Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00347626/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f3f267-29c7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078079/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont piwnic wraz z dostosowaniem pomieszczeń dla celów dydaktyczno-użytkowych -formuła zaprojektuj i wybuduj z możliwością włączenia zakresu do zatw. proj. realizowanego z POIS przy Smoleńsk 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-2630-34/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1072298,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Etap II: Wykonanie robót rozbiórkowych, murarskich, izolacyjnych, wykończeniowych, instalacyjnych, wraz z obniżeniem posadzki w części piwnic oficyny budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9.
2. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach zadania pod nazwą "Dostosowanie budynku ASP przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych", które dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie projektu wykonawczego konstrukcji w zakresie termomodernizacji i hydroizolacji posadzek i ścian wraz z projektem instalacji wod-kan umożliwiającym rozprowadzenie instalacji w warstwach posadzkowych.
b) Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.
c) O ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów.
d) Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, pełnienie nadzoru autorskiego.
e) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.
f) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454 z późniejszymi zmianami).
g) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, sporządzonego w kwotach brutto z podziałem na miesiące.
h) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
5. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonywania robót uregulowane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej, SWZ i załącznikach, zostało wskazane odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, bądź użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zamówienia.
W przypadku oferowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanych w dokumentacji zamówienia, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę bądź dalszego podwykonawcę:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wykonywał przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1320). Wymaganie dotyczy w szczególności czynności wykonywanych przez pracowników fizycznych zatrudnionych przy wykonywaniu robót rozbiórkowych, murarskich, izolacyjnych, wykończeniowych, instalacyjnych.
Obowiązek realizacji ww. robót przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców (dalszych podwykonawców).
2) Wymaganie określone w pkt 1) nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w ramach niniejszej umowy (np. kierownika budowy / kierownika robót). Wymaganie powyższe nie dotyczy również prac związanych z dostawami materiałów budowlanych służących realizacji przedmiotu umowy.
Sposób dokumentowania zatrudniania na umowę o pracę przez Wykonawcę (podwykonawcę bądź dalszego podwykonawcę) oraz sposoby weryfikacji, w tym zakresie przez Zamawiającego, jak również sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę, szczegółowo uregulowano w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
8. Zamawiający, zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp, zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Celem wizji jest umożliwienie Wykonawcom uzyskania, na podstawie własnej oceny miejsca robót ich zakresów oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania i sporządzenia oferty wynikających z uwarunkowań przyszłego placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1401765,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1445250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1401765,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JRP Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762475414
7.3.3) Ulica: Kobierzyńska 114 lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-382
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres projektowy (do 1% wartości zamówienia).
Wykonawca: Kucia Tyczyński Pracownia Architektoniczna Maciej Tyczyński, ul. Bałuckiego 7F/6, 30-318 Kraków, NIP: 6772047393.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1401765,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.