eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRestauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7c4226-2956-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki w Katowicach - w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/23/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6071199,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich dla drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w ramach zadania inwestycyjnego: „Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki”
Podstawowy zakres zamówienia podstawowego obejmuje:
a) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zespołu kościelnego, obejmującego drewniany kościół pw. św. Michała Archanioła, dzwonnicę, ogrodzenie i zagospodarowanie terenu wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż oraz prac konserwatorskich w zakresie drewnianego kościoła wraz z pracami obejmującymi najbliższe otoczenie kościoła;
c) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
W ramach prawa opcji przewiduje się czynności w zakresie:
Prawo opcji nr 1 - drewniana dzwonnica:
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Prawo opcji nr 2 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Prawo opcji nr 3 - aranżacja wnętrza kościoła:
 opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej dla aranżacji wnętrza kościoła wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
 wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
 zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).

Zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie, m.in.:
 likwidacja pustki stwarzającej zagrożenie deformacjami nieciągłymi,
 konserwacji drewna, w tym: naprawa więźby dachowej, wymiana gontów, reperacji i konserwacji okładzin wraz ze ścianami,
 płyty żelbetowej (przepony połączonej z układem podwalin wraz z naprawą fundamentów, izolacją),
 konserwacji zachowawczej polichromii na okładzinie ścian,
 fumigacji obiektu,
 fumigacji elementów wyposażenia,
 dezynsekcji i zabezpieczenia drewna środkami biobójczymi, solnymi, impregnacja,
 wymiany instalacji elektrycznej,
 wymiany instalacji odgromowej,
 systemu sygnalizacji pożaru,
 systemu gaśniczego,
 systemu sygnalizacji napadu i włamania,
 nagłośnienia,
 systemu ciągłego monitorowania warunków klimatycznych,
 monitoringu wizyjnego,
 pielęgnacji lub wycinki zieleni, mającej wpływ na stan zachowania obiektu.
Uwaga:
1) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu pracowników Użytkownika w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i osprzętu oraz instrukcji bezpieczeństwa, obsługi, użytkowania i konserwacji zabudowanych sieci, instalacji i urządzeń.
2) W celu fumigacji wyposażenia tlenkiem etylenu (lub inną metodą gwarantującą bezpieczeństwo) Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia odpowiedzialności za mienie (wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do PFU) od czasu ich przekazania przez Użytkownika (Muzeum Historii Katowic) do momentu ich zwrotu po wykonanej fumigacji do Muzeum Historii Katowic (MHK)*, a następnie, od transportu mienia do kościoła aż do zakończenia odbioru inwestycji .
*po przeprowadzeniu fumigacji, do czasu zakończenia wszystkich prac w kościele Wykonawca zobowiązany jest do transportu mienia pod adres wskazany przez MHK i przekazania za protokołem częściowym pod pieczę MHK.
3) Odbiór końcowy prac należy przeprowadzić przy udziale Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego upoważnionego pracownika.
4) Wykonawca winien sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy według §8 Umowy z uwzględnieniem następujących warunków:
 harmonogram winien określać szczegółowy zakres usług, dostaw i realizacji robót budowlanych, terminy pośrednie wykonania poszczególnych elementów zamówienia wraz z określeniem punktów kontrolnych – kamieni milowych – w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany poszycia dachowego wraz w wyprowadzeniem na zewnątrz instalacji mgły wodnej wraz ze złożeniem wniosku PnB– w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy
b) wykonanie dokumentacji projektowej w pozostałym zakresie wraz ze złożeniem wniosku PnB – do 60 dni od dnia zawarcia umowy
c) dostarczenie gontu z drewna modrzewiowego na plac budowy– w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy
d) zakończenie wykonania fumigacji – do 90 dni od dnia zawarcia umowy
 plan płatności uwzględniający zasady płatności zgodnie z §11 Umowy;

Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być podporządkowane zabytkowemu charakterowi obiektów i wykonane z poszanowaniem substancji zabytkowej. Oznacza to, że szczególną uwagę należy przyłożyć nie tylko do funkcjonalności, ale też estetyki zarówno elementów drewnianych jak i prac instalacyjnych oraz należy dążyć do jak najmniejszej ingerencji w istniejące elementy.


Szczegółowy zakres prac określa:
 program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ,
 ogólne warunki wykonania (prowadzenia) i odbioru robót budowlanych– załącznik nr 11 do SWZ,
 projektowane postanowienia umowy– załącznik nr 12 do SWZ,

Inwestycja dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – udzielono Wstępnej Promesy (NR RPOZ/2022/4026/PolskiLad).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane prace projektowe, roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy na okres 60 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9104019,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9104019,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9104019,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978

7.3.3) Ulica: TARTACZNA 12

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót konserwatorsko- budowlanych ARTKONS Jacek Kłosiński, ul. Kraszewskiego 20/17, 87-100 Toruń
Część robót projektowych STUDIO QUATTRO Arch. Hanna Kramarczyk-Leśniak ul. Szpaków 51, 40-540 Katowice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9104019,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice(adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie
Inwestycje S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.