Og³oszenie z dnia 2023-09-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00435843/01 - Wynik z dnia 2023-10-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 50 000 litrów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZESPÓ£ OBS£UGI O¦WIATY W MROCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112652
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 523227259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzoo-mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mrocza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 50 000 litrów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46a88aa6-4d5a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00385764
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035678/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46a88aa6-4d5a-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , ePUAPu : /Gzoomrocza/domyslna . Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP
ma dostêp do formularzy e-zamówienia: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z e-zamówienia dostêpnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z e-zamówienia, okre¶lone w Regulaminie e-zamówienia oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z e-zamówienia przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy
do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji dostêpnego na e-zamówienia jako za³±czniki. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .xlc, .xlsx, .rtf, .odt, .ods, .zip, .7zi Oferta oraz o¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci , w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej oparzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespó³ Obs³ugi O¶wiaty
w Mroczy, ul. Plac 1 Maja 9 89-115 Mrocza, tel. 52 385 63 59.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: : inspektori@cbi24.pl .
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia
w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZOO.26.1.02.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny S³ownik Zamówieñ Publicznych – 09135100-5 - olej opa³owy.
2. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunkowej 50 000 litrów do Szkó³ Podstawowych, dla których organem prowadz±cym jest Gmina Mrocza.
3. Ilo¶ci szacunkowe dostaw oleju opa³owego lekkiego w rozbiciu na poszczególne placówki o¶wiatowe:
a) Szko³a Podstawowa im. Wojska Polskiego w Mroczy: 37 000 litrów,
b) Szko³a Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Witos³awiu: 13 000 litrów.
4. Dostawy bêd± nastêpowaæ w zale¿no¶ci od potrzeb dyrektorów ww. szkó³.
5. Przedstawiona ilo¶æ oleju opa³owego jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby.
Ewentualne zmiany ilo¶ci mog± byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym w okresie obowi±zywania umowy lub wy³±czenia obiektu z eksploatacji (np. remont, ograniczenie dzia³alno¶ci placówek).
W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego.
6. Dostawy bêd± realizowane po ka¿dorazowym zg³oszeniu przez przedstawiciela Zamawiaj±cego (telefonicznie) zapotrzebowania na dostawê oleju opa³owego. Dostawy nastêpowaæ bêd± ¶rodkami transportu Wykonawcy, zaopatrzonymi w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Do odbioru oleju opa³owego upowa¿nieni bêd± pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych placówek o¶wiatowych.
7. Olej opa³owy lekki musi siê charakteryzowaæ nastêpuj±cymi parametrami:
- warto¶æ opa³owa - nie mniej ni¿ 42,0 MJ/kg;
- gêsto¶æ w temp. 15 st. C maks. - 0,860 g/ml
- temperatura zap³onu - min. 56 st. C;
- lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 st. C - nie wiêcej jak 6,00 mm2/s;
- zawarto¶æ siarki - nie wiêcej ni¿ 0,20 % (m/m);
- barwa – czerwona.
8. Zamawiaj±cy wymaga, aby rozliczenie na realizacjê przedmiotu zamówienia nastêpowa³o na podstawie faktur VAT wystawionych oddzielnie na ka¿d± placówkê o¶wiatow± i przes³anych w formie e-mail na adres:
a) Szko³a Podstawowa im. Wojska Polskiego w Mroczy: sekretariat@sp-mrocza.pl
b) Szko³a Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Witos³awiu: sekretariat@sp-witoslaw.pl
9. Cena jednostkowa za zakup oleju opa³owego winna byæ liczona od ceny producenta z dnia dostawy.
10. Dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego lekkiego rozliczana bêdzie w temperaturze rzeczywistej. Podstaw± do rozliczenia bêdzie faktyczna ilo¶æ dostarczonego oleju w dniu dostawy, niezale¿nie od temperatury, wed³ug wskazañ licznika cysterny.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 80 pkt.
Termin dostawy 20 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:- nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt. VII SWZ ;
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca przedstawi aktualn± na dzieñ sk³adania ofert koncesje (lub dokument równowa¿ny) uprawniaj±c± do obrotu paliwami p³ynnymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem lub wykonywaniem
w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na dostawie oleju opa³owego w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000 litrów (ka¿da us³uga realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego podmiotu) – za³±cznik nr 4
do SWZ oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami okre¶lon± w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2022 r., poz. 1385 z zm.) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia (aktualno¶æ bêdzie oceniana na podstawie daty wa¿no¶ci okre¶lonej w dokumencie);
b) wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na dostawie oleju opa³owego w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000 litrów (ka¿da us³uga realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego podmiotu). Wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. oraz
z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
d) za¶wiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym (PN-C96024) lub równowa¿ne za¶wiadczenie wystawione przez podmiot maj±cy siedzibê w innym pañstwie cz³onkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Aktualny wydruk ceny oleju opa³owego ze strony internetowej z podaniem adresu internetowego producenta paliw, u którego zaopatruje siê dostawca (Wykonawca), zawieraj±cym cenê obowi±zuj±c± u producenta oleju dnia 06.09.2023 r. ;2) Zobowi±zanie innego podmiotu – je¿eli dotyczy. Wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy. Wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4) Istotne postanowienia umowy – za³±cznik nr 7 - zaparafowany przez Wykonawcê. Zarówno zeskanowany dokument z piecz±tk± i podpisem osoby upowa¿nionej jak i podpisany elektronicznie bêd± podstaw± oceny ofert.
5) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê – je¿eli dotyczy. Uprawnienie
do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej pe³nomocnictwo udzielone liderowi;
6) Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny Wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt Umowy – „Istotne postanowienia umowy” stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-14
INNE PRZETARGI MROCZA
wiêcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.