eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea1c0d9f-11be-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571554/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141779,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa następujących artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:
Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) Liczba
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)

1. Zawieszka odblaskowa miękka 2000
2. Kamizelka odblaskowa 500
3. Ponczo przeciwdeszczowe 1000
4. Skakanka 300
5. Magnetyczna zakładka do książki 1000
6. 12 kolorowych kredek w papierowym pudełku 1000
7. Zakreślacz w kształcie trójkąta 500
8. Ołówek „zwierzątka” 500
9. Długopis z kartonu z recyklingu 2000
10. Długopis metalowy z touch penem 1000
11. Notes magnetyczny A7 1000
12. Notes A5 1000
13. Worek - plecak 2000
14. Torba na zakupy 1000
15. Butelka na wodę 500
16. Balony reklamowe lateksowe 2000
17. Patyczki plastikowe z koszyczkami do balonów lateksowych (100 szt. op.) 200
18. Latawiec do kolorowania 300
19. Gra edukacyjna 300
20. Maskotka Miś 200
21. Lampka rowerowa 200
22. Torba rowerowa 200
23. Torba jutowa 500
24. Parasol damski 150
25. Parasol męski 150
26. Zapachowa świeca 150
27. Nawilżacz powietrza 150
28. Filiżanka z porcelany z podstawką 150
29. Kubek ceramiczny 200
30. Zwijany kabel do ładowania i synchronizacji 150
31. Szklany odświeżacz powietrza do samochodu 300
32. Damski skórzany portfel 50
33. Męski skórzany portfel 50
Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 123430,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa następujących artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:
Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)

1. T-Shirt z krótkim rękawem UNISEX 500
2. Czapka z daszkiem 500

Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18443300-9 - Nakrycia głowy

18330000-1 - Koszulki i koszule

4.5.5.) Wartość części: 14460,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa następujących artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:
Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (ad. 1 kg/ad 2 szt.)

1. Krówki (kg) 50
2. Lizaki płaskie (szt.) 5000

Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15833000-6 - Produkty cukrownicze

4.5.5.) Wartość części: 3888,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118468,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236344,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118468,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intermedia Paweł Kędzierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611318657

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118468,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.