Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru ksero na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/116186/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru ksero na potrzeby biur Urzędu m.st. Warszawy w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1748200-fdf6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013398/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa papieru ksero na potrzeby biur UM st. Warszawy w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/JŻ/271/II-86/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2789120,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia w zakresie opisu oraz szacunkowych ilości asortymentu określa wykaz, poniżej:
1 Papier format A4 (210x297mm):
• gramatura 80g/m2 +/-3 ISO 536,
• białość w skali CIE 170 +/-4 ISO 11475,
• jasność (uv)114 %+/-2 ISO 2470,
• nieprzeźroczystość min. 94% ISO 2471,
• wilgotność 5% +/-0,5, grubość 107mm/1000 +/-3 ISO 534,
• wybielany bez chlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie,
• PN-EN ISO 9706.
• Ilość: 20 000 ryz (500 kartek w ryzie)
2 Papier format A3 (297x420mm:
• gramatura 80g/m2 +/-3 ISO 536,
• białość w skali CIE 170 +/-4 ISO 11475,
• jasność (uv)114 %+/-2 ISO 2470 ,
• nieprzeźroczystość min. 94% ISO 2471,
• wilgotność 5% +/-0,5 , grubość 107mm/1000 +/-3 ISO 534,
• wybielany bez chlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie,
• PN-EN ISO 9706 ,
• Ilość: 600 ryz (500 kartek w ryzie)
3 Papier do plotera 914 mm x 50 m:
• gramatura 90 g/m2
• Ilość : 50 rolek
4 Papier do plotera 610 mm x 50 m:
• gramatura 90 g/m2,
• Ilość: 50 rolek
5 Papier żeberkowany kukurydziany, format A4:
• gramatura 160 g/m2,
• Ilość: 50 ryz (250 kartek w ryzie)
6. Papier ksero, format A-4, biały :
• gramatura 160g/m2;
• Ilość: 20 ryz (250 kartek w ryzie
II. Sposób realizacji zamówienia:
1) dostawy realizowane będą w oparciu o zamówienia częściowe, przesyłane pocztą elektroniczną, przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego;
2) transport wraz z wyładunkiem przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę i na jego koszt. Miejscem dostawy będą siedziby wskazane przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy;
3) termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego, przy czym za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
4) Zamawiający informuje, że dokona zakupów na łączną kwotę w wysokości co najmniej 50% wynagrodzenia umownego brutto;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne wymienione w formularzu cenowym, przy zachowaniu cen jednostkowych w nim określonych;
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy papieru do lokalizacji nie ujętej w załączniku;
7) ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
8) Zamawiający zastrzega, że papier opisany w pozycjach od 1 do 4 Formularza cenowego będą zamawiane w ilości nie mniejszej niż 10 ryz w ramach danej partii zamówienia dla wskazanej lokalizacji
III. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410595,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522151,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410595,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Biuro MKicinski i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261011011
7.3.3) Ulica: Łopuszańska 36/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO BIURO MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EKO BIURO MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410595,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa papieru powlekanego i niepowlekanego dla Zakładu Wydawnictw Statystycznych
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.