzenia do ciała ludzkiego przez otwór ciała lub do podania na skórę i które są wchłaniane przez organizm ludzki lub miejscowo rozpraszane w organizmie ludzkim – ogólny skład jakościowy wyrobu oraz informacje ilościowe dotyczące głównego składnika lub głównych składników odpowiedzialnych za osiągnięcie zasadniczego przewidzianego działania.
9. W przypadku wyrobów sterylnych: oznaczenie pozwalające na rozpoznanie opakowania jako opakowania sterylnego; informację, że wyrób jest w stanie sterylnym; metodę sterylizacji; opis wyrobu; miesiąc i rok produkcji; zalecenie, by sprawdzić w instrukcji używania, co należy zrobić w przypadku uszkodzenia lub niezamierzonego otwarcia opakowania sterylnego przed użyciem wyrobu
10. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów w celu dokonania badania zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem.
11. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
12. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym - (Załącznik nr 2).
13. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stornach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazuje oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
17. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówieni jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się takie, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zaproponowane pozycje równoważne lub wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań Zamawiającego ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe

4.5.5.) Wartość części: 13425,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu (Apteka Szpiatala) Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakiecie nr 5 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe.
2. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych części, pakiet nr 5 oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. W przypadku stwierdzenia braków w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo ilościowy) m.in. nazwa handlowa produktu, nr katalogowy, załącznik nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 223 ust.1 i oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp. – jeżeli podanie takowych informacji jest wymagane w załączniku.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Ilość towaru określona w SWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie towary o wartości nie łącznej wartość netto Umowy określonej w § 4 ust. 1. (wzór umowy) W przypadku niższej niż 50% określonym w zdaniu poprzednim, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście należycie zrealizowane dostawy zgodne z Umową.
6. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.poz.974 t.j) – jeżeli dotyczy
7. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2022.poz.2301 tj..) – jeżeli dotyczy
8. W celu prawidłowego oznakowania wyrobu medycznego, producent powinien umieścić na opakowaniu/etykiecie wyrobu następujące informacje: nazwę lub nazwę handlową wyrobu, wyrażenie, wyrażenie „wyrób medyczny” [lub symbol zharmonizowany], znak CE z numerem jednostki notyfikowanej (jeżeli dotyczy), nazwę i adres producenta, informacje niezbędne do zidentyfikowania wyrobu, w przypadku gdy nie jest to dla użytkownika oczywiste, należy umieścić przewidziane przez producenta zastosowanie wyrobu, numer serii lub numer seryjny wyrobu poprzedzony wyrazami NUMER SERII lub NUMER SERYJNY, lub też równoważny symbol zharmonizowany, w zależności od przypadku, nośnik kodu UDI, w przypadku gdy nie podano daty, do której można bezpiecznie używać wyrobu – datę produkcji, informacje o wszelkich mających zastosowanie specjalnych warunkach przechowywania lub obsługi, jeżeli wyrób jest przeznaczony do jednorazowego użytku – informację o tym fakcie [lub symbol zharmonizowany], ostrzeżenia lub informacje o koniecznych środkach ostrożności, na które należy natychmiast zwrócić uwagę użytkownika wyrobu lub innej osoby, w przypadku wyrobów składających się z substancji lub mieszanin substancji, które są przeznaczone do wprowadzenia do ciała ludzkiego przez otwór ciała lub do podania na skórę i które są wchłaniane przez organizm ludzki lub miejscowo rozpraszane w organizmie ludzkim – ogólny skład jakościowy wyrobu oraz informacje ilościowe dotyczące głównego składnika lub głównych składników odpowiedzialnych za osiągnięcie zasadniczego przewidzianego działania.
9. W przypadku wyrobów sterylnych: oznaczenie pozwalające na rozpoznanie opakowania jako opakowania sterylnego; informację, że wyrób jest w stanie sterylnym; metodę sterylizacji; opis wyrobu; miesiąc i rok produkcji; zalecenie, by sprawdzić w instrukcji używania, co należy zrobić w przypadku uszkodzenia lub niezamierzonego otwarcia opakowania sterylnego przed użyciem wyrobu
10. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów w celu dokonania badania zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem.
11. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
12. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym - (Załącznik nr 2).
13. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stornach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazuje oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
17. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówieni jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się takie, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zaproponowane pozycje równoważne lub wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań Zamawiającego ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe

4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95719,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95719,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95719,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95719,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26866,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26866,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26866,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26866,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7056,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7056,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7056,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7056,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10439,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10439,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10439,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albis Mazur Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301944633

7.3.3) Ulica: Stawiszyńska 10/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10439,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2764,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2764,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2764,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABISS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122807509

7.3.3) Ulica: ul. Bagrowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2764,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.