eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PierwoszynoBudowa parkingu w Rewie- 2 edycja



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu w Rewie- 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366462553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska 11

1.5.2.) Miejscowość: Pierwoszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kulturakosakowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu w Rewie- 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a261034-13fc-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00207077/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa parkingu w Rewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293657/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: budowa parkingu, wiaty, elementów małej architektury, nawierzchni utwardzonych
Projekt obejmuje wykonanie następujących prac oraz elementów:
- rozbiórka fragmentu instalacji elektroenergetycznej – ok. 83m
- rozbiórka 3 lamp oświetlenia zewnętrznego
- niwelacja terenu
- budowa parkingu o powierzchni około 1647m2
- obsadzenie skarpy parkingu roroślinami umacniającymi skarpę – irga dammera major (coto neaster dammeri major) na geosiatce komórkowej HDPE – 241m2 oraz umocniona płytami ażrowymi 40x60x8cm obsadzona roślinami umacniającymi skarpę np. funkia – 28m2 – zgodnie z rysunkiem planu PZT (Rys. 1= a2-rzut parkingu; projekt robót ziemnych),
- budowa wiaty o powierzchni zabudowy 25m2
- Montaż elementów małej architektury:
- ławki – 2 szt.
- kosze na śmieci – 3szt.
- stojaki na rowery – 10 szt.

- tablica informacyjna / tablica edukacyjna – 1 szt.
- przebudowa instalacji elektroenergetycznej i montaż oświetlenia – lamp LED oświetlenia
parkingu (hmin=6,0m) – 11szt.,
- montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych o mocy 1,4 – 22kW z dwoma kablami – 1 szt.,
- wykonanie trawników w miejscach pozbawionych roślinności,
- wykonanie nasadzeń drzewami i krzewami
Część 1 Zamówienia „ Budowa parkingu, wiaty, elementów małej architektury, nawierzchni utwardzonych w Rewie” realizowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.5.) Wartość części: 675009,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: budowa instalacji kanalizacji deszczowej.
Projekt obejmuje odprowadzenie wód opadowych z terenu projektowanego parkingu na terenie działki nr 300/2 poprzez wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wyposażonej w wpusty uliczne oraz odwodnienie liniowe. Instalacja odprowadzać będzie wody opadowe do istniejącej instalacji na terenie działki.
Wody opadowe z terenu projektowanego parkingu przed włączeniem do istniejącej instalacji podczyszczone będą w separatorze związków ropopochodnych z wbudowanym osadnikiem. Ze względu na płytki posadowienie istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej, cześć instalacji między wpustami ulicznymi a studzienką zbiorczą przed separatorem będzie usytuowana poniżej istniejącej instalacji i pracować będzie pod ciśnieniem na zasadzie syfona.
Instalacje kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC-U o średnicy 315 i 200 mm SDR34 SN8. Na zmianie kierunku wykonać studnię z kręgów betonowych o średnicy 1200 i 1500 mm oraz na podejściu z odwodnienia liniowego, studnie z PP o średnicy 425 mm.
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacja projektowa stanowiącą integralna część SWZ Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 67797,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643573,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382886,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643573,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma G.M.M Marzena Gaffka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871516146

7.3.4) Miejscowość: Leśniewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643573,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69204,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168302,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69204,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARO S.C. Piotr Romanow Dorota Romanow

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882246319

7.3.4) Miejscowość: Strzebielino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69204,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.