Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359376/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: „Moc relacji” w dniu 15.09.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51525ef7-3fe4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: „Moc relacji” w dniu 15.09.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51525ef7-3fe4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10939,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: „Moc relacji” w dniu 15.09.2023 r.
Zakres:
1) zapewnienie niezbędnego sprzętu do realizacji usługi (zastawa, sztućce, szkło, naczynia jednorazowe itp.)
2) obsługa kelnerska,
3) przygotowanie oraz serwowanie poniższego menu:
a) poczęstunek powitalny:
• Kawa (200 ml/osoba),
• Wybór Herbat (200 ml/osoba, do wyboru: czarna, Earl Grey, owocowa, zielona),
• Dodatki do napoi gorących (cukier 2 g/osoba, cytryna-plasterek/osoba, mleko 100 ml/osoba),
• Soki owocowe (do wyboru 3 rodzaje: pomarańczowy, jabłkowy, ananasowy – 200 ml/osoba),
• Woda mineralna (do wyboru gazowana i niegazowana – 200 ml/osoba),
• Owoce (dwa rodzaje: mandarynki , winogrona – 50 g/osoba),
• Mini drożdżówki – różne smaki (gramatura w przedziale 50 – 80 g - 1 szt./osoba),
• Mix kruchych ciastek (50g/osoba),
• Ciasto domowe różne rodzaje (80g/osoba).
b) Poczęstunek w trakcie przerwy:
• Kawa (200 ml/osoba),
• Herbata (200 ml/osoba do wyboru: czarna, Earl Grey, owocowa, zielona),
• Dodatki do napoi gorących (cukier 2 g/osoba, cytryna plasterek/osoba, mleko 100 ml/osoba),
• Soki owocowe (do wyboru 3 rodzaje: pomarańczowy, jabłkowy, ananasowy – 200 ml/osoba),
• Owoce (dwa rodzaje: mandarynki , winogrona – 50 g/osoba),
• Woda mineralna (do wyboru gazowana i niegazowana – 200 ml/osoba),
• Mini kanapki na bagietce z różnymi dodatkami (gramatura kanapki ok. 80 g - np. suszone pomidory, kozi ser, łosoś wędzony, salami, ser żółty, warzywa: pomidor, ogórek, rukola – 4 kanapki/osoba),
• Mini koreczki (dwa rodzaje, gramatura koreczka ok 50 g – np. ser żółty, oliwka, szynka, papryka, ogórek konserwowy, ser typu feta, mozzarella, pomidor koktajlowy - 2 koreczki/osoba),
• Mini roladki (naleśnikowe ruloniki z nadzieniem np. szpinak, rukola, bekon, wędlina dojrzewająca, ser żółty - 2 mini roladki/osoba).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12328,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12328,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CaterinGroup s.c K. Sala, Ł. Mlaskot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772252822
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 188
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-082
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERINGROUP K.SALA, Ł.MLASKOT SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
CATERINGROUP K.SALA, Ł.MLASKOT SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12328,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-06INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.