eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na potrzeby realizacji zadania "Scena za rzeką - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na potrzeby realizacji zadania „Scena za rzeką – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektryczna 12

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-080

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dramatyczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dramatyczny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-962cb1fc-2673-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na potrzeby realizacji zadania „Scena za rzeką – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-962cb1fc-2673-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072401/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania „Scena za rzeką – etap I”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198333 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę dotyczącego budowy budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku znajdujących się przy ul. J. K. Branickiego 15 w Białymstoku, na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu przygotowania i wystawiania przedstawień teatralnych oraz edukacji kulturalnej wraz z zagospodarowaniem terenu z infrastrukturą terenową i jego uzbrojeniem nadziemnym i podziemnym wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 874 o powierzchni 2627 m2, zlokalizowanej przy ul. J. K. Branickiego 15 w Białymstoku.
3. Działka znajduje się w części w strefie ochrony konserwatorskiej. Rozwiązania projektowe powinny zostać uzgodnione z właściwym Konserwatorem zabytków.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) opracowania projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę dla budynku „Sceny za rzeką”, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. W ramach projektu budowlanego należy opracować i przedstawić do akceptacji Zamawiającego dokumentację projektową dla wszystkich branż uwzględniającą wymagania zawarte w obowiązujących przepisach, w formie planów, rysunków, opisów, projektu wykończenia wnętrz i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia,
uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia, w tym w szczególności m.in.:
a) projekt zagospodarowania terenu – 3 egz.,
b) projekt architektoniczno-budowlany – 3 egz.,
c) projekt techniczny dla każdej z branż – 3 egz.,
d) badania geotechniczne podłoża gruntowego – 1 egz.,
e) całość dokumentacji, o której mowa w ust. 7 pkt 1 zostanie przygotowana w wersji papierowej wg wskazania powyżej oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych (część opisową opracowań w dokumencie tekstowym obsługującym format DOC/DOCX oraz w formacie PDF, natomiast część graficzną (rysunki, zdjęcia itp.) Wersja elektroniczna powinna stanowić skan egzemplarza ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pieczęciami.
2) przeniesienia majątkowych praw autorskich do opracowanej przez Wykonawcę
dokumentacji,
3) uzyskania pozwolenia na budowę, po akceptacji projektu przez Zamawiającego,
4) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania: (jeśli będzie wymagana) inwentaryzacji zieleni w terenie, złożenia wniosku o wycinkę drzew oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na wycinkę drzew; uzyskania niezbędnych opinii, badań i opinii geotechnicznych, map, wtórników, warunków, uzgodnień, decyzji, opracowania projektu branżowego dodatkowego układu drenażowego (o ile badania geotechniczne wykażą że drenaż jest wymagany) oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do poprawnego opracowania dokumentacji projektowej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz podstawę wykonania
przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy wraz z
rysunkami, stanowiący załączniki nr 3 i 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478962 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2M STUDIO Pracownia Projektowa Marcin Marczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-154-18-49

7.3.3) Ulica: Nikolaja Gogola 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-166

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.