Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322280/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00383089/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00383040/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00383070/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea1c0d9f-11be-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571554/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141779,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa następujących artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) Liczba
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)
1. Zawieszka odblaskowa miękka 2000
2. Kamizelka odblaskowa 500
3. Ponczo przeciwdeszczowe 1000
4. Skakanka 300
5. Magnetyczna zakładka do książki 1000
6. 12 kolorowych kredek w papierowym pudełku 1000
7. Zakreślacz w kształcie trójkąta 500
8. Ołówek „zwierzątka” 500
9. Długopis z kartonu z recyklingu 2000
10. Długopis metalowy z touch penem 1000
11. Notes magnetyczny A7 1000
12. Notes A5 1000
13. Worek - plecak 2000
14. Torba na zakupy 1000
15. Butelka na wodę 500
16. Balony reklamowe lateksowe 2000
17. Patyczki plastikowe z koszyczkami do balonów lateksowych (100 szt. op.) 200
18. Latawiec do kolorowania 300
19. Gra edukacyjna 300
20. Maskotka Miś 200
21. Lampka rowerowa 200
22. Torba rowerowa 200
23. Torba jutowa 500
24. Parasol damski 150
25. Parasol męski 150
26. Zapachowa świeca 150
27. Nawilżacz powietrza 150
28. Filiżanka z porcelany z podstawką 150
29. Kubek ceramiczny 200
30. Zwijany kabel do ładowania i synchronizacji 150
31. Szklany odświeżacz powietrza do samochodu 300
32. Damski skórzany portfel 50
33. Męski skórzany portfel 50
Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 123430,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa następujących artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)
1. T-Shirt z krótkim rękawem UNISEX 500
2. Czapka z daszkiem 500
Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18443300-9 - Nakrycia głowy
18330000-1 - Koszulki i koszule
4.5.5.) Wartość części: 14460,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostawa następujących artykułów promocyjnych, zwanych dalej „Artykułami”:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (ad. 1 kg/ad 2 szt.)
1. Krówki (kg) 50
2. Lizaki płaskie (szt.) 5000
Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15833000-6 - Produkty cukrownicze
4.5.5.) Wartość części: 3888,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37576,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mikodruk Computer s.c. Jacek i Sylwia Mikołajczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "MIKODRUK - COMPUTER" JACEK MIKOŁAJCZYK; "MIKODRUK-COMPUTER" SYLWIA MIKOŁAJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250839909
7.3.3) Ulica: Ptolemeusza 23
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
więcej: Produkty cukrownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.