Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych nr 79, nr 14 i nr 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisna 87A
1.5.2.) Miejscowość: Cisna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg leśnych nr 79, nr 14 i nr 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69982997-3231-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00384400/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont dróg leśnych nr 79; nr 14 i nr 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355031,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327831,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: „Remont drogi leśnej nr 79 Zawój – Jaworzec nr inw. 220/1734 ”. Remont zakłada:a) W przypadku niewielkich uszkodzeń powierzchniowych:
oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
uzupełnienie ubytków w nawierzchni kruszywem łamanym gr. średnio 10cm;
wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm.
b) W przypadku kolein i znacznych uszkodzeń:
oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem gr. średnio 15cm;
wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm.
W zakresie robót remontowych należy ująć uzupełnienie ubytków w poboczach kruszywem łamanym o gr. warstwy ok. 7cm, oczyszczenie rowów z namułu oraz wymianę uszkodzonych wodospustów (lub montaż nowych).
Długość remontowanej drogi to 431 mb w km 0+00 – 0+251 oraz 0+451 – 0+629. Szer. jezdni 3,0 - 3,5 m, Szer. poboczy 0,5 - 0,75 m. Lokalizacja: Powiat leski, gm. Cisna, m. Zawój, działki: 36, 37 (obręb 0016 Zawój). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym:
- przedmiarach robót,
- projektach – zgłoszeniach robót budowlanych,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 109123,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: „Remont drogi leśnej nr 14 Strzebowiska nr inw. 220/1735” . Remont zakłada:a) W przypadku niewielkich uszkodzeń powierzchniowych:
oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
uzupełnienie ubytków w nawierzchni kruszywem łamanym gr. średnio 10cm;
wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm
b) W przypadku kolein i znacznych uszkodzeń:
oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem gr. średnio 15cm- wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm.
Wskazany zakres na placu budowy należy dodatkowo wzmocnić materacem z kruszywa łamanego w geowłókninie o gr. warstwy 15cm. W zakresie robót remontowych należy ująć uzupełnienie ubytków w poboczach kruszywem łamanym o gr. warstwy ok. 7cm, oczyszczenie rowów z namułu oraz wymianę uszkodzonych wodospustów (lub montaż nowych).
Długość remontowanej drogi 308.00 mb. w km 11+371 – 11+479 oraz 14+753 – 14+951 Szer. remontowanej jezdni 3,0 - 3,5 m. Szer. remontowanych poboczy 0,5-0,75 m. Lokalizacja: Powiat leski, gm. Cisna, m. Strzebowiska, Smerek działki: 243, 244 (obręb 0014 Strzebowiska)
421, 426, 427, 503 (obręb 0012 Smerek). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym:
- przedmiarach robót,
- projektach – zgłoszeniach robót budowlanych,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 120453,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: „Remont drogi leśnej nr 6 Dołżyca nr. Inw. 242/136”. Remont zakłada: oczyszczenie mechaniczne uszkodzonej nawierzchni;
uzupełnienie ubytków w nawierzchni kruszywem łamanym gr. średnio 10cm;
wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10cm
W zakresie robót remontowych należy ująć uzupełnienie ubytków w poboczach kruszywem łamanym o gr. warstwy ok. 7cm, oczyszczenie rowów z namułu oraz wymianę uszkodzonych wodospustów (lub montaż nowych).
Szerokość jezdni 3,0 - 3,5m, pobocza 0,5-0,75m każde. Długość remontowanej drogi 304 mb. w km 2+312 – 2+615. Lokalizacja: Powiat leski, gm. Cisna, m. Dołżyca, Krzywe działki: 234 (obręb 0003 Dołżyca), 139 (obręb 0007 Krzywe). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym:
- przedmiarach robót,
- projektach – zgłoszeniach robót budowlanych,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 98255,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134221,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158586,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134221,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Drew Tadeusz Popiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870002003
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 36
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134221,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148158,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156050,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148158,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Budowlane „HUTA” Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370005516
7.3.3) Ulica: Jana 67
7.3.4) Miejscowość: Odrzechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-530
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE HUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE HUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148158,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120854,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122490,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120854,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Budowlane „HUTA” Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370005516
7.3.3) Ulica: Jana 67
7.3.4) Miejscowość: Odrzechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-530
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE HUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE HUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120854,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CISNA
więcej: przetargi CISNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.