eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.2.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Józefińska 14

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387387

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00386387

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie.

Po zmianie:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: „Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie – obejmujących między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty murowe,
3) Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G/K,
4) Wymianę stolarki drzwiowej,
5) Ułożenie wykładzin PCV podłogowej i ściennej,
6) Wzmocnienie konstrukcji dachu,
7) Wycinkę drzew oraz nasadzenia zastępcze,
8) Wykonanie instalacji C.O.,
9) Wymianę grzejników,
10) Wykonanie Instalacji wod.-kan.,
11) Roboty elektryczne,
12) Roboty w zakresie instalacji P.poż,
13) Roboty wykończeniowe,
14) Uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, zezwoleń, odbiorów, uzgodnień koniecznych do właściwego użytkowania budynku, w tym miedzy innymi w Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Urzędzie Dozoru Technicznego.

Terminy realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie robót: do 3 m-cy od daty zawarcia umowy oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania decyzji sierpień 2024 r., lecz nie wcześniej niż 01.11.2024 r.
2) zakończenie robót: 30 listopad 2025 roku.

Okres gwarancji oraz rękojmi na na roboty budowlane wykonane przez Wykonawcę: 60 miesięcy.
5. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Projekty wykonawcze,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót,
4) Zestawienie materiałów.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 14 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wyznacza obowiązkowe wizje lokalne w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie - celem zapoznania się z miejscem realizacji w następujących terminach:
1) w dniu 1 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
2) w dniu 4 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
3) w dniu 9 lipca 2024 r. o godzinie 12:00.

Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również sposób rozliczenia robót – znajdują się w załączniku nr 14 do SWZ – „wzór umowy”.

Zamawiający informuje, że w chwili obecnej procedowana jest decyzja o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania prawomocnej decyzji sierpień 2024 r.

Zamawiający informuje, że winda w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie będzie wyłączona z użytkowania co Wykonawca winien wziąć pod uwagę.

Uwaga! Zamawiający informuje, że roboty budowlane, opisane w niniejszym zamówieniu są objęte dwoma stawkami VAT odpowiednio 8% (wewnątrz budynku) i 23% (prace na zewnątrz).

Gmina Miejska Kraków została zakwalifikowana do otrzymania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizację inwestycji promesy inwestycyjnej do kwoty 2 000 000,00zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), zwaną dalej dofinansowaniem. Pozostałe środki na realizację inwestycji do kwoty stanowią udział własny, który został zapewniony w budżecie Miasta Krakowa i Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krakowa, zwane dalej udziałem własnym.

Uwaga! Warunki płatności:
Środki finansowe zgodnie z Regulaminem Programu Rządowego Funduszu Inwestycji Strategicznych – Polski Ład wypłacane zostaną w dwóch transzach:
1) Pierwsza transza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania – do 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),
2) Druga transza po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania. Płatność nastąpi w momencie uzyskania środków finansowych z Banku Gospodarstwa Krajowego.
Wykonawca oświadcza, że składając ofertę wziął pod uwagę wszelkie okoliczności związane z warunkami dofinansowania – regulaminem wraz załącznikami w tymm.in. z terminami złożenia i rozpatrzenia wniosku Gminy Miejskiej Kraków o wypłatę transz, oknami płatniczymi, w którym Bank Gospodarstwa Krajowego wykonuje dyspozycje płatnicze oraz innymi kwestiami technicznymi programu itp.

Środki finansowe zostaną wypłacone w następujący sposób:
1) co miesiąc, według miesięcznego stanu zaawansowania robót budowlanych na podstawie kosztorysów powykonawczych i/lub zamiennych zaakceptowanych przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, ustalane na podstawie harmonogramu robót. Wysokość oraz częstotliwość częściowych płatności uzależniona jest od środków jakimi dysponuje Zamawiający w aktualnie obowiązującym budżecie Miasta Krakowa oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej.
2) płatność końcowa po zakończeniu realizacji inwestycji, w tym wykonaniu wszystkich robót budowlanych i uzyskaniu przez Wykonawcę odbiorów przez wymagane służby i instytucje, bądź przyjęciu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego,
3) Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia dodatkowej płatność, wg stanu zaawansowania robót na dzień 15 grudnia 2024 r.

Szczegóły znajdują się we wzorze umowy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: „Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie” – obejmujących między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty murowe,
3) Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G/K,
4) Wymianę stolarki drzwiowej,
5) Ułożenie wykładzin PCV podłogowej i ściennej,
6) Wzmocnienie konstrukcji dachu,
7) Wycinkę drzew oraz nasadzenia zastępcze,
8) Wykonanie instalacji C.O.,
9) Wymianę grzejników,
10) Wykonanie Instalacji wod.-kan.,
11) Roboty elektryczne,
12) Roboty w zakresie instalacji P.poż,
13) Roboty wykończeniowe,
14) Uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, zezwoleń, odbiorów, uzgodnień koniecznych do właściwego użytkowania budynku, w tym miedzy innymi w Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Urzędzie Dozoru Technicznego.

Terminy realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie robót: do 3 m-cy od daty zawarcia umowy oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania decyzji sierpień 2024 r., lecz nie wcześniej niż 01.11.2024 r.
2) zakończenie robót: 30 listopad 2025 roku.

Okres gwarancji oraz rękojmi na na roboty budowlane wykonane przez Wykonawcę: 60 miesięcy.
5. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Projekty wykonawcze,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót,
4) Zestawienie materiałów.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 14 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wyznacza obowiązkowe wizje lokalne w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie - celem zapoznania się z miejscem realizacji w następujących terminach:
1) w dniu 1 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
2) w dniu 4 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
3) w dniu 9 lipca 2024 r. o godzinie 12:00.

Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również sposób rozliczenia robót – znajdują się w załączniku nr 14 do SWZ – „wzór umowy”.

Zamawiający informuje, że w chwili obecnej procedowana jest decyzja o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania prawomocnej decyzji sierpień 2024 r.

Zamawiający informuje, że winda w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie będzie wyłączona z użytkowania co Wykonawca winien wziąć pod uwagę.

Uwaga! Zamawiający informuje, że roboty budowlane, opisane w niniejszym zamówieniu są objęte dwoma stawkami VAT odpowiednio 8% (wewnątrz budynku) i 23% (prace na zewnątrz).

Gmina Miejska Kraków została zakwalifikowana do otrzymania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizację inwestycji promesy inwestycyjnej do kwoty 2 000 000,00zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), zwaną dalej dofinansowaniem. Pozostałe środki na realizację inwestycji do kwoty stanowią udział własny, który został zapewniony w budżecie Miasta Krakowa i Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krakowa, zwane dalej udziałem własnym.

Uwaga! Warunki płatności:
Środki finansowe zgodnie z Regulaminem Programu Rządowego Funduszu Inwestycji Strategicznych – Polski Ład wypłacane zostaną w dwóch transzach:
1) Pierwsza transza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania – do 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),
2) Druga transza po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania. Płatność nastąpi w momencie uzyskania środków finansowych z Banku Gospodarstwa Krajowego.
Wykonawca oświadcza, że składając ofertę wziął pod uwagę wszelkie okoliczności związane z warunkami dofinansowania – regulaminem wraz załącznikami w tymm.in. z terminami złożenia i rozpatrzenia wniosku Gminy Miejskiej Kraków o wypłatę transz, oknami płatniczymi, w którym Bank Gospodarstwa Krajowego wykonuje dyspozycje płatnicze oraz innymi kwestiami technicznymi programu itp.

Środki finansowe zostaną wypłacone w następujący sposób:
1) co miesiąc, według miesięcznego stanu zaawansowania robót budowlanych na podstawie kosztorysów powykonawczych i/lub zamiennych zaakceptowanych przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, ustalane na podstawie harmonogramu robót. Wysokość oraz częstotliwość częściowych płatności uzależniona jest od środków jakimi dysponuje Zamawiający w aktualnie obowiązującym budżecie Miasta Krakowa oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej.
2) płatność końcowa po zakończeniu realizacji inwestycji, w tym wykonaniu wszystkich robót budowlanych i uzyskaniu przez Wykonawcę odbiorów przez wymagane służby i instytucje, bądź przyjęciu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego,
3) Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia dodatkowej płatność, wg stanu zaawansowania robót na dzień 15 grudnia 2024 r.

Szczegóły znajdują się we wzorze umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału niniejszego zamówienia na części jest podyktowane tym, że przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych o jednorodnym charakterze.

W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Po zmianie:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału niniejszego zamówienia na części jest podyktowane tym, że przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych o jednorodnym charakterze.

W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Przedmiotem niniejszego postępowanie jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: „Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.