Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00313053/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Osięciny w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Osięciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 2650030 wew.12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2639ccb-2472-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Osięciny w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2639ccb-2472-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059876/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Osięciny w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.09.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488664,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jest wykonanie zadania pod nazwą:
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Osięciny w roku szkolnym 2023/2024.
1)Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów do następujących szkół i przedszkola:
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Osięcinach
Ilość zamawianych autobusów- 4 szt + 1 autobus jako zastępczy środek transportu
Minimalna ilość miejsc siedzących w autobusach- nie mniej niż 39
Łączna długość tras – średnio dziennie 520 km
Długość dziennych tras dowozu:
- Autobus nr 1 - 130
- Autobus nr 2 - 130
- Autobus nr 3 - 130
- Autobus nr 4 - 130
Czas dowozu uczniów – dni nauki szkolnej od 7.00 – 16.00
Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach.
Autobusy w czasie dowożenia powinny być tylko do dyspozycji uczniów.
W czasie przejazdu w autobusie nie może być większej liczby osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym.
Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
2) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
3) Przewoźnik spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiające wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającego dyrektywę Rady 96/26/WE.
4) Usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia rozpoczęcia roku szkolnego tj. od dnia 4 września 2023 roku do dnia 21 czerwca 2024 roku we wszystkie dni nauki szkolnej w ww. okresie.
Przewóz uczniów ustalony będzie w/g harmonogramu podanego przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z wyjątkiem ferii szkolnych i dni wolnych od zajęć szkolnych.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów i dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego.
5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości kursów, przebiegu trasy/przystanków, jak również zmianę (w górę i w dół) długości trasy kursów, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę.
6) W planowanym okresie, tj. od 4 września 2023 roku do dnia 21 czerwca 2024 roku jest 186 dni nauki szkolnej i taką ilość dni obowiązani są uwzględnić wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej.
Zamówienie obejmuje również wyjazdy edukacyjne organizowane przez szkoły: szacunkowa liczba km (2000), które należy uwzględnić w cenie za realizację całego przedmiotu zamówienia.
Rozliczenia za świadczona usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną łączną długość tras dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny) i stawki za 1 km przewozu określonej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574668,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574668,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574668,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe NAFTEX Sp. j., Jan Adamski, Jadwiga Adamska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000625
7.3.3) Ulica: Witowo 43
7.3.4) Miejscowość: Bytoń
7.3.5) Kod pocztowy: 88-231
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574668,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSIĘCINY
więcej: przetargi OSIĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Usługi transportu sanitarnego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Biała Rawska do placówek oświatowych w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.