Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 29 Grudnia 24
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632776272
1.5.8.) Numer faksu: 632276272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@powidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powidz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232cc17c-4cae-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007478/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG-ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 351000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz obejmuje dwie części:Dla cz. 1. Zakup, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych na Stacji Uzdatniania Wody w Powidzu, ul. Źródlana , działka Nr 92/1 w Powidzu .
SUW Powidz
• Dostawa i montaż modułów: minimum mocy 455 Wp
• Minimalna moc instalacji: 30 kWp, na budynku Stacji Uzdatniania Wody oraz 14 kWp nadziemna,
• Dostawa i montaż falowników: o minimalnej mocy 30 kW i 15 kW
• Wykonanie instalacji na dachu budynku: konstrukcja samonośna aluminiowa skręcana śrubami nierdzewnymi klasy A2 oraz naziemna na konstrukcji aluminiowej podwyższona skręcane śrubami nierdzewnymi klasy A2. Dach pokryty papą na podłożu żelbetowym.
• Dla instalacji należy wykonać uziemienie
• Inwentaryzacja powykonawcza
Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zobowiązany jest przyłączyć PV do sieci elektroenergetycznej, załatwić wszelkie sprawy formalno-prawnych w celu zgłoszenia lub postępować zgodnie z warunkami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do operatora sieci energetycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu instalacji PV, uzgodnienia jej z rzeczoznawcą ds. p.poż i dokonaniem zgłoszenia.
Wykonawca ma za zadanie dokonać przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wraz ze złożeniem wniosku do zakładu energetycznego.
Wykonawca winien realizować prace osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP „E” oraz „D”,
a także dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz, stanowiących załączniki do 6, i 11 do SWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 189000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa efektywności energetycznej, rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Powidz obejmuje dwie części.Dla cz. 2 Zakup, dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych na Stacji Uzdatniania Wody w Anastazewie, dz. Nr 3/9 .
SUW Anastazewo
• Dostawa i montaż modułów: minimum mocy 455 Wp
• Minimalna moc instalacji: 37,3 kWp, w tym instalacja naziemna 27,3 kWp i na budynku Stacji Uzdatniania Wody ok. 10 kWp,
• Dostawa i montaż falowników: szt. 2 jeden o minimalnej mocy 30 kW do instalacji znajdującej się na gruncie i 10 kW na budynku stacji,
• Wykonanie instalacji naziemnej na konstrukcji aluminiowej skręcane śrubami nierdzewnymi klasy A2 oraz na budynku konstrukcja samonośna aluminiowa skręcana śrubami nierdzewnymi klasy A2. Dach pokryty papą na podłożu żelbetowym Dla obu instalacji należy wykonać uziemienie,
• Inwentaryzacja powykonwcza
Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zobowiązany jest przyłączyć PV do sieci elektroenergetycznej, załatwić wszelkie sprawy formalno-prawnych w celu zgłoszenia lub postępować zgodnie z warunkami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do operatora sieci energetycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu instalacji PV, uzgodnienia jej z rzeczoznawcą ds. p.poż i dokonaniem zgłoszenia.
Wykonawca ma za zadanie dokonać przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wraz ze złożeniem wniosku do zakładu energetycznego.
Wykonawca winien realizować prace osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP „E” oraz „D”,a także dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz, stanowiących załączniki do 6, i 11 do SWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 162000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sm-Agro Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571702235
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 31
7.3.4) Miejscowość: Orchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-436
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż - Finergia Bartosz Figurski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130921,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130921,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA PV Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182187297
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 33
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130921,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.