Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nakładki bitumiczne na drogach gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nakładki bitumiczne na drogach gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7dc1009-16fb-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025488/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Nakładki bitumiczne na drogach gminnych – 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.31.22.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nakładki bitumiczne na drogach gminnych - Zadanie IZakres robót dla małych nakładek:
- frezowanie nawierzchni asfaltowych,
- transport destruktu asfaltowego,
- wykonanie warstwy wyrównawczej - AC11W,
- ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne na połączeniu istniejącej nawierzchni
z projektowaną,
- wykonanie warstwy ścieralnej - AC8S,
- odtworzenie oznakowania poziomego jezdni - malowanie cienkowarstwowe.
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja Opis przedmiotu zamówienia, wzór kosztorysu ofertowego. Szczegółowy zakres remontowanych odcinków dróg gminnych wskaże Zamawiający po wyborze Wykonawcy.
1) Szczegółowy wykaz robót będzie przekazywany wykonawcy wraz ze zleceniem dla poszczególnych odcinków dróg gminnych. Suma zlecanych robót w okresie umownym nie przekroczy wartości wskazanych w kosztorysie.
2) Wykonawca będzie przystępować do robót sukcesywnie, zgodnie z kolejnością zleceń otrzymanych od zamawiającego. Wartość pojedynczego zlecenia każdorazowo przekraczać będzie wartość kwotową, wynoszącą 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
3) Dla robót drogowych wskazanych przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest sporządzić
i uzgodnić projekty czasowej organizacji na czas ich prowadzenia.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (np. frezowania), w sytuacji gdy wykonanie danych prac będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej, wykonania przedmiotu umowy.
5) W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
6) W trakcie realizacji zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 139275,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Nakładki bitumiczne na drogach gminnych – Zadanie IIZakres robót dla małych nakładek:
- frezowanie nawierzchni asfaltowych,
- transport destruktu asfaltowego,
- naprawa nawierzchni bitumicznej - uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarni gr. 4 cm po zagęszczeniu zgodnie z OST (powierzchnia > 2m2)
- naprawa nawierzchni bitumicznej - uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarni za każdy następny 1cm powyżej 4cm zgodnie z OST (powierzchnia > 2m2)
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, wzór kosztorysu ofertowego.
Szczegółowy zakres remontowanych odcinków dróg gminnych wskaże Zamawiający po wyborze
Wykonawcy
1) Szczegółowy wykaz robót będzie przekazywany wykonawcy wraz ze zleceniem dla poszczególnych odcinków dróg gminnych. Suma zlecanych robót w okresie umownym nie przekroczy wartości wskazanych w kosztorysie.
2) Wykonawca będzie przystępować do robót sukcesywnie, zgodnie z kolejnością zleceń otrzymanych od zamawiającego. Wartość pojedynczego zlecenia każdorazowo przekraczać będzie wartość kwotową, wynoszącą 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
3) Dla robót drogowych wskazanych przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest sporządzić
i uzgodnić projekty czasowej organizacji na czas ich prowadzenia.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (np. frezowania), w sytuacji gdy wykonanie danych prac będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej, wykonania przedmiotu umowy.
5) W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
6) W trakcie realizacji zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego.
Uwaga !
Zamawiający dopuszcza w drodze aneksu domówienie robót wynikających z prawa opcji (zadanie II). Na etapie składania ofert Wykonawca winien wycenić roboty z obu zakresów (roboty podstawowe, roboty wynikające z prawa opcji). Na formularzu oferty (Załącznik nr 1.2do SWZ) winien podać wartość robót podstawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 252720,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189886,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396914,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189886,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189886,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345310,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345310,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345310,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758
7.3.4) Miejscowość: DRAWSKO POMORSKIE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345310,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zaklejarka automatyczna do Zakładu Patomorfologii
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.