eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa konfekcji obrusowej w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa konfekcji obrusowej w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Leonarda Skierskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa konfekcji obrusowej w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9a630bc-32f1-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040565/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 „Dostawa konfekcji obrusowej w 2024 r.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/jw3964

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw3964

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rodz. 8 SWZ; regulamin
korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu
oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/2024/Z

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa konfekcji obrusowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 2.1 do SWZ, Formularzu asortymentowo-cenowym
w załączniku nr 2 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39513100-2 - Obrusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem realizacji przedmiotu.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Kryterium oceny ofert:
a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin realizacji przedmiotu (Y) – znaczenie 40%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z rozdz. 18. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wskazanej w SWZ
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie
z SWZ, m.in.:
W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, aktualnego na dzień
składania ofert oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca, na
wezwanie Zamawiającego dostarczy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689) z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ:
1. Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty techniczne produktów/wyrobów lub inny dokument producenta - zawierające informacje o właściwościach fizycznochemicznych
tkanin, z których będzie wykonany przedmiot zamówienia - (dotyczy pozycji lp. od 1 do 12 Opisu Przedmiotu
Zamówienia stanowiącego załącznik nr 2.1 do SWZ)
2) aktualny na dzień składania oferty „Certyfikat Oeko - Tex Standard 100” lub inny równoważny dokument świadczący o
jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które maja styczność ze skóra człowieka - (dotyczy lp. 3,4,5,10 Opisu
Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 2.1 do SWZ),
W przypadku złożenia dokumentu równoważnego do wskazanego powyżej certyfikatu Zamawiający wymaga by
przedstawiony dokument zakresem danych odpowiadał ww. dokumentowi, tj. „Certyfikat Oeko - Tex Standard 100”.
Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych od
opisywanych w Załączniku nr 2.1 do SWZ) – o ile dotyczy.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe
środki dowodowe:
- oświadczenie własne Wykonawcy, że oferuje produkt równoważny,
- zdjęcia i/lub prospektów i/lub katalogów z opisami w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien być wyraźnie
przedstawiony w prospekcie lub katalogu lub na zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu
oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 2.1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Jednocześnie należy
zaznaczyć (np.: zakreślaczem) w prospekcie lub katalogu lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia –
dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą
niekompletne, Zamawiający jednokrotnego wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z SWZ:
1. Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty techniczne produktów/wyrobów lub inny dokument producenta - zawierające informacje o właściwościach fizyczno-chemicznych tkanin, z których będzie wykonany przedmiot zamówienia - (dotyczy pozycji lp. od 1 do 12 Opisu Przedmiotu
Zamówienia stanowiącego załącznik nr 2.1 do SWZ)
2) aktualny na dzień składania oferty „Certyfikat Oeko - Tex Standard 100” lub inny równoważny dokument świadczący o
jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które maja styczność ze skóra człowieka - (dotyczy lp. 3,4,5,10 Opisu
Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 2.1 do SWZ),
W przypadku złożenia dokumentu równoważnego do wskazanego powyżej certyfikatu Zamawiający wymaga by
przedstawiony dokument zakresem danych odpowiadał ww. dokumentowi, tj. „Certyfikat Oeko - Tex Standard 100”.
Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych od
opisywanych w Załączniku nr 2.1 do SWZ) – o ile dotyczy.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe
środki dowodowe:
- oświadczenie własne Wykonawcy, że oferuje produkt równoważny,
- zdjęcia i/lub prospektów i/lub katalogów z opisami w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien być wyraźnie
przedstawiony w prospekcie lub katalogu lub na zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu
oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 2.1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Jednocześnie należy
zaznaczyć (np.: zakreślaczem) w prospekcie lub katalogu lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia –
dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane;
3) w przypadku, o którym mowa w pkt 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do
reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy
organizacyjnej lub w innym dokumencie.
Uwaga! Warunek dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z rozdz. 7 SWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ "Projekt umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.