Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323141/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY GRYZONI, PTAKÓW I OWADÓW KARMOWYCH DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 3483024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.banach@zoo.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ogrody zoologiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY GRYZONI, PTAKÓW I OWADÓW KARMOWYCH DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94522e43-2aa8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/TP/D/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 814315,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gryzoni i ptaków przeznaczonych do karmienia zwierząt znajdujących się w ZOO WROCŁAW Sp. z o.o., szczegółowo określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia)1. Podane przez Zamawiającego ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o max. 20%wartości zamówienia z zachowaniem cen jednostkowych. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości szacunkowych podanych w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia)
2. Wykonawca będzie przez cały czas obowiązywania umowy dostarczał towar partiami na podstawie wcześniej złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną zamówienia w zależności od potrzeb
3. Dostawy będą realizowane transportem i na koszt Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego w godzinach porannych, nie później niż do godz.9.00
4. Każdorazowo przy odbiorze towaru będzie sprawdzana jego jakość
5. Za dostarczoną i odebraną każdorazowo część towaru Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wyliczoną w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie. Płatności będzie dokonywane w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy zaakceptowany przez obie strony.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
8.. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.Oferta może dotyczyć wszystkich (dwóch) lub wybranego zadania (1 lub 2). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142000-8 - Produkty zwierzęce
4.5.5.) Wartość części: 499095,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owadów karmowych przeznaczonych do karmienia zwierząt znajdujących się w ZOO WROCŁAW Sp. z o.o., szczegółowo określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia)CPV: 03142000 – 8 produkty zwierzęce
1. Podane przez Zamawiającego ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o max. 20%wartości zamówienia z zachowaniem cen jednostkowych. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu zmniejszenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości szacunkowych podanych w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia)
2. Wykonawca będzie przez cały czas obowiązywania umowy dostarczał towar partiami na podstawie wcześniej złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną zamówienia w zależności od potrzeb
3.Dostawy będą realizowane transportem i na koszt Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego w godzinach porannych, nie później niż do goz.9.00
4.Każdorazowo przy odbiorze towaru będzie sprawdzana jego jakość
5. Za dostarczoną i odebraną każdorazowo część towaru Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wyliczoną w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie. Płatności będzie dokonywane w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy zaakceptowany przez obie strony.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może dotyczyć wszystkich (dwóch) lub wybranego zadania (1 lub 2). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142000-8 - Produkty zwierzęce
4.5.5.) Wartość części: 315220,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493219,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493219,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493219,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU GRYZPOL Bogdan SZCZAŁUBA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611319770
7.3.3) Ulica: JURYSZEWO
7.3.4) Miejscowość: JURYSZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493219,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, a spowodowaną błędem w opisie przedmiotu zamówienia
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.