Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304190/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00317603/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
zadanie inwestycyjne: „Rozbudowa i przebudowa instalacji tlenowych w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie w związku z COVID-19”- III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI IM.JANA PAWŁA II W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korczyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sezam.szpital@krosno.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zadanie inwestycyjne: „Rozbudowa i przebudowa instalacji tlenowych w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie w związku z COVID-19”- III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c2fa5fd-1a24-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304190/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/215/53/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie fundamentu pod posadowienie zbiornika tlenu medycznego 20 t4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja rozprężalni tlenu w obiekcie przy ul. Korczyńskiej według załączonych schematów4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji tlenu medycznego do pomieszczeń SOR4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 57240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja wentylacji mechanicznej w SOR.4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
pakiet nr 1 – postępowanie ulega unieważnieniu, gdyż nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Technika Medyczna Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170353361
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Technika Medyczna Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170353361
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL TECHNIKA MEDYCZNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL TECHNIKA MEDYCZNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
pakiet nr 4 – postępowanie ulega unieważnieniu, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wykonanie dokumentacji uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych
- DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W AULI UCZELNI PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 4
- Dostawy odczynników chemicznych i preparatów dezynfekcyjnych
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- ,,Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. J. Bema 46 - budowa przewiązki z pomieszczeniami dla utworzenia oddziałów przedszkolnych" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Pozimowe utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie miasta Krosna w 2025 roku
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Krzemiennej w systemie "Zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwest. pod nazwą: "Rozwój opieki długoterminowej na terenie powiatu brzozowskiego.
- "Rozbudowa budynku Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Budowa dźwigu osobowego przy budynku dawnego Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Projekt i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni Badań Translacyjnych w Okulistyce wraz z modernizacja ciągów komunikacyjnych
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.