Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430220/01 - Wynik z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.nowak@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c0ca19-347e-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igichp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych”. W postępowaniu należy używać kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.51.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: Strzykawki dwuczęściowe jednorazowe 2 ml - 800 op., Strzykawki dwuczęściowe jednorazowe 5 ml - 2 000 op., Strzykawki dwuczęsciowe jednorazowe 10 ml - 2 000 op., Strzykawki dwucześciowe jednorazowe 20 ml - 1 200 op., Strzykawki trzyczesciowe jednorazowe 5 ml - 10 op., Strzykawki trzyczesciowe jednorazowe 10 ml - 10 op., Strzykawki trzyczesciwe jednorazowe 20 ml - 10 op., Strzykawki cewnikowe 50 ml - 200 szt., Strzykawki cewnikowe 100 ml - 2 000 szt., Strzykawka do żywienia o poj. 60 ml - 2 000 szt., Strzykawki jednorazowe tuberkulinowe - 5 op., Strzykawka do insuliny 1ml U-40 - 50 op., Strzykawka do insuliny 1 ml U-100 - 50 op., Przyrząd sterylny do wielokrotnego pobierania lub wstrzykiwania płynów - 20000 szt., Przyrząd do pobierania płynów - 2400 szt., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0, 5 = 25 G - 600 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0, 6 = 23 G - 200 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0,7 = 22 G - 200 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0,8 = 21 G - 400 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0,9 = 20 G - 400 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 1,1 = 19 G - 400 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 1,2 = 18 G - 2 000 op., Igła tępa do pobierania leków - 15 op., Igła do podawania insuliny - 10000 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem quinckie - 50 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem quinckie - 300 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem quinckie - 300 szt., Igła do nakłuwania membran silikonowych portów - 30 szt., Igła do pobierania leków - 20 op., Igła typu Tuohy - 50 szt., Zamknięty system bezigłowy - 1500 szt., Pokrowiec na kamerę - 1 500 szt., Zestaw do znieczulania zewnątrzoponowego - 400 kpl., Ostrza chirurgiczne - 220 op., Ostrza chirurgiczne - 5 op., Worek do żywienia pozajelitowego - 100 szt., System - 100 szt., Koreczki „luer lock-kombi” - 2 200 op., Koreczki - 20 op., Złącze przejściowe typu luer - 10 op., Złącze przejściowe ENLock - 10 op., Igła do blokad nerwów obwodowych - 50 szt., Igła do blokad nerwów obwodowych - 50 szt., Rampa 5-kranikowa - 100 szt., Zastawka bezzwrotna - 2 op., Uchwyt do ramp wielokranikowych - 5 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33141320-9 - Igły medyczne
33141321-6 - Igły do znieczulania
33140000-3 - Materiały medyczne
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
33141624-0 - Zestawy do podawania leków
33141220-8 - Kaniula
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Cewnik Foley'a, dwudrożny - 1000 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 50 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 800 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 50 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 30 szt., Cewnik Tiemann'a - 6000 szt., Cewnik Pezzer'a, lateksowy, silikonowany - 200 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 100 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 10 000 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 1 000 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 1 000 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 6 000 szt., Przedłużacz dren tlenowy o dł. 210 cm - 600 szt., Przedłużacz dren tlenowy o dł. 420 cm - 600 szt., Przedłużacz dren tlenowy o dł. 760 cm - 500 szt., Taśmy chirurgiczne retrakcyjne - 40 op. Butla do zestawu Redona - 500 szt., Dren Redona - 150 szt., Kanka typu Yankauer'a - 2 000 szt., Dren medyczny - 2 000 szt., Dren medyczny - 5 000 szt., Zestaw do odsysania pola operacyjnego - 100 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 20 F/50cm - 50 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 24 F/50cm - 200 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 28 F/50cm - 1200 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 32 F/50cm - 500 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 16 F/27cm - 30 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 20 F/42cm - 50 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 24 F/42cm - 100 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 28 F/42cm - 100 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 32 F/42cm - 50 szt., Aparat do infuzji krwi - 1 200 szt., Aparat do przetaczania płynów infuzyjnych IS - 80 000 szt., Aparat do przetaczania płynów infuzyjnych IS - 50 000 szt., Aparat do infuzji leków światłoczułych IS - 1 000 szt., Aparat do infuzji - 15 000 szt., Aparat do infuzji - 15 000 szt., Aparat do infuzji - 2 000 kpl., Zgłębnik gastrostomijny - 20 szt., Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii - 40 szt., Zgłębnik poliuretanowy do żywienia - 200 szt., Zestaw z workiem o pojemności 1,3 – 1,5 litra zamykanym od góry - 5 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141640-8 - Dreny
33141620-2 - Zestawy medyczne
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3: Kaniula dotętnicza - 1000 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych - 30 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 30 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141321-6 - Igły do znieczulania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały uregulowane w Załączniku Nr 4 do SWZ w §17 oraz §18.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
- Dostawy opatrunków i pasków do zamykania ran.
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz rękawic chirurgicznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- Dostawy materiałów do zabiegów kardiologicznych
- ZP-2200-6/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO, AKCESORIÓW DO DIATERMII
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.