Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432618/01 - Wynik z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 29 Grudnia 24
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632776272
1.5.8.) Numer faksu: 632276272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@powidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232cc17c-4cae-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007478/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powidz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powidz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/powidz
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/powidz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z p. 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z p. 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG-ZP.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz obejmuje dwie części:
Dla cz. 1. Zakup, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych na Stacji Uzdatniania Wody w Powidzu, ul. Źródlana , działka Nr 92/1 w Powidzu .
SUW Powidz
• Dostawa i montaż modułów: minimum mocy 455 Wp
• Minimalna moc instalacji: 30 kWp, na budynku Stacji Uzdatniania Wody oraz 14 kWp nadziemna,
• Dostawa i montaż falowników: o minimalnej mocy 30 kW i 15 kW
• Wykonanie instalacji na dachu budynku: konstrukcja samonośna aluminiowa skręcana śrubami nierdzewnymi klasy A2 oraz naziemna na konstrukcji aluminiowej podwyższona skręcane śrubami nierdzewnymi klasy A2. Dach pokryty papą na podłożu żelbetowym.
• Dla instalacji należy wykonać uziemienie
• Inwentaryzacja powykonawcza
Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zobowiązany jest przyłączyć PV do sieci elektroenergetycznej, załatwić wszelkie sprawy formalno-prawnych w celu zgłoszenia lub postępować zgodnie z warunkami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do operatora sieci energetycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu instalacji PV, uzgodnienia jej z rzeczoznawcą ds. p.poż i dokonaniem zgłoszenia.
Wykonawca ma za zadanie dokonać przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wraz ze złożeniem wniosku do zakładu energetycznego.
Wykonawca winien realizować prace osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP „E” oraz „D”,
a także dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz, stanowiących załączniki do 6, i 11 do SWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla cz. 1 i cz. 2:
1) Cena – 60 %,
2) Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G) - waga kryterium 40 %.
17.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.
2) W ramach kryterium: Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G) -.:
Maksymalnie w tym kryterium wykonawca może otrzymać 40 pkt.
Okres gwarancji należy podawać w miesiącach.
G – Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G)
W ramach kryterium „Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G).” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru :
G - ilość punktów, jaką uzyskała oferta na podstawie kryterium „Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G) - ”
Gb – okres gwarancji z badanej oferty (liczony w miesiącach)
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ważnych ofert (liczony w miesiącach)
40% - waga kryterium „Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G)
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę na (moduł fotowoltaiczny, falownik i konstrukcję) w Formularzu Ofertowym w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy, natomiast najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny oferty wynosi 120 miesiące (40 pkt.). Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 120 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 120 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w zawartej umowie. Natomiast jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji mniejszy niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
. UWAGA: Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia
17.3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów.
17.4. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz obejmuje dwie części.
Dla cz. 2 Zakup, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych na Stacji Uzdatniania Wody w Anastazewie, dz. Nr 3/9 .
SUW Anastazewo
• Dostawa i montaż modułów: minimum mocy 455 Wp
• Minimalna moc instalacji: 37,3 kWp, w tym instalacja naziemna 27,3 kWp i na budynku Stacji Uzdatniania Wody ok. 10 kWp,
• Dostawa i montaż falowników: szt. 2 jeden o minimalnej mocy 30 kW do instalacji znajdującej się na gruncie i 10 kW na budynku stacji,
• Wykonanie instalacji naziemnej na konstrukcji aluminiowej skręcane śrubami nierdzewnymi klasy A2 oraz na budynku konstrukcja samonośna aluminiowa skręcana śrubami nierdzewnymi klasy A2. Dach pokryty papą na podłożu żelbetowym Dla obu instalacji należy wykonać uziemienie,
• Inwentaryzacja powykonwcza
Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zobowiązany jest przyłączyć PV do sieci elektroenergetycznej, załatwić wszelkie sprawy formalno-prawnych w celu zgłoszenia lub postępować zgodnie z warunkami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do operatora sieci energetycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu instalacji PV, uzgodnienia jej z rzeczoznawcą ds. p.poż i dokonaniem zgłoszenia.
Wykonawca ma za zadanie dokonać przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wraz ze złożeniem wniosku do zakładu energetycznego.
Wykonawca winien realizować prace osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP „E” oraz „D”,a także dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz, stanowiących załączniki do 6, i 11 do SWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla cz. 1 i cz. 2:
1) Cena – 60 %,
2) Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G) - waga kryterium 40 %.
17.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.
2) W ramach kryterium: Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G) -.:
Maksymalnie w tym kryterium wykonawca może otrzymać 40 pkt.
Okres gwarancji należy podawać w miesiącach.
G – Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G)
W ramach kryterium „Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G).” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru :
G - ilość punktów, jaką uzyskała oferta na podstawie kryterium „Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G) - ”
Gb – okres gwarancji z badanej oferty (liczony w miesiącach)
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ważnych ofert (liczony w miesiącach)
40% - waga kryterium „Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G)
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę na (moduł fotowoltaiczny, falownik i konstrukcję) w Formularzu Ofertowym w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy, natomiast najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny oferty wynosi 120 miesiące (40 pkt.). Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 120 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 120 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w zawartej umowie. Natomiast jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji mniejszy niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
. UWAGA: Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia
17.3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów.
17.4. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na moduł fotowoltaiczny, falownik, konstrukcja (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy PZP, dotyczące cz. 1 i 2 :1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno kompleksowe zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy maksymalnej do 50 kWp.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedną dostawę lub usługę rozumie wykonanie dostaw lub usług w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia
6.2. Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
6.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
6.6. Ocena spełnia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w rozdziale nr 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej.(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 – m-ce przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) Oświadczenie o aktualności oświadczenia wstępnego o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonywane z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
3) Jeżeli zgodnie z postanowieniami art. 118 ustawy PZP, Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.6. pkt. 2 lit a)
4) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwość Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowalne, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
8.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:
1)) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w w pkt. 8.6. ppkt. 1 lit.b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.8. Dokument, o którym mowa powyżej w rozdziale 8 w pkt. 8.6. pkt. 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
8.9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.6 pkt 1 lit. b )lub, gdy te dokumenty nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt. 1, 2 i 4ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.1. Kompletna oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia dla cz. 1 i cz. 2:1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SWZ);
2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – (wg wzoru – zał. nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – (wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ);
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. nr 4a do SWZ
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4b do SWZ);
6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
7) Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;
8) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną – dokument pomocniczy
9) załącznik nr 9- oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust 4 ( jeśli dotyczy)
10) Potwierdzenie wniesienia wadium, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dla cz. 1 i cz. 2:a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
e) Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.6. pkt. 1) ust. od a) do c) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. pkt 1) i 2) SWZ składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodni z § 15 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powidz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- wykonywanie drobnych robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w ramach konserwacji i obsługi technicznej budynków
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.