Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306669/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawa odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej w obiektach zarządzanych przez MZUK Gliwice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-818cd61d-1f1c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawa odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej w obiektach zarządzanych przez MZUK Gliwice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-818cd61d-1f1c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wraz z dostawą odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej w obiektach zarządzanych przez MZUK Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.61.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338667,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odczynników chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla następujących obiektów:
1.Kryta pływalnia Delfin w Gliwicach przy ul. Warszawskiej 35.
2.Kryta pływalnia Mewa w Gliwicach przy ul. Mewy 36.
3.Kryta pływalnia Olimpijczyk w Gliwicach przy ul. Oriona 120.
4.Palmiarnia Miejska w Gliwicach przy ul. Fredry 6.
Istotne warunki zamówienia:
1.Dostawa odczynników chemicznych wraz z odbiorem opakowań kaucjonowanych i niekaucjonowanych do ww. obiektów administrowanych przez Zamawiającego.
2.Odbiór opakowań kaucjonowanych i niekaucjonowanych po zużytych odczynnikach odbywać się będzie przy każdej dostawie, a po zakończeniu obowiązywania umowy - po zużyciu wszystkich pojemników w terminie 2 miesięcy po zakończeniu umowy. O terminie odbioru opakowań Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
3.Parametry minimalne dla każdego z odczynników chemicznych oraz ich szacunkową ilość zawiera ZAŁĄCZNIK nr 7 do SWZ.
4.Zamawiający dopuszcza opakowania o pojemności nie większej niż 30 litrów.
5.Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6.Dostawy następować będą sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień szczegółowych (częściowych) z podanym asortymentem, ilością i miejscem dostawy i rozładunku. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego według zapotrzebowania jednostek.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Dostawy realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia: co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto.
8.Zamawiający każdorazowo zamówienie złoży w formie elektronicznej - za pomocą korespondencji e-mail ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru przez Wykonawcę.
9.Termin ważności dostarczonych odczynników nie może być krótszy niż 3/4 terminu ważności producenta.
10.Dostawy będą realizowane specjalistycznymi pojazdami posiadającymi odpowiedni oznaczenia, dopuszczenia i inne wymagane przepisami prawa. Pojazdy muszą posiadać hydraulicznie opuszczaną rampę przeładunkową.
11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar przez cały okres trwania umowy w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00.
12.Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy świadectwo jakości dla danej partii towarowej.
13.Miejscem dostawy będzie: kryta pływalnia Delfin przy ul. Warszawskiej 35 w Gliwicach, kryta pływalnia Mewa przy ul. Mewy 36 w Gliwicach, kryta pływalnia Olimpijczyk 120 w Gliwicach, Palmiarnia Miejska przy ul. Fredry 6 w Gliwicach - zgodnie ze złożonym zamówieniem Zamawiającego.
14.Wykonawca będzie wystawiał faktury za każdą dostawę dla każdej jednostki osobno i przekaże osobie upoważnionej do odbioru dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401898,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401898,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401898,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASSAU RAWZA Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910507924
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Prószków
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BASSAU RAWZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BASSAU RAWZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401898,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- [4WOG-1200.2712.17.2025] Zakup z dostawą niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice, w podziale na 8 części.
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.