eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Katowickie Inwestycje S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Porcelanowa 21

1.11.4.) Miejscowość: Katowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 40-246

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.katowickieinwestycje.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7c4226-2956-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki w Katowicach - w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem - Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu
sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl
3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
i. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
ii. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
i. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
ii. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
iii. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
iv. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
c) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
i. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
ii. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
4) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5) Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami: Ewelina Szczepanowska
6) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
7) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
8) Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w rozdziale III podrozdziale 1 pkt 7, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa j.w. zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
9) Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 8, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Katowickie Inwestycje S.A. z siedzibą w Katowicach (40-246) przy ul. Porcelanowa 21;
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się wykonawca skontaktować w sprawach związanych z ochrona danych osobowych, w następujący sposób:
· pod adresem poczty elektronicznej: iod@kisa.katowice.pl,
· pisemnie na adres siedziby Administratora;
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: „Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki” - nr sprawy: KISA/DZP/TP/23/2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych¹;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO² ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

¹ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

² Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/23/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich dla drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w ramach zadania inwestycyjnego: „Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki”
Podstawowy zakres zamówienia podstawowego obejmuje:
a) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zespołu kościelnego, obejmującego drewniany kościół pw. św. Michała Archanioła, dzwonnicę, ogrodzenie i zagospodarowanie terenu wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż oraz prac konserwatorskich w zakresie drewnianego kościoła wraz z pracami obejmującymi najbliższe otoczenie kościoła;
c) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
W ramach prawa opcji przewiduje się czynności w zakresie:
Prawo opcji nr 1 - drewniana dzwonnica:
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Prawo opcji nr 2 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Prawo opcji nr 3 - aranżacja wnętrza kościoła:
 opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej dla aranżacji wnętrza kościoła wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).

Zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie, m.in.:
 likwidacja pustki stwarzającej zagrożenie deformacjami nieciągłymi,
 konserwacji drewna, w tym: naprawa więźby dachowej, wymiana gontów, reperacji i konserwacji okładzin wraz ze ścianami,
 płyty żelbetowej (przepony połączonej z układem podwalin wraz z naprawą fundamentów, izolacją),
 konserwacji zachowawczej polichromii na okładzinie ścian,
 fumigacji obiektu,
 fumigacji elementów wyposażenia,
 dezynsekcji i zabezpieczenia drewna środkami biobójczymi, solnymi, impregnacja,
 wymiany instalacji elektrycznej,
 wymiany instalacji odgromowej,
 systemu sygnalizacji pożaru,
 systemu gaśniczego,
 systemu sygnalizacji napadu i włamania,
 nagłośnienia,
 systemu ciągłego monitorowania warunków klimatycznych,
 monitoringu wizyjnego,
 pielęgnacji lub wycinki zieleni, mającej wpływ na stan zachowania obiektu.
Uwaga:
1) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu pracowników Użytkownika w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i osprzętu oraz instrukcji bezpieczeństwa, obsługi, użytkowania i konserwacji zabudowanych sieci, instalacji i urządzeń.
2) W celu fumigacji wyposażenia tlenkiem etylenu (lub inną metodą gwarantującą bezpieczeństwo) Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia odpowiedzialności za mienie (wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do PFU) od czasu ich przekazania przez Użytkownika (Muzeum Historii Katowic) do momentu ich zwrotu po wykonanej fumigacji do Muzeum Historii Katowic (MHK)*, a następnie, od transportu mienia do kościoła aż do zakończenia odbioru inwestycji .
*po przeprowadzeniu fumigacji, do czasu zakończenia wszystkich prac w kościele Wykonawca zobowiązany jest do transportu mienia pod adres wskazany przez MHK i przekazania za protokołem częściowym pod pieczę MHK.
3) Odbiór końcowy prac należy przeprowadzić przy udziale Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego upoważnionego pracownika.
4) Wykonawca winien sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy według §8 Umowy z uwzględnieniem następujących warunków:
 harmonogram winien określać szczegółowy zakres usług, dostaw i realizacji robót budowlanych, terminy pośrednie wykonania poszczególnych elementów zamówienia wraz z określeniem punktów kontrolnych – kamieni milowych – w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany poszycia dachowego wraz w wyprowadzeniem na zewnątrz instalacji mgły wodnej wraz ze złożeniem wniosku PnB– w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy
b) wykonanie dokumentacji projektowej w pozostałym zakresie wraz ze złożeniem wniosku PnB – do 60 dni od dnia zawarcia umowy
c) dostarczenie gontu z drewna modrzewiowego na plac budowy– w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy
d) zakończenie wykonania fumigacji – do 90 dni od dnia zawarcia umowy
 plan płatności uwzględniający zasady płatności zgodnie z §11 Umowy;

Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być podporządkowane zabytkowemu charakterowi obiektów i wykonane z poszanowaniem substancji zabytkowej. Oznacza to, że szczególną uwagę należy przyłożyć nie tylko do funkcjonalności, ale też estetyki zarówno elementów drewnianych jak i prac instalacyjnych oraz należy dążyć do jak najmniejszej ingerencji w istniejące elementy.


Szczegółowy zakres prac określa:
 program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ,
 ogólne warunki wykonania (prowadzenia) i odbioru robót budowlanych– załącznik nr 11 do SWZ,
 projektowane postanowienia umowy– załącznik nr 12 do SWZ,

Inwestycja dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – udzielono Wstępnej Promesy (NR RPOZ/2022/4026/PolskiLad).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane prace projektowe, roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy na okres 60 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia objętego prawem opcji wykonawca zobowiązany jest wykonać:
1) Prawo opcji nr 1 - drewniana dzwonnica:
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji nr 1 w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Prawo opcji nr 2 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem:
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji nr 2 w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

3) Prawo opcji nr 3 – aranżacja wnętrza kościoła:
 opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej dla aranżacji wnętrza kościoła wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji nr 3 w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca wybrany w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie świadczyć usługi będące przedmiotem umowy z chwilą otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia lub jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego.
W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z uprawniania jw. Wykonawca zagwarantowaną ma wypłatę wynagrodzenia w wysokości wynikającej z oferty Wykonawcy w zakresie usług nieobjętych prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do sporządzenia dokumentacji projektowej

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji robót budowlano-konserwatorskich

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługę w zakresie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę lub remont w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego lub rozbudowę lub nadbudowę zabytkowego obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych lub rejestru równoważnego w oparciu o którą uzyskano decyzję administracyjną zezwalającą na rozpoczęcie robót budowalnych.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał wymienioną wyżej dokumentację projektową w ramach jednej umowy/inwestycji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z Wykonawców.
oraz
b) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto, obejmującą przebudowę lub remont w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego lub rozbudowę lub nadbudowę zabytkowego obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub rejestru równoważnego i obejmującą wykonanie wymiany lub przebudowy lub remontu drewnianej więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał wymienioną wyżej robotę budowlaną w ramach jednej umowy/inwestycji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z Wykonawców.
c) dysponuje bądź będzie dysponować osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj.:
dla usług projektowych:
1) Projektantem w specjalności architektonicznej bez ograniczeń posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadającym doświadczenie przy sporządzaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, dla której uzyskano decyzję administracyjną zezwalającą na rozpoczęcie robót budowlanych dla obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków lub rejestru równoważnego;
2) Projektantem w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym doświadczenie przy sporządzaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, dla której uzyskano decyzję administracyjną zezwalającą na rozpoczęcie robót budowlanych dla obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków lub rejestru równoważnego;
3) Projektantem w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
4) Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
5) Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
dla robót budowlanych:
6) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz spełniającym wymagania do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
7) Kierownikiem prac konserwatorskich spełniającym wymagania do kierowania pracami przy zabytkach rejestrowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie podczas pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich lub restauratorskich na obiekcie/obiektach architektury drewnianej wpisanych do rejestru zabytków/inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, których mowa w art. 14a ust. 2 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
8) Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz spełniającym warunki określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2023 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
9) Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz spełniającym warunki określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2023 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
10) Kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz spełniającym warunki określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2023 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków
dowodowych:
Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z
postępowania w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w rozdziale II pkt 10.1 SWZ dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedstawienia podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w rozdziale II pkt 10.1 SWZ przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od wykonawcy obejmują:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6a do SWZ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 50 000,00 zł.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział w Katowicach Nr rachunku: 54 1540 1128 2112 7002 5217 0002 z dopiskiem "Wadium dla zamówienia KISA/DZP/TP/23/2024”
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
 nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Katowickie Inwestycje S.A.
 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
 kwotę gwarancji/poręczenia,
 termin ważności gwarancji/poręczenia,
 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
· W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
· Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 4), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym, w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących
Załącznik nr 12 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice(adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.
2. Wykonawca dołącza do oferty dokumenty określone w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców wobec, których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, opisane w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia ustala się do 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zachowaniem terminów pośrednich określonych w zasadach sporządzania HRF
- termin zakończenia robót budowlanych: do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy (za pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru).
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.