eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f3f267-29c7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078079/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont piwnic wraz z dostosowaniem pomieszczeń dla celów dydaktyczno-użytkowych -formuła zaprojektuj i wybuduj z możliwością włączenia zakresu do zatw. proj. realizowanego z POIS przy Smoleńsk 9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-2630-34/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1072298,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Etap II: Wykonanie robót rozbiórkowych, murarskich, izolacyjnych, wykończeniowych, instalacyjnych, wraz z obniżeniem posadzki w części piwnic oficyny budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9.
2. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach zadania pod nazwą "Dostosowanie budynku ASP przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych", które dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie projektu wykonawczego konstrukcji w zakresie termomodernizacji i hydroizolacji posadzek i ścian wraz z projektem instalacji wod-kan umożliwiającym rozprowadzenie instalacji w warstwach posadzkowych.
b) Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.
c) O ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów.
d) Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, pełnienie nadzoru autorskiego.
e) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.
f) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454 z późniejszymi zmianami).
g) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, sporządzonego w kwotach brutto z podziałem na miesiące.
h) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
5. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonywania robót uregulowane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej, SWZ i załącznikach, zostało wskazane odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, bądź użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zamówienia.
W przypadku oferowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanych w dokumentacji zamówienia, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę bądź dalszego podwykonawcę:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wykonywał przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1320). Wymaganie dotyczy w szczególności czynności wykonywanych przez pracowników fizycznych zatrudnionych przy wykonywaniu robót rozbiórkowych, murarskich, izolacyjnych, wykończeniowych, instalacyjnych.
Obowiązek realizacji ww. robót przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców (dalszych podwykonawców).
2) Wymaganie określone w pkt 1) nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w ramach niniejszej umowy (np. kierownika budowy / kierownika robót). Wymaganie powyższe nie dotyczy również prac związanych z dostawami materiałów budowlanych służących realizacji przedmiotu umowy.
Sposób dokumentowania zatrudniania na umowę o pracę przez Wykonawcę (podwykonawcę bądź dalszego podwykonawcę) oraz sposoby weryfikacji, w tym zakresie przez Zamawiającego, jak również sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę, szczegółowo uregulowano w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
8. Zamawiający, zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp, zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Celem wizji jest umożliwienie Wykonawcom uzyskania, na podstawie własnej oceny miejsca robót ich zakresów oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania i sporządzenia oferty wynikających z uwarunkowań przyszłego placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1401765,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1445250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1401765,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JRP Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762475414

7.3.3) Ulica: Kobierzyńska 114 lokal 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-382

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres projektowy (do 1% wartości zamówienia).
Wykonawca: Kucia Tyczyński Pracownia Architektoniczna Maciej Tyczyński, ul. Bałuckiego 7F/6, 30-318 Kraków, NIP: 6772047393.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1401765,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.