eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko › "Usługi społeczne w Gminie Drawsko"-świadczenie usług opiekuńczych przez 8 opiekunów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi społeczne w Gminie Drawsko”-świadczenie usług opiekuńczych przez 8 opiekunów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.3.) Oddział zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004614897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.zp@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops-gminadrawsko.2clicks.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi społeczne w Gminie Drawsko”-świadczenie usług opiekuńczych przez 8 opiekunów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea8cb9e-33d0-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00378775/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”-świadczenie usług opiekuńczych przez 8 opiekunów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) Nr Umowy: FEWP.06.13-IZ.00-0052/23-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ea8cb9e-33d0-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani A. Belniak e-mail: gops.zp@wp.pl
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
11.6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
11.7. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).Zamawiający dopuszcza komunikacje za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gops.zp@wp.pl ( nie dotyczy składania ofert)
c.d w swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”-świadczenie usług opiekuńczych przez 8 opiekunów ,prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy).
1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
2) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
5) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe nie będą służyły profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Zamawiający dodatkowo informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.3300.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Część 1: 1 opiekun/ka – 2 środowiska( 2 podopiecznych), 720 godzin ogółem ok. 60 h/mc,śr. 15/tydzień.
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy

cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
Część 2: 1 opiekun/ka – 2 środowiska( 2 podopiecznych), 720 godzin ogółem ok. 60 h/mc,śr. 15/tydzień.
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy
cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
Część 3: 1 opiekun/ka – 2 środowiska( 2 podopiecznych), 720 godzin ogółem ok. 60 h/mc,śr. 15/tydzień.
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy-cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Część 4: 1 opiekun/ka – 1 środowisko( 1 podopieczny), 640 godzin ogółem ok. 53 godz./mc, ok. 13h/tydzień.
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy
cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Część 5: 1 opiekun/ka – 1 środowisko ( 1 podopieczny), 480 godzin ogółem ok. 40 godz./mc, śr. 10 godz/tydzień
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy-cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.

Część 6: 1 opiekun/ka – 1 środowisko(1 podopieczny), 240 godzin ogółem ok. 20 godz./mc, śr. 5godz./tydzień
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy-cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.

Część 7: 1 opiekun/ka – 1 środowisko (1 podopieczny), 480 godzin ogółem ok. 40 godz./mc, śr. 10 godz/tydzień
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy-cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Drawsko, będących jednocześnie uczestnikami Projektu nr FEWP.06.13-IZ.00-0052/23 pn. „Usługi społeczne w Gminie Drawsko”, w ilościach wynikających z poniższych zapisów.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie Gminy Drawsko, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług oraz w mieszkaniu wspomaganym mieszczącym się na ww. terenie.

4.1.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 8 części. Obejmuje usługi opiekuńcze - pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej

Część 8: 1 opiekun/ka – 1 środowisko( 1 podopieczny), 480 godzin ogółem ok. 40 godz./mc, śr. 10 godz/tydzień
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 11. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 4 480 h nie ulegnie zmianie.

4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin, harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników. Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza 60 min.;

4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny Świadczeniobiorcy -cd w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

-Część I-VIII zamówienia: Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- zał. Nr 4
Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował 1 osobą na realizację każdej z części zamówienia, która będzie posiadać potrzebne kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: Usługa opiekuńcza może być świadczona przez:
a) osobę, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej , lub
b) osobę, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie części od I-VIII zamówienia:
- wykazu osób skierowanych do realizacji usług zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust. 6.1.4 tiret pierwszy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy o których mowa w art. 454 Ustawy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do udzielonego zamówienia, stosownie do art. 455 ustawy Pzp w przypadku:
1) zmian wynagrodzenia opisanych § 7 ust. 1 pkt. 1-4 i ust. 10-14
2) zmiany terminu - w przypadku konieczności wydłużenia terminu obowiązywania umowy (realizacji zamówienia), o okres nie dłuższy niż sześć miesięcy przy czym ilość godzin przewidziana dla całego zamówienia nie ulegnie zmianie
3) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usług, osoba zastępująca winna spełniać wszystkie wymogi opisane w SWZ i wskazane w ofercie w stopniu nie mniejszym, niż na podstawie których oferta wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza(opiekunki), po spełnieniu wymogów opisanych w § 8 ust. 9.
4) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby godzin w ramach danej części zamówienia w przypadku nie realizowania usług opiekuńczych przez osobę skierowaną do realizacji tych usług przez okres 2 tygodni.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
3) zmiana wykazu osób o którym mowa § 8 ust. 1 niniejszej umowy

4.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,

5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki” Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postepowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „ Złóż ofertę”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA:

7.7 Na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;

- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;

- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej.

7.8 W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 7.7 Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w
szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188KSH) lub rejestru akcji (art. 3281 KSH).

7.9 W celu potwierdzenia istnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 7.7 Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 pkt. 7.8 stosuje się odpowiednio.
7.10 Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.7 SWZ następuje na okres trwania ww. okoliczności.
7.11 W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.7 SWZ Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.