eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: "Moc relacji" w dniu 15.09.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: „Moc relacji” w dniu 15.09.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51525ef7-3fe4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: „Moc relacji” w dniu 15.09.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51525ef7-3fe4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10939,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa dla 150 osób podczas seminarium pn.: „Moc relacji” w dniu 15.09.2023 r.
Zakres:
1) zapewnienie niezbędnego sprzętu do realizacji usługi (zastawa, sztućce, szkło, naczynia jednorazowe itp.)
2) obsługa kelnerska,
3) przygotowanie oraz serwowanie poniższego menu:
a) poczęstunek powitalny:
• Kawa (200 ml/osoba),
• Wybór Herbat (200 ml/osoba, do wyboru: czarna, Earl Grey, owocowa, zielona),
• Dodatki do napoi gorących (cukier 2 g/osoba, cytryna-plasterek/osoba, mleko 100 ml/osoba),
• Soki owocowe (do wyboru 3 rodzaje: pomarańczowy, jabłkowy, ananasowy – 200 ml/osoba),
• Woda mineralna (do wyboru gazowana i niegazowana – 200 ml/osoba),
• Owoce (dwa rodzaje: mandarynki , winogrona – 50 g/osoba),
• Mini drożdżówki – różne smaki (gramatura w przedziale 50 – 80 g - 1 szt./osoba),
• Mix kruchych ciastek (50g/osoba),
• Ciasto domowe różne rodzaje (80g/osoba).
b) Poczęstunek w trakcie przerwy:
• Kawa (200 ml/osoba),
• Herbata (200 ml/osoba do wyboru: czarna, Earl Grey, owocowa, zielona),
• Dodatki do napoi gorących (cukier 2 g/osoba, cytryna plasterek/osoba, mleko 100 ml/osoba),
• Soki owocowe (do wyboru 3 rodzaje: pomarańczowy, jabłkowy, ananasowy – 200 ml/osoba),
• Owoce (dwa rodzaje: mandarynki , winogrona – 50 g/osoba),
• Woda mineralna (do wyboru gazowana i niegazowana – 200 ml/osoba),
• Mini kanapki na bagietce z różnymi dodatkami (gramatura kanapki ok. 80 g - np. suszone pomidory, kozi ser, łosoś wędzony, salami, ser żółty, warzywa: pomidor, ogórek, rukola – 4 kanapki/osoba),
• Mini koreczki (dwa rodzaje, gramatura koreczka ok 50 g – np. ser żółty, oliwka, szynka, papryka, ogórek konserwowy, ser typu feta, mozzarella, pomidor koktajlowy - 2 koreczki/osoba),
• Mini roladki (naleśnikowe ruloniki z nadzieniem np. szpinak, rukola, bekon, wędlina dojrzewająca, ser żółty - 2 mini roladki/osoba).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12328,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12328,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CaterinGroup s.c K. Sala, Ł. Mlaskot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772252822

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 188

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-082

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12328,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.