Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Prószkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prószków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 17
1.5.2.) Miejscowość: Prószków
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@proszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.proszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.proszkow.pl/4170/914/zamowienia-publiczne-rok-2022.html.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Prószkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8efd07-116e-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019145/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Prószkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.6.2022.KRO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1260162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania pn.: „ Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego
w Prószkowie” Zamawiający zleca do wykonania następujący zakres robót:
a) docieplenie przegród zewnętrznych budynku (ściany zewnętrzne nadziemia oraz stropodachu) w zakresie wykonania
warstwy izolacyjnej z fakturą zewnętrzną,
b) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
c) częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
d) częściowa wymiana stolarki okiennej, wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
e) modernizację instalacji c.o. w zakresie wymiany grzejników żeliwnych żeberkowych na stalowe płytowe, montaż zaworów
odcinających i termostatycznych,
f) modernizacja instalacji CWU z montażem pompy ciepła,
g) częściową wymianę ogrodzenia zewnętrznego,
h) wymianę urządzeń na placu zabaw,
i) wymianę nawierzchni z płytek gresowych w korytarzu na parterze oraz na schodach zewnętrznych,
j) montaż klimatyzacji w części pomieszczeń w budynku,
k) odnowienie powłok malarskich w pomieszczeniach,
l) wymiana pieca z olejowego na gazowy wraz z wykonaniem przyłącza wg projektu branżowego,
m) wykonanie wiaty stalowej - zadaszenie tarasu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388729,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1864077,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1388729,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOPAP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560004942
7.3.3) Ulica: Opolska 103A
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, iż następujący zakres prac wykona przy pomocy Podwykonawców:
a) Instalacje elektryczne
b) Instalacje sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1388729,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRÓSZKÓW
więcej: przetargi PRÓSZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.