Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324368/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg o nawierzchni asfaltowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7978811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg o nawierzchni asfaltowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7a3c14-2ace-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty nawierzchni asfaltowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 838801,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I pn. "Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Polnej w m. Wronki".Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni asfaltowych
ul. Polnej w m. Wronki poprzez ułożenie nakładki asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm na długości 236,50 m.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wymianę włazów żeliwnych studzienek ściekowych,
- regulację pionową studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej z wymianą włazów pokryw,
- regulację pionową studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej z wymianą włazów,
- oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm + przełożenie,
- oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi,
- ustawienie krawężników betonowych najazdowych12x25 na ławie betonowej,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce piaskowej,
- montaż aktywnego przejścia dla pieszych,
- humusowanie terenu,
- inwentaryzację powykonawczą.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym, projekcie budowlanym, projekcie stałej organizacji ruchu, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 190472,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II pn. "Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Dworcowej w m. Wronki".Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni asfaltowych
ul. Dworcowej w m. Wronki poprzez ułożenie nakładki asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm na długości 351,00 m.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wymianę włazów żeliwnych studzienek ściekowych,
- regulację pionową studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej z wymianą włazów pokryw,
- regulację pionową studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej z wymianą włazów,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm,
- wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej AC16W,
- oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm + przełożenie,
- podbudowę z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4,
- oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi,
- ustawienie krawężników betonowych najazdowych12x25 na ławie betonowej,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce piaskowej,
- montaż aktywnego przejścia dla pieszych,
- humusowanie terenu,
- inwentaryzację powykonawczą.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym, projekcie budowlanym, projekcie stałej organizacji ruchu, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 410970,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr III pn. Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Mickiewicza w m. Wronki na odcinku od ul. B. Chrobrego do ul. Niepodległości.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni asfaltowych
ul. Mickiewicza w m. Wronki na odcinku od ul. B. Chrobrego do
ul. Niepodległości poprzez frezowanie nawierzchni istniejącej nawierzchni
i ułożenie nakładki asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 4 cm na długości 77,50 m.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wymianę włazów żeliwnych studzienek ściekowych,
- regulację pionową studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej z wymianą włazów pokryw,
- oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betony asfaltowego,
- zbrojenie nawierzchni z siatki z włókna szklanego Rm=80/80 kN/m,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej,
- przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm przełożenie,
- oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi,
- ułożenie ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej,
- odtworzenie pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej,
- wprowadzenie czasowej zmiany organizacji ruchu,
- inwentaryzację powykonawczą.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym, planie sytuacyjnym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 237357,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276557,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297589,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276557,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Antczak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811938011
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13
7.3.4) Miejscowość: Mrowino
7.3.5) Kod pocztowy: 62-090
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWY ANTCZAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWY ANTCZAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276557,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610572,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610572,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610572,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Antczak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811938011
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13
7.3.4) Miejscowość: Mrowino
7.3.5) Kod pocztowy: 62-090
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWY ANTCZAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWY ANTCZAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610572,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 9 sierpnia 2023 r. do godz. 08:00 złożone zostały dwie oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 150.000,00 zł brutto. W dniu 31 sierpnia 2023 r. Rada Miasta i Gminy Wronki podjęła uchwałę w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2023, w której zwiększono środki na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości 292.000,00 zł brutto.
Oferta Wykonawcy INFRAKOM KOŚCIAN SP. Z O.O. z siedzibą w Kościanie
ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W związku z tym, że pozostała oferta (353.775,82 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (292.000,00 zł brutto), postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353775,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353775,82 PLN
INNE PRZETARGI Z WRONEK
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.