eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97716aea-33be-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97716aea-33be-11ef-8a31-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie – obejmujących między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty murowe,
3) Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G/K,
4) Wymianę stolarki drzwiowej,
5) Ułożenie wykładzin PCV podłogowej i ściennej,
6) Wzmocnienie konstrukcji dachu,
7) Wycinkę drzew oraz nasadzenia zastępcze,
8) Wykonanie instalacji C.O.,
9) Wymianę grzejników,
10) Wykonanie Instalacji wod.-kan.,
11) Roboty elektryczne,
12) Roboty w zakresie instalacji P.poż,
13) Roboty wykończeniowe,
14) Uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, zezwoleń, odbiorów, uzgodnień koniecznych do właściwego użytkowania budynku, w tym miedzy innymi w Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Urzędzie Dozoru Technicznego.

Terminy realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie robót: do 3 m-cy od daty zawarcia umowy oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania decyzji sierpień 2024 r., lecz nie wcześniej niż 01.11.2024 r.
2) zakończenie robót: 30 listopad 2025 roku.

Okres gwarancji oraz rękojmi na na roboty budowlane wykonane przez Wykonawcę: 60 miesięcy.
5. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Projekty wykonawcze,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót,
4) Zestawienie materiałów.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 14 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wyznacza obowiązkowe wizje lokalne w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie - celem zapoznania się z miejscem realizacji w następujących terminach:
1) w dniu 1 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
2) w dniu 4 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
3) w dniu 9 lipca 2024 r. o godzinie 12:00.

Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również sposób rozliczenia robót – znajdują się w załączniku nr 14 do SWZ – „wzór umowy”.

Zamawiający informuje, że w chwili obecnej procedowana jest decyzja o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania prawomocnej decyzji sierpień 2024 r.

Zamawiający informuje, że winda w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie będzie wyłączona z użytkowania co Wykonawca winien wziąć pod uwagę.

Uwaga! Zamawiający informuje, że roboty budowlane, opisane w niniejszym zamówieniu są objęte dwoma stawkami VAT odpowiednio 8% (wewnątrz budynku) i 23% (prace na zewnątrz).

Gmina Miejska Kraków została zakwalifikowana do otrzymania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizację inwestycji promesy inwestycyjnej do kwoty 2 000 000,00zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), zwaną dalej dofinansowaniem. Pozostałe środki na realizację inwestycji do kwoty stanowią udział własny, który został zapewniony w budżecie Miasta Krakowa i Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krakowa, zwane dalej udziałem własnym.

Uwaga! Warunki płatności:
Środki finansowe zgodnie z Regulaminem Programu Rządowego Funduszu Inwestycji Strategicznych – Polski Ład wypłacane zostaną w dwóch transzach:
1) Pierwsza transza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania – do 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),
2) Druga transza po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania. Płatność nastąpi w momencie uzyskania środków finansowych z Banku Gospodarstwa Krajowego.
Wykonawca oświadcza, że składając ofertę wziął pod uwagę wszelkie okoliczności związane z warunkami dofinansowania – regulaminem wraz załącznikami w tymm.in. z terminami złożenia i rozpatrzenia wniosku Gminy Miejskiej Kraków o wypłatę transz, oknami płatniczymi, w którym Bank Gospodarstwa Krajowego wykonuje dyspozycje płatnicze oraz innymi kwestiami technicznymi programu itp.

Środki finansowe zostaną wypłacone w następujący sposób:
1) co miesiąc, według miesięcznego stanu zaawansowania robót budowlanych na podstawie kosztorysów powykonawczych i/lub zamiennych zaakceptowanych przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, ustalane na podstawie harmonogramu robót. Wysokość oraz częstotliwość częściowych płatności uzależniona jest od środków jakimi dysponuje Zamawiający w aktualnie obowiązującym budżecie Miasta Krakowa oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej.
2) płatność końcowa po zakończeniu realizacji inwestycji, w tym wykonaniu wszystkich robót budowlanych i uzyskaniu przez Wykonawcę odbiorów przez wymagane służby i instytucje, bądź przyjęciu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego,
3) Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia dodatkowej płatność, wg stanu zaawansowania robót na dzień 15 grudnia 2024 r.

Szczegóły znajdują się we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych w wymiarze do 50% zam. podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto - 60%
Doświadczenie wykonawcy - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w przeciągu minionych 5 lat zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie bądź nadbudowie (dopuszcza się wskazane roboty połączone z remontem) budynków zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 (dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę) i wartości robót co najmniej 4 mln zł brutto.
Nie dopuszcza się robót polegających wyłącznie na remoncie.
Zamawiający wymaga pozytywnych referencji oraz kopii protokołu końcowego odbioru robót. Przedłożone dokumenty nie mogą budzić żadnych wątpliwości co do ich autentyczności oraz muszą potwierdzić rodzaj obiektu, jego powierzchnię użytkową, rodzaj robót budowlanych (budowa, przebudowa (i ew. remont), rozbudowa (i ew. remont) nadbudowa (i ew. remont), i ich wartość oraz datę zakończenia budowy.
Dla rozróżnienia funkcji budynków należy stosować definicje wskazane w § 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:
• konstrukcyjno – budowlanej,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wszystkie ww. osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów, które ma być na bieżąco aktualizowane w czasie trwania robót budowlanych.

oraz odbędzie wizję lokalną w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe – Wykonawca przedstawi wraz z ofertą:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik numer 12,
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 11 do SWZ,
c) wykaz osób – zawierający dane osoby odpowiedzialnej z jego strony za realizację przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że może ona pełnić powierzoną mu przez wykonawcę funkcję kierownika budowy, w tym w szczególności potwierdzenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – załącznik nr 9 do SWZ,
d) wykaz robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca oświadczy, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na dowód czego przedłoży polisę ubezpieczeniową .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 12.07.2024 roku, do godz. 8:00.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP Oddział w Krakowie 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341.
W tytule przelewu Wykonawca winien podać NIP oraz nazwę zamówienia, na którą wpłaca wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć przypadków szczegółowo opisanych w paragrafie 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału niniejszego zamówienia na części jest podyktowane tym, że przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych o jednorodnym charakterze.

W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.