Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306895/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń w SP Ostrzeszów, OUK Skierniewice,
OUK Łask, OUK Pabianice /2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania pomieszczeń w SP Ostrzeszów, OUK Skierniewice,OUK Łask, OUK Pabianice /2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b043a1ee-2204-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie:- Stacji Przeładunkowej w Ostrzeszowie - Zadanie nr 1,
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
1) sprzątanie pomieszczeń o powierzchni całkowitej ~132,13 m.kw. na terenie budynku socjalnego oraz budynku wagowego;
2) sprzątanie najbliższego otoczenia przed wejściem do budynku socjalnego oraz budynku wagowego o powierzchni całkowitej ~4 m.kw.
3. Sprzątanie pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych, o których mowa w pkt 2), odbywać się będzie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześnie niż od dnia 09.09.2023 roku, w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 15:00 przez jednego pracownika.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 34071,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie:- Oddziału Usług Komunalnych w Skierniewicach – Zadanie nr 2,
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
1) sprzątanie pomieszczeń o powierzchni całkowitej ~361 m.kw. na terenie dwóch budynków biurowo-warsztatowych oraz budynku gospodarczego (portiernia);
2) sprzątanie najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków biurowo-warsztatowych oraz budynku gospodarczego (portiernia) o powierzchni całkowitej ~15 m.kw.
3. Sprzątanie pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych, o których mowa w pkt 2), odbywać się będzie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześnie niż od dnia 09.09.2023 roku, w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 15:00 przez jednego pracownika.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 32595,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie:- Oddziału Usług Komunalnych w Łasku – Zadanie nr 3,
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
1) sprzątanie pomieszczeń o powierzchni całkowitej ~56m.kw. na terenie budynku biurowego.
3. Sprzątanie pomieszczeń, o których mowa w pkt 1), odbywać się będzie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześnie niż od dnia 09.09.2023 roku, w ciągu trzech dni w tygodniu, w każdy wtorek, środę i piątek w godzinach od 13:00 do15:00 przez jednego pracownika.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 15867,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie:- Oddziału Usług Komunalnych w Pabianicach – Zadanie nr 4,
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
1) sprzątanie pomieszczeń o powierzchni całkowitej ~85,41 m.kw. na terenie budynku biurowego.
3. Sprzątanie pomieszczeń, o których mowa w pkt 1), odbywać się będzie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześnie niż od dnia 09.09.2023 roku, raz w tygodniu, w każdy wtorek, w godzinach od 7:00 do 10:00 przez jednego pracownika.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 9471,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33825,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33825,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UMBRELLA PROSNA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182184539
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33825,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-09 do 2024-09-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.07.2023 r. do godz. 10:00 na Zadanie nr 2 OUK Skierniewice złożona została oferta przez:
MUSI NOVUM Spółka z o.o., ul. 1 Maja 43A, 96-300 Żyrardów z ceną oferty –
41 328,00 zł brutto.
Powyższa cena oferty ww. Wykonawcy przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadanie nr 2, tj. kwotę 32 595,00 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13239,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13305,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13239,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Ba-Za-Zapart i Syn" Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310005805
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13239,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-09 do 2024-09-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8940,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Ba-Za-Zapart i Syn" Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310005805
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BA-ZA - ZAPART I SYN" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BA-ZA - ZAPART I SYN" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-09 do 2024-09-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa drutu do Z/I Gotartów i Z/I Julków - umowa ramowa / 2025
- Usługa koszenia na terenie SP Ostrzeszów / 2025
- Budowa wiaty magazynowej i ściany oddzielenia przeciwpożarowego wraz z przebudową infrastruktury technicznej w Z/I Bełchatów / 2025
- Dostawa substancji i utensyliów recepturowych
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziałów Urologii i Chirurgii Ogólnej z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach użytkowanych przez MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.