Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00388506/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7c4226-2956-11ef-b091-ce35ef079555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki w Katowicach - w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6071199,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich dla drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w ramach zadania inwestycyjnego: „Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki”
Podstawowy zakres zamówienia podstawowego obejmuje:
a) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zespołu kościelnego, obejmującego drewniany kościół pw. św. Michała Archanioła, dzwonnicę, ogrodzenie i zagospodarowanie terenu wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż oraz prac konserwatorskich w zakresie drewnianego kościoła wraz z pracami obejmującymi najbliższe otoczenie kościoła;
c) zapewnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
W ramach prawa opcji przewiduje się czynności w zakresie:
Prawo opcji nr 1 - drewniana dzwonnica:
wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Prawo opcji nr 2 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem
wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Prawo opcji nr 3 - aranżacja wnętrza kościoła:
opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej dla aranżacji wnętrza kościoła wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych-konserwatorskich, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. oraz Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
wykonania robót budowlanych wszystkich branż i prac konserwatorskich,
zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m.in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
Zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie, m.in.:
likwidacja pustki stwarzającej zagrożenie deformacjami nieciągłymi,
konserwacji drewna, w tym: naprawa więźby dachowej, wymiana gontów, reperacji i konserwacji okładzin wraz ze ścianami,
płyty żelbetowej (przepony połączonej z układem podwalin wraz z naprawą fundamentów, izolacją),
konserwacji zachowawczej polichromii na okładzinie ścian,
fumigacji obiektu,
fumigacji elementów wyposażenia,
dezynsekcji i zabezpieczenia drewna środkami biobójczymi, solnymi, impregnacja,
wymiany instalacji elektrycznej,
wymiany instalacji odgromowej,
systemu sygnalizacji pożaru,
systemu gaśniczego,
systemu sygnalizacji napadu i włamania,
nagłośnienia,
systemu ciągłego monitorowania warunków klimatycznych,
monitoringu wizyjnego,
pielęgnacji lub wycinki zieleni, mającej wpływ na stan zachowania obiektu.
Uwaga:
1) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu pracowników Użytkownika w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i osprzętu oraz instrukcji bezpieczeństwa, obsługi, użytkowania i konserwacji zabudowanych sieci, instalacji i urządzeń.
2) W celu fumigacji wyposażenia tlenkiem etylenu (lub inną metodą gwarantującą bezpieczeństwo) Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia odpowiedzialności za mienie (wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do PFU) od czasu ich przekazania przez Użytkownika (Muzeum Historii Katowic) do momentu ich zwrotu po wykonanej fumigacji do Muzeum Historii Katowic (MHK)*, a następnie, od transportu mienia do kościoła aż do zakończenia odbioru inwestycji .
*po przeprowadzeniu fumigacji, do czasu zakończenia wszystkich prac w kościele Wykonawca zobowiązany jest do transportu mienia pod adres wskazany przez MHK i przekazania za protokołem częściowym pod pieczę MHK.
3) Odbiór końcowy prac należy przeprowadzić przy udziale Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego upoważnionego pracownika.
4) Wykonawca winien sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy według §8 Umowy z uwzględnieniem następujących warunków:
harmonogram winien określać szczegółowy zakres usług, dostaw i realizacji robót budowlanych, terminy pośrednie wykonania poszczególnych elementów zamówienia wraz z określeniem punktów kontrolnych – kamieni milowych – w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany poszycia dachowego wraz w wyprowadzeniem na zewnątrz instalacji mgły wodnej wraz ze złożeniem wniosku PnB– w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy
b) wykonanie dokumentacji projektowej w pozostałym zakresie wraz ze złożeniem wniosku PnB – do 60 dni od dnia zawarcia umowy
c) dostarczenie gontu z drewna modrzewiowego na plac budowy– w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy
d) zakończenie wykonania fumigacji – do 90 dni od dnia zawarcia umowy
plan płatności uwzględniający zasady płatności zgodnie z §11 Umowy;
Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być podporządkowane zabytkowemu charakterowi obiektów i wykonane z poszanowaniem substancji zabytkowej. Oznacza to, że szczególną uwagę należy przyłożyć nie tylko do funkcjonalności, ale też estetyki zarówno elementów drewnianych jak i prac instalacyjnych oraz należy dążyć do jak najmniejszej ingerencji w istniejące elementy.
Szczegółowy zakres prac określa:
program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ,
ogólne warunki wykonania (prowadzenia) i odbioru robót budowlanych– załącznik nr 11 do SWZ,
projektowane postanowienia umowy– załącznik nr 12 do SWZ,
Inwestycja dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – udzielono Wstępnej Promesy (NR RPOZ/2022/4026/PolskiLad).
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane prace projektowe, roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy na okres 60 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9104019,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9104019,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9104019,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978
7.3.3) Ulica: TARTACZNA 12
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót konserwatorsko- budowlanych ARTKONS Jacek Kłosiński, ul. Kraszewskiego 20/17, 87-100 Toruń
Część robót projektowych STUDIO QUATTRO Arch. Hanna Kramarczyk-Leśniak ul. Szpaków 51, 40-540 Katowice
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9104019,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Inwestycje S.A.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.