Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185677/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00205768/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00213599/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00220065/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00233875/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00237867/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00246875/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa wdrożenie systemu klasy ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejanicka@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa wdrożenie systemu klasy ERP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c445c919-e03c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185677/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 27/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana i rozbudowa o nowe funkcjonalności aktualnie posiadanego przez Zamawiającego systemu Finansowo-Księgowego wraz z jego integracją z posiadanymi systemami klasy HIS Infomedica/AMMS produkcji Asseco Poland S.A. oraz systemem kadrowo-płacowym firmy Kamsoft .
3.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK-MED SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342930194
7.3.3) Ulica: ul. DZIAŁKOWA 8
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Asseco Poland S.A. w następującym zakresie: Zdolności technicznych i
zawodowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Gminy Potęgowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Potęgowo w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.