Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293657/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu w Rewie- 2 edycja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366462553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 11
1.5.2.) Miejscowość: Pierwoszyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kulturakosakowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu w Rewie- 2 edycja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a261034-13fc-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00207077/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa parkingu w Rewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: budowa parkingu, wiaty, elementów małej architektury, nawierzchni utwardzonychProjekt obejmuje wykonanie następujących prac oraz elementów:
- rozbiórka fragmentu instalacji elektroenergetycznej – ok. 83m
- rozbiórka 3 lamp oświetlenia zewnętrznego
- niwelacja terenu
- budowa parkingu o powierzchni około 1647m2
- obsadzenie skarpy parkingu roroślinami umacniającymi skarpę – irga dammera major (coto neaster dammeri major) na geosiatce komórkowej HDPE – 241m2 oraz umocniona płytami ażrowymi 40x60x8cm obsadzona roślinami umacniającymi skarpę np. funkia – 28m2 – zgodnie z rysunkiem planu PZT (Rys. 1= a2-rzut parkingu; projekt robót ziemnych),
- budowa wiaty o powierzchni zabudowy 25m2
- Montaż elementów małej architektury:
- ławki – 2 szt.
- kosze na śmieci – 3szt.
- stojaki na rowery – 10 szt.
- tablica informacyjna / tablica edukacyjna – 1 szt.
- przebudowa instalacji elektroenergetycznej i montaż oświetlenia – lamp LED oświetlenia
parkingu (hmin=6,0m) – 11szt.,
- montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych o mocy 1,4 – 22kW z dwoma kablami – 1 szt.,
- wykonanie trawników w miejscach pozbawionych roślinności,
- wykonanie nasadzeń drzewami i krzewami
Część 1 Zamówienia „ Budowa parkingu, wiaty, elementów małej architektury, nawierzchni utwardzonych w Rewie” realizowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 675009,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: budowa instalacji kanalizacji deszczowej.Projekt obejmuje odprowadzenie wód opadowych z terenu projektowanego parkingu na terenie działki nr 300/2 poprzez wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wyposażonej w wpusty uliczne oraz odwodnienie liniowe. Instalacja odprowadzać będzie wody opadowe do istniejącej instalacji na terenie działki.
Wody opadowe z terenu projektowanego parkingu przed włączeniem do istniejącej instalacji podczyszczone będą w separatorze związków ropopochodnych z wbudowanym osadnikiem. Ze względu na płytki posadowienie istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej, cześć instalacji między wpustami ulicznymi a studzienką zbiorczą przed separatorem będzie usytuowana poniżej istniejącej instalacji i pracować będzie pod ciśnieniem na zasadzie syfona.
Instalacje kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC-U o średnicy 315 i 200 mm SDR34 SN8. Na zmianie kierunku wykonać studnię z kręgów betonowych o średnicy 1200 i 1500 mm oraz na podejściu z odwodnienia liniowego, studnie z PP o średnicy 425 mm.
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacja projektowa stanowiącą integralna część SWZ Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 67797,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643573,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382886,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643573,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma G.M.M Marzena Gaffka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871516146
7.3.4) Miejscowość: Leśniewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643573,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69204,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168302,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69204,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARO S.C. Piotr Romanow Dorota Romanow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882246319
7.3.4) Miejscowość: Strzebielino
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LARO SPÓLKA CYWILNA PIOTR ROMANOW DOROTA ROMANOW
jakie przetargi wygrała firma
LARO SPÓLKA CYWILNA PIOTR ROMANOW DOROTA ROMANOW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69204,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Budowa publicznego żłobka z oddziałami przedszkolnymi przy ul. Zygmuntowskiej w Markach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.