eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie ŚląskieModernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/930907

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aaa7313-249f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039385/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oświetlenia gminnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.37.2024.LS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim polegająca na:
a) Wymianie opraw w Parku Miejskim i na osiedlu Morawka w Stroniu Śląskim:
- Wymiana 29 opraw sodowych na LED w parku miejskim w Stroniu Śląskim
- Wymiana 47 opraw sodowych na LED na osiedlu Morawka w Stroniu Śląskim.
b) Wymiana i montaż słupów oraz opraw parkowych. Zamówienie obejmuje wymianę i montaż:
- 4 słupów h=7m aluminiowych anodowanych czarnych
- 2 słupów h=3m aluminiowych anodowanych czarnych
- 23 słupów h=4,5m aluminiowych anodowanych czarnych
- 4 opraw parkowych trzpieniowych.
Roboty budowlane będą wykonywanie na istniejących słupach będących własnością Gminy Stronie Śląskie. Zdemontowany materiał Wykonawca ma obowiązek zutylizować.
Warunki przygotowania i realizacji modernizacji oświetlenia znajdują się w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania:
a) gwarancji na oprawę oświetleniową drogową LED 10 lat;
b) gwarancji na oprawę oświetleniową parkową LED 10 lat.
4. Zamówienie jest dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono następujące oferty:
Nr 1
ZWES Instalacje Elektryczne Marek Narolski
ul. Braci Gierymskich 5
48-300 Nysa
NIP: 7531059751
Cena ofertowa brutto 232 963,41 zł
Nr 2 LIGHT ON spółka z o.o.
ul. Zygmunta Krasińskiego 18/97
01-581 Warszawa
NIP: 5252968258
Cena ofertowa brutto 445 190,59 zł
Nr 3 Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa w Bystrzycy Kłodzkiej
ul. Sienkiewicza 10c
57-500 Bystrzyca kłodzka
Cena ofertowa brutto 264 784,28 zł
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 233 675,85 zł.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, że oferta nr 1 podlega odrzuceniu.
W związku z tym ofertą z najniższą cena jest oferta nr 3, która jednak przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264784,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445190,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.