Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287270/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż elektronicznych depozytorów kluczy z panelem sterującym w budynkach Inspektoratów ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 583 078 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rzepko@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż elektronicznych depozytorów kluczy z panelem sterującym w budynkach Inspektoratów ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb5a4b4-f7e9-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464937/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i montaż depozytorów kluczy I/Gdańsk Wrzeszcz, I/Gdynia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100000.271.4.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622998,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 . Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznego systemu wydawania kluczy (depozytorów) wraz z ich oprogramowaniem, konfiguracją i przeprowadzeniem szkolenia z obsługi, a także świadczeniem nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego w budynkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku:
1.1. budynek w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Tuwima 9 (6 kpl. urządzeń oraz 22 przejścia kontroli dostępu-KD),
1.2. budynek w Gdyni przy ul. Władysława IV 24 (7 kpl. urządzeń).
2. Przedmiotem zamówienia jest zainstalowanie zaawansowanych systemów dystrybucji kluczy do pomieszczeń, który może być zintegrowany i sterowany przez skalowalny system kontroli dostępu klasy biznes (Enterprise), która nie ogranicza się jedynie do kontroli ruchu osób, lecz jest poszerzona o wiele dodatkowych funkcjonalności, z których najważniejszą jest możliwość integracji z innymi systemami funkcjonującymi w obiekcie. Integracja taka ma polegać na połączeniu obsługi obcych systemów w oprogramowaniu zarządzającym systemem kontroli dostępu jak i odwrotnie, zintegrowaniu systemu KD w zewnętrznych platformach zarządzających. Do systemów integrowanych z systemem KD zalicza się system automatyki budynkowej (BMS), system alarmowy (SSWiN), system sygnalizacji przeciwpożarowej (SSP, SAP), system telewizji przemysłowej (CCTV).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669221,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669221,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669221,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: 1) Kolektor K. Mikiciuk i R. Rutkowski Spółka Jawna 2) ETA Dariusz Eron 3) Agencja Usług Elektronicznych Zdzisław Moritz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum: 1) Kolektor K. Mikiciuk i R. Rutkowski Spółka Jawna ul. Obrońców Westerplatte 31, 80-317 Gdańsk 2) ETA Dariusz Eron ul. Jana Sobieskiego 38/3, 83-110 Tczew 3) Agencja Usług Elektronicznych Zdzisław Moritz ul. Kołobrzeska 19B/13, 80-390 Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Konsorcjum: 1) REGON 190837822 ; 2) REGON 190906368 ; 3) REGON 190569824
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 19B/13
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-390
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669221,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.