eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.nowak@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c0ca19-347e-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.51.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 1: Strzykawki dwuczęściowe jednorazowe 2 ml - 800 op., Strzykawki dwuczęściowe jednorazowe 5 ml - 2 000 op., Strzykawki dwuczęsciowe jednorazowe 10 ml - 2 000 op., Strzykawki dwucześciowe jednorazowe 20 ml - 1 200 op., Strzykawki trzyczesciowe jednorazowe 5 ml - 10 op., Strzykawki trzyczesciowe jednorazowe 10 ml - 10 op., Strzykawki trzyczesciwe jednorazowe 20 ml - 10 op., Strzykawki cewnikowe 50 ml - 200 szt., Strzykawki cewnikowe 100 ml - 2 000 szt., Strzykawka do żywienia o poj. 60 ml - 2 000 szt., Strzykawki jednorazowe tuberkulinowe - 5 op., Strzykawka do insuliny 1ml U-40 - 50 op., Strzykawka do insuliny 1 ml U-100 - 50 op., Przyrząd sterylny do wielokrotnego pobierania lub wstrzykiwania płynów - 20000 szt., Przyrząd do pobierania płynów - 2400 szt., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0, 5 = 25 G - 600 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0, 6 = 23 G - 200 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0,7 = 22 G - 200 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0,8 = 21 G - 400 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 0,9 = 20 G - 400 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 1,1 = 19 G - 400 op., Igły iniekcyjne jednorazowe rozmiar: 1,2 = 18 G - 2 000 op., Igła tępa do pobierania leków - 15 op., Igła do podawania insuliny - 10000 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem quinckie - 50 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem quinckie - 300 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem quinckie - 300 szt., Igła do nakłuwania membran silikonowych portów - 30 szt., Igła do pobierania leków - 20 op., Igła typu Tuohy - 50 szt., Zamknięty system bezigłowy - 1500 szt., Pokrowiec na kamerę - 1 500 szt., Zestaw do znieczulania zewnątrzoponowego - 400 kpl., Ostrza chirurgiczne - 220 op., Ostrza chirurgiczne - 5 op., Worek do żywienia pozajelitowego - 100 szt., System - 100 szt., Koreczki „luer lock-kombi” - 2 200 op., Koreczki - 20 op., Złącze przejściowe typu luer - 10 op., Złącze przejściowe ENLock - 10 op., Igła do blokad nerwów obwodowych - 50 szt., Igła do blokad nerwów obwodowych - 50 szt., Rampa 5-kranikowa - 100 szt., Zastawka bezzwrotna - 2 op., Uchwyt do ramp wielokranikowych - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33141320-9 - Igły medyczne

33141321-6 - Igły do znieczulania

33140000-3 - Materiały medyczne

33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne

33141624-0 - Zestawy do podawania leków

33141220-8 - Kaniula

4.5.5.) Wartość części: 292874,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 2: Cewnik Foley'a, dwudrożny - 1000 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 50 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 800 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 50 szt., Cewnik Foley'a, dwudrożny, lateksowy silikonowany - 30 szt., Cewnik Tiemann'a - 6000 szt., Cewnik Pezzer'a, lateksowy, silikonowany - 200 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 100 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 10 000 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 1 000 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 1 000 szt., Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany - 6 000 szt., Przedłużacz dren tlenowy o dł. 210 cm - 600 szt., Przedłużacz dren tlenowy o dł. 420 cm - 600 szt., Przedłużacz dren tlenowy o dł. 760 cm - 500 szt., Taśmy chirurgiczne retrakcyjne - 40 op. Butla do zestawu Redona - 500 szt., Dren Redona - 150 szt., Kanka typu Yankauer'a - 2 000 szt., Dren medyczny - 2 000 szt., Dren medyczny - 5 000 szt., Zestaw do odsysania pola operacyjnego - 100 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 20 F/50cm - 50 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 24 F/50cm - 200 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 28 F/50cm - 1200 szt., Dren do drenażu klatki piersiowej 32 F/50cm - 500 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 16 F/27cm - 30 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 20 F/42cm - 50 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 24 F/42cm - 100 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 28 F/42cm - 100 szt., Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 32 F/42cm - 50 szt., Aparat do infuzji krwi - 1 200 szt., Aparat do przetaczania płynów infuzyjnych IS - 80 000 szt., Aparat do przetaczania płynów infuzyjnych IS - 50 000 szt., Aparat do infuzji leków światłoczułych IS - 1 000 szt., Aparat do infuzji - 15 000 szt., Aparat do infuzji - 15 000 szt., Aparat do infuzji - 2 000 kpl., Zgłębnik gastrostomijny - 20 szt., Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii - 40 szt., Zgłębnik poliuretanowy do żywienia - 200 szt., Zestaw z workiem o pojemności 1,3 – 1,5 litra zamykanym od góry - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe

33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 504204,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 3: Kaniula dotętnicza - 1000 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych - 30 szt., Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141321-6 - Igły do znieczulania

4.5.5.) Wartość części: 13024,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292107,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292107,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292107,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292107,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498124,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498124,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498124,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498124,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12617,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17172,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12617,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984

7.3.3) Ulica: Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12617,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.