eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępicePrzygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Kępicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524117848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amloczynska@kpice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd38790c-2331-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd38790c-2331-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00353024/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dotyczącej przygotowywania i dostarczenia posiłków do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach oraz odbioru resztek żywieniowych, rozpoczynając od dnia 01.07.2024r. do dnia 31.12.2024r. (z uwzględnieniem wakacji oraz innych dni wolnych). W ramach zadania należy:
1) Przygotowywanie i dostarczenie jednego posiłku dziennie składającego się z obiadu z dwóch dań wraz z kompotem i deserem dla 10 mieszkańców pobytu całodobowego w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Kępicach
2) Przygotowywanie i dostarczenie posiłku w postaci obiadu z dwóch dań wraz kompotem i deserem dla 15 mieszkańców pobytu dziennego w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach
3.2. Wykonawca będzie przygotowywać, dostarczać i wydawać posiłki zgodnie z poniżej przedstawionym szacunkowym zapotrzebowaniem:
1) Jeden posiłek dziennie (obiad dwudaniowy wraz z kompotem i deserem):
a) szacunkowa liczba osób – 10
b) szacunkowa liczba dni, w których będą dostarczane posiłki – 182
c) szacunkowa liczba dostarczanych posiłków w okresie trwania umowy – 1820
2) Jeden posiłek (obiad dwudaniowy wraz z kompotem i deserem):
a) szacunkowa liczba osób – 15
b) szacunkowa liczba dni, w których będą dostarczane posiłki – 126
c) szacunkowa liczba dostarczanych posiłków w okresie trwania umowy – 1890
3.3. Zamawiający zastrzega, że liczba osób objętych dożywianiem może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, o czym Zamawiający lub wyznaczony przez niego pracownik informować będą Wykonawcę. W przypadku jednego posiłku dziennie składającego się z obiadu z dwóch dań wraz z kompotem i deserem dla 10 mieszkańców pobytu całodobowego - najpóźniej dzień wcześniej do godz. 9:00, w przypadku posiłku w postaci obiadu z dwóch dań wraz kompotem i deserem dla 15 mieszkańców pobytu dziennego - najpóźniej w dniu dostarczenia posiłków do godz. 9:00. Tym samym może ulec zmianie liczba codziennie dostarczanych posiłków i Wykonawca z tytułu niezrealizowania całkowitej wartości brutto umowy, w okresie jej obowiązywania, nie będzie dochodzić roszczeń względem Zamawiającego. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą w oparciu o rzeczywistą liczbę dostarczonych prawidłowo przygotowanych posiłków po cenie jednostkowej brutto wynikającej z oferty Wykonawcy.
3.4. Liczba osób i ilości posiłków podane w pkt 3.2 są liczbami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
3.5. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji uczestników i mieszkańców Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Maksymalny zakres ograniczenia świadczeń wynikających z umowy (zakres zmian) nie może być większy niż 30% ich wartości (minimalny zakres świadczeń 70%).
3.7. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3.8. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zamówione posiłki i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie Wykonawcy.
3.9. Zamawiający jest uprawniony do konsultowania składu posiłków i godzin dostaw z Wykonawcą.
3.10. Wymagania jakościowe i ilościowe posiłków:
1) dostarczane przez wykonawcę posiłki muszą składać się z czterech części: obiad z dwóch dań – zupa i drugie danie wraz z kompotem i deserem.
a) posiłek w postaci obiadu:
- zupa (minimum 350g), która powinna być przygotowana na wywarze mięsno – warzywnym;
- drugie danie powinno być posiłkiem mięsnym lub rybnym z czego mięso lub ryba nie mniej niż 150g, danie zawierające rybę nie częściej niż raz w miesiącu;
- surówka lub gotowane jarzyny nie mniej niż 100g;
- dodatek w postaci ziemniaków nie mniej niż 150 g lub inny typu: ryż, kasza, makaron, itp. nie mniej niż 200g;
- drugie danie mogą stanowić także: pierogi, naleśniki, krokiety z nadzieniem, kopytka, kartacze, knedle z dodatkiem śmietany, okrasy lub innym o nie mniejszej gramaturze jak 400g;
- kompot z dostępnych suszy, owoców czy nektarów lub soków nie mniej niż 200 ml;
- deserem, może być to owoc, serki na bazie nabiału, budyń, kisiel, batoniki zbożowe, ciasteczka itp.
3.11. Wartość kaloryczna posiłków powinna być zgodna z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, a także z obowiązującymi przepisami prawa dot. żywienia zbiorowego przewidywanymi dla osób dorosłych.
3.12. Posiłki muszą spełniać najwyższy standard, muszą być przygotowywane na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HCCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych.
3.13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych Instytutu Żywności i Żywienia przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość; dbania o wygląd estetyczny serwowanych posiłków.
3.14. Do przygotowania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, za co Wykonawca ponosi odpowiedzialność na każdym etapie realizacji zamówienia.
3.15. Zamawiający zabrania stosowania przez Wykonawcę:
1) produktów przetworzonych typu instant - zup sosów (z wyłączeniem kisielu, budyniu), gotowych wyrobów garmażeryjnych typu gołąbki, gulasze, paluszki rybne, mrożone pierogi, kluski oraz produktów typu fast food;
2) mięsa niskiej jakości (zaleca się podawanie całej sztuki mięsa) oraz MOM (mięso oddzielone mechanicznie), przetworów z podrobów (pasztety, parówki), wędliny w swoim składzie mają zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi;
3) produktów masłopodobnych oraz margaryny zawierające tłuszcze trans, produktów seropodobnych;
4) napojów gazowanych;
3.16. Zamawiający zezwala na powtarzalność posiłku po upływie 15 dni. Na każdorazowym jadłospisie winna widnieć gramatura oraz kaloryczność posiłku.
3.17. Przy tworzeniu jadłospisów należy przewidywać zamienniki dla osób alergicznych oraz wegetariańskich lub posiłki w wersji płynnej. Informacja o diecie lub specjalnych potrzebach danego mieszkańca bądź uczestnika Centrum, zostanie przekazana Wykonawcy w momencie uzyskania informacji przez Zamawiającego, najpóźniej na 1 dzień przed podaniem posiłku.
3.18. Proponowane menu musi być sporządzone w oparciu o zalecenia i wytyczne osoby wskazanej w ofercie do realizacji zamówienia, tj. dietetyka/technologa żywienia/ inną wskazaną przez Wykonawcę.
3.19. Wykonawca zobowiązuje się do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia pobrania próbek.
3.20. Zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, posiłek w formie cateringu musi zostać wydany w czasie 4 godzin od momentu jego sporządzenia (wyprodukowania).
3.21. Posiłki dostarczane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich, przeznaczonych do celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem, zgodnie z wymaganymi warunkami epidemiologiczno - sanitarnymi dla tego rodzaju transportu.
3.22. Posiłki dla mieszkańców całodobowych na dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele i święta, winny być transportowane w pojemnikach zamkniętych, z możliwością zabezpieczenia przed wyschnięciem lub zepsuciem. Dostarczone najpóźniej ostatniego dnia roboczego przed przypadającym wolnym dniem od pracy Wykonawcy.
3.23. Wykonawca zobowiązany jest zachować w chwili dostarczenia minimalną temperaturę dla następujących posiłków: zupy 75°C, drugiego dania 65°C - przy dostarczaniu posiłków w dni robocze.
3.24. Wszelkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia produkty, artykuły spożywcze, itp. będą nabywane przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt.
3.25. Wykonawca po zatwierdzeniu przez technologa żywienia/dietetyka/inną wskazaną przez Wykonawcę i uzgodnieniu z Zamawiającym będzie przesyłał co tydzień proponowane menu.
3.26. Z wcześniejszym co najmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem menu będzie mogło być modyfikowane z zachowaniem norm jakościowych i kalorycznych.
3.27. Każda modyfikacja menu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, technologa żywienia/dietetyka/inną osobę wskazaną przez Wykonawcę oraz przez Wykonawcę.
3.28. Niedopuszczalne jest modyfikowanie menu bez zgody wszystkich osób wskazanych pkt 3.27. i w sposób niezgodny z wymogami ustalonymi w umowie oraz przepisach prawa.
3.29. Jadłospis/menu musi zawierać informację o substancjach lub produktach powodujących alergie lub reakcje nietolerancji.
3.30. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie koszty osprzętu (termosy, pojemniki itd.), koszty transportu, koszty przygotowania posiłku we własnym lokalu (spełniającym warunki sanitarne) przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje (kucharz, technolog żywienia/dietetyk/inne).
3.31. Wszelki transport żywności powinien odbywać się z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków, dopuszczonym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3.32. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wymagany standard Sanitarno – Epidemiologiczny.
3.33. Personel Wykonawcy powinien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP a także aktualne książeczki zdrowia.
3.34. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80136,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80136,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRÓLEWSKIE JADŁO Lucyna Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392604687

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Kępice

7.3.5) Kod pocztowy: 77-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80136,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.