Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2023/BZP 00432751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490000486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 18
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 14 013
1.5.8.) Numer faksu: 18 35 14 013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ck@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ck.bobowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
a) http://ck.bobowa.pl/zapytania-ofertowe-i-konkursy/ w dziale zapytania ofertowe i konkursy b) www.miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01471333-1e2d-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00308842/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 649410,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach realizacji zadania dofinansowanego z Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021 – 2025” Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
1) Część I: Przebudowa parteru budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
2) Część II: Remont utwardzenia z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – miejsca postojowe.
3. W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części I Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
1) przebudowy strefy wejściowej związanej z komunikacją wewnętrzną;
2) wymiany istniejącej stolarki i zmiany lokalizacji otworów drzwiowych;
3) likwidacji progów (różnicy poziomów) pomiędzy pomieszczeniami na parterze;
4) przebudowy węzła sanitarnego z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami;
5) wymiany zużytego osprzętu sanitarnego i elektrycznego;
6) odnowienia okładzin sufitowych, ściennych i podłogowych;
7) wykonania robót towarzyszących tj. izolacja ścian fundamentowych zewnętrznych z odtworzeniem chodnika i opaski;
8) klimatyzacji podstawowej (biblioteka i galeria).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 476324,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach realizacji zadania dofinansowanego z Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021 – 2025” Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
1) Część I: Przebudowa parteru budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
2) Część II: Remont utwardzenia z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – miejsca postojowe.
3. W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części II Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
1) wykonania stanowisk postojowych dla samochodów osobowych – w ilości 3 szt. z przeznaczeniem dla osób z niepełnosprawnościami;
2) wyznaczenia lokalizacji miejsc postojowych zgodnie z załączonym do STWiOR rysunkiem i utwardzenia terenu w postaci kostki betonowej na podbudowie z kruszywa;
3) wykonania (uzupełnienia) fragmentu ogrodzenia od strony sąsiednich nieruchomości (wys. do 2,2m);
4) remontu istniejącej drogi wewnętrznej poprzez wyprofilowanie i uzupełnienie podbudowy, celem dojazdu do planowanej lokalizacji miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 173085,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591058,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734093,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591058,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI TRANSPORTOWE I KOMUNALNE MAREK SZPILA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA KG-PARTNERS KAROLINA SZAMBELAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381036730,
7.3.3) Ulica: WILCZYSKA 64
7.3.4) Miejscowość: BOBOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 38-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Szpila Usługi Transportowe i Komunalne
jakie przetargi wygrała firma
Marek Szpila Usługi Transportowe i Komunalne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493801,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249872,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267314,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249872,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI TRANSPORTOWE I KOMUNALNE MAREK SZPILA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA KG-PARTNERS KAROLINA SZAMBELAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492004399
7.3.3) Ulica: Wilczyska 64
7.3.4) Miejscowość: Bobowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAC-WOJ PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WAC-WOJ PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153159,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzegł sobie możliwość jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia w ramach Części I jedynie do Etapu 1 . Jako, że Zamawiający będzie realizował tylko ten etap umowa została zawarta na kwotę: 493 801,95 zł brutto zastrzeżoną dla wykonania etapu I.
Część II:
Zamawiający zastrzegł sobie możliwość jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia w ramach Części II jedynie do Etapu 3 (tj. wyłączenia z zakresu przedmiotu zamówienia robót składających się na Etap 4a). Jako, że Zamawiający będzie realizował tylko ten etap umowa została zawarta na kwotę 153 159,71 zł brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.